Ze mochten die koffer met hun foto dr op meenemen en volgens mij nog een (grote sport-)tas. Dat dacht ik te zien toen Rob er de 2e dag uitmoest, toen Joost zn spullen in de DKB kwam brengenquote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Zou het echt zo zijn dat ze alleen die ene koffer mee mochten nemen? Als ik bvb. naar de kleren van Nathalie en Ralph kijk. Dat pastte toch nooit in die ene koffer? En ze moesten ook 2 gaderobes meenemen, zomer- en winterkleding.
Maar BH's die ongeveer goed zitten zijn echt irritant. En die zwangerschaps onderbroeken daar wil ze nog steeds niet aan geloof ik.quote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Die beha's zijn daar op gemaakt.. en elke zwangere weet. neem je voedingsbeha een maat of twee groter. dan past ie altijd...
Maar goed.. geeft verder ook niet... Maar ze had van te voren wel wat zwangerschaps-onderbroeken mee kunnen nemen. Ze had zelf ook kunnen bedenken dat je met zo'n buik echt niet meet lekker in je string loopt..
(met 4 a 5 maanden merk je dat al )
hahah ja ik zei het toch, krijgen we toch nopg een leuke avond als d'r wat alohol ingaatquote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Deur washok moet dicht, dus toch de kratten bier
Idd, erg lief.quote:Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef Jojogirl het volgende:
Joost is wel een lieverd dat ie zo aardig reageert op Tanja d'r nieuwe kleding terwijl ie zelf echt te weinig heeft.
Ik mag 'r absoluut niet en vind het uberdom dat ze nog steeds rookt, maar ze kan het wel gebruiken.quote:Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef Inca het volgende:
lekker toch als BB alles voor je betaald
Hummie is toch lieve BB-Moeder voor Tanjaquote:Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef Inca het volgende:
TANJA IS COOLquote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik mag 'r absoluut niet en vind het uberdom dat ze nog steeds rookt, maar ze kan het wel gebruiken.
ZIJN DE HORMONENquote:Op maandag 19 september 2005 23:06 schreef -Delta- het volgende:
Neeeeeeeeeeeee he Tanja, niet wéér dat gezeik dat je geen zin had en je kut voelde.
![]()
IIg niets dat nu nog past.quote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Tanja zelf misschien weinig heeft meegenomen, koffer niet bomvol gepropt...
Misschien heeft ze niet zoveel kleding thuis.
Slaap lekker!quote:Op maandag 19 september 2005 23:07 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft wel weer genoeg gezien.![]()
![]()
Wekker gaat om 6 uur
ik vind het ook wel slim dat ze al die spullen die je toch maar tijdelijk nodig hebt, lekker door BB laat aanschaffen......quote:Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef Inca het volgende:
Ergens gun ik het haar niet, maar omdat ze zwanger is, net als die bh's, tja lullig als ze niet goed ondergoed heeft, dat vind ik dan wel dat het goed verzorgd moet zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 23:06 schreef BubbleBabe het volgende:
Oke ik zeik wel omdat ik het niet helemaal eerlijk vind..
Maar lief is het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |