Praat me er niet van... Ik heb afgelopen nacht 2 uurtjes geslapen en zou vanavond op tijd naar bed. (rond tienen dus)quote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hebben er vast wel meer hier last van, van dat te veel volgen
Including me
En sommige leuke mensen kun je minder makkelijk onthouden.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:25 schreef Kolomo het volgende:
Alles beter dan geen plaatje, want dat vind ik zelf ook nooit handig: met plaatje zie je in 1 oogopslag wie het is, hoef je een heel woord minder te lezen
Precies.. en soms moet men verstandig zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hebben er vast wel meer hier last van, van dat te veel volgen
Including me
Heel m'n omgeving verklaard me voor gek qua BB, maar goedquote:Op woensdag 21 september 2005 01:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Praat me er niet van... Ik heb afgelopen nacht 2 uurtjes geslapen en zou vanavond op tijd naar bed. (rond tienen dus)![]()
Is het nu ook een beetje te laat voor, ze hadden beter vooraf kunnen 'waarschuwen'quote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef bemeall het volgende:
[..]
Heel m'n omgeving verklaard me voor gek qua BB, maar goed
Same herequote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem, vanavond kreeg ik weer 18 nieuwe van mijn vrouw (die maakt ze voor me, ze is een psp freak) dus verander ik elke paar dagenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En sommige leuke mensen kun je minder makkelijk onthouden.![]()
We hebben vandaag 'Lekker Simpel' regie dus continu een stream op de buik, mocht het gebeuren dan zijn we erbij!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef APK het volgende:
Nathalie gaat douchen, zit je klaar scanman?![]()
Heel herkenbaar en dat vinden ze ook van mijn internet gedoequote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef bemeall het volgende:
[..]
Jup, streamtopics maken het extra leuk en 's avonds laat ook nog eens gezelligquote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Same here
Maar ik vind het leuk omdat er streamtopiques op Fok! zijn
Ik vind dat echt zó achterlijk, die O.P.quote:
Trustequote:Op woensdag 21 september 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens richting bed![]()
Kijkze nog en welterusten voor later allemaal![]()
Slaap lekker...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens richting bed![]()
Kijkze nog en welterusten voor later allemaal![]()
Dat maakt het voor mij leuk. Ik denk niet dat ik het zou volgen als ik alleen maar naar de streams keek.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Same here
Nee nieuwe controleer ik meteen of het een "bekende" is, dus ik volg je Kribbetquote:Op woensdag 21 september 2005 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem, vanavond kreeg ik weer 18 nieuwe van mijn vrouw (die maakt ze voor me, ze is een psp freak) dus verander ik elke paar dagen![]()
Dat heb ik dus ook en waarschijnlijk nog sterker: zonder FOK! zou ik niet naar die streams kijken, heel misschien naar de tv maar waarschijnlijk dat ook niet eensquote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Same here
Slapen jijquote:Op woensdag 21 september 2005 01:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee nieuwe controleer ik meteen of het een "bekende" is, dus ik volg je Kribbet![]()
Zonder Fok! zou BB absoluut niet interessant zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook en waarschijnlijk nog sterker: zonder FOK! zou ik niet naar die streams kijken, heel misschien naar de tv maar waarschijnlijk dat ook niet eens![]()
Hoe bedoel je Ralph en Dido?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Kolomo het volgende:
Ik geloof dat ik vanavond soort van coming-out hebik ben een vrouw!
Nu alleen nog Ralph en Dido?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |