wie zijn er linkshandig dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Aanvulling: ze hebben wel zoveel mogelijk linkshandigen bij rechtshandigen gedaan. Dus daar ligt de oorzaak waarschijnlijk.
Daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan joh... Wel slim van zequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Aanvulling: ze hebben wel zoveel mogelijk linkshandigen bij rechtshandigen gedaan. Dus daar ligt de oorzaak waarschijnlijk.
Ja daar had ik ook echt niet aan gedachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan joh... Wel slim van ze
Ej. je vergeet mij!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:13 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Menno Linda en Joost ..o en ikzelf
Nou snel naar het BB huis danquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:13 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Menno Linda en Joost ..o en ikzelf
ik denk rob en menno, ev. chantal.quote:
Daar voelen ze toch weinig van als ze zitten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:15 schreef TRiXeS het volgende:
Eigenlijk zouden ze nu ook die zwangerschapzakken om moeten
voor degene die steeds op moeten staan en die nieuwe dozen open moeten maken en volle dozen moeten verplaatsenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:16 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daar voelen ze toch weinig van als ze zitten?
Ik had verwacht dat Roel moeilijker zou doen, maar hij gaat als een speer, joh!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:15 schreef scanman01 het volgende:
En Rob gaat maar door met dat asociale kauwen met open mond
Roel, gewoon effe een elleboogje.
Zoiets?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:12 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Zoals ik al zei:
kunnen ze die Dildo en Natte Alie niet zo'n mooi rood balletje in dr giegel stoppen met zo'n leren touwtje die je heeeeeeeeeeeeeel erg strak vast kan knopen?
Het lijkt Lavenland wel..........
Dat laten we gewoon Tanja doen danquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
voor degene die steeds op moeten staan en die nieuwe dozen open moeten maken en volle dozen moeten verplaatsen
Valt wel mee, ze is relatief productief samen met Ralphie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:20 schreef Blue Thunder het volgende:
ik kan ff niet kijken nog.. (zit op de zaak) maar klaagt tanja eigenlijk hierover? Zou niet mogen vind ik aangezien ze eindelijk aan een weekopdracht mee kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |