wie zijn er linkshandig dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Aanvulling: ze hebben wel zoveel mogelijk linkshandigen bij rechtshandigen gedaan. Dus daar ligt de oorzaak waarschijnlijk.
Daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan joh... Wel slim van zequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Aanvulling: ze hebben wel zoveel mogelijk linkshandigen bij rechtshandigen gedaan. Dus daar ligt de oorzaak waarschijnlijk.
Ja daar had ik ook echt niet aan gedachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan joh... Wel slim van ze
Ej. je vergeet mij!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:13 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Menno Linda en Joost ..o en ikzelf
Nou snel naar het BB huis danquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:13 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Menno Linda en Joost ..o en ikzelf
ik denk rob en menno, ev. chantal.quote:
Daar voelen ze toch weinig van als ze zitten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:15 schreef TRiXeS het volgende:
Eigenlijk zouden ze nu ook die zwangerschapzakken om moeten
voor degene die steeds op moeten staan en die nieuwe dozen open moeten maken en volle dozen moeten verplaatsenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:16 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daar voelen ze toch weinig van als ze zitten?
Ik had verwacht dat Roel moeilijker zou doen, maar hij gaat als een speer, joh!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:15 schreef scanman01 het volgende:
En Rob gaat maar door met dat asociale kauwen met open mond
Roel, gewoon effe een elleboogje.
Zoiets?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:12 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Zoals ik al zei:
kunnen ze die Dildo en Natte Alie niet zo'n mooi rood balletje in dr giegel stoppen met zo'n leren touwtje die je heeeeeeeeeeeeeel erg strak vast kan knopen?
Het lijkt Lavenland wel..........
Dat laten we gewoon Tanja doen danquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
voor degene die steeds op moeten staan en die nieuwe dozen open moeten maken en volle dozen moeten verplaatsen
Valt wel mee, ze is relatief productief samen met Ralphie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:20 schreef Blue Thunder het volgende:
ik kan ff niet kijken nog.. (zit op de zaak) maar klaagt tanja eigenlijk hierover? Zou niet mogen vind ik aangezien ze eindelijk aan een weekopdracht mee kan doen
Klopt, loopt als een speer. Rob zit wel Roel te commanderen hoe het allemaal sneller kan, maar meestal heeft ie wel gelijk en Roel doet dat ook gewoon. Het was ook Roel die met Rob wou.quote:ik heb wel de indruk dat Roel en Rob een goed duo zijn (ik kijk pas 5 minuten)
allebei bloedfanatiek....:Pquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:24 schreef __dani het volgende:
menno: "joost zit ook gevoel in die boekjes"
ik heb wel de indruk dat Roel en Rob een goed duo zijn(ik kijk pas 5 minuten)
shirt is alleen tijdens werk. Met pauzes enzo mogen ze het shirt uitdoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:26 schreef __dani het volgende:
waarom doen ingrid en chantal hun tshirt uit? mag dat?
Rob zei dat ze voor Eurodisney waren, geloof ik. De inhoud is in ieder geval bedoeld voor kinderen. Een knutselpakket, denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand ook waar deze zakjes voor bedoeld zijn? Talpa Magazine ofzo?
Die komen er zowiezo welquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan de TT ook aangepast, anders komen hier misschien ook allemaal loze commentaren die niets met de live streams te maken hebben.
Het zijn plaatjes die je kunt uitknippen, bestaan uit meerdere onderdelen en met kit/foamblokjes plak je die op ekaar zodat het 3D wordt. Ze worden gebruikt om kaarten (felicitatie/kerst etc.) van te maken. Meestal doen kinderen dit niet, maar 'knutsel/frutsel-vrouwtjes'.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand ook waar deze zakjes voor bedoeld zijn? Talpa Magazine ofzo?
Ach, dat zullen de hormonen wel zijn...quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja: "BB zou een slechte werkgever zijn als die ons niet laat overwerken... Welke werkgever zou daar niet blij mee zijn?"
Dikke vinger voor alle Tanja-haters, die zegt dat zij niet aanpakken wil![]()
![]()
hoeft geen fout te zijn omdat het de bedoeling is dat je er een 3D werkje van maakt is het plaatje 1x afgedrukt, de andere plaatjes zijn gedeeltes van het origineel die je er met kit opplaktquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:41 schreef jalla het volgende:
joost ontdekte vanmiddag al dat er een fout zat op de pagina,s
denk ook dat het loos werk is, maar houd ze wel bezig
een weekje toch welquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen ik wel ja. Zonder muziek kan ik zeer zeker niet.
Ach, zij verandert net zo vaak van mening als de wind van richtingquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ach, dat zullen de hormonen wel zijn...
Natuurlijk wil ze overwerken, dan is de kans dat ze de opdracht halen een stuk groter. En kan ze lekker veel snickers vreten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja: "BB zou een slechte werkgever zijn als die ons niet laat overwerken... Welke werkgever zou daar niet blij mee zijn?"
Dikke vinger voor alle Tanja-haters, die zegt dat zij niet aanpakken wil![]()
![]()
zeg, had jij niet beloofd hier weg te blijven?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:56 schreef jalla het volgende:
ze gaan weer verder zometeen. Vraag me af hoelang nog vandaag . Uurtje of 2?
en dan na afloop dit zware werk vieren met wat alcohol
ze zaten net te rekenen en toen kwamen ze uit dat ze er op end een paar duizend tekort zouden komen. maar hoe dat berekent is weet ik niet
en wie ben jij dan wel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, had jij niet beloofd hier weg te blijven?
Als Menno Lieske nomineert mag die van mij helemaal oprottenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Menno kust het meisje dat hij zegt te zullen nomineren.
[afbeelding]
dat zullen de hormonen wel zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Deed Judas ook tweeduizend jaar geleden bij Jezus tijdens het Laatste Avondmaal.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Met wie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:24 schreef kwakveense het volgende:
ik ga ervandoor....heb wel iets leukers te doen....slapen ofzo...
Ik verwacht ook nog steeds dat het een geintje was, maar hij heeft het inmiddels al wel een keer of 5 gezegd. Als hij echter wél op haar stemt, dan kan dat gezien worden als stemafspraken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als Menno Lieske nomineert mag die van mij helemaal oprotten![]()
Menno is Judasquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deed Judas ook tweeduizend jaar geleden bij Jezus tijdens het Laatste Avondmaal.![]()
Ja idd en als straf moet Menno dan per direct het huis uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook nog steeds dat het een geintje was, maar hij heeft het inmiddels al wel een keer of 5 gezegd. Als hij echter wél op haar stemt, dan kan dat gezien worden als stemafspraken.
Zijn nominatie zal dan ook voor de bewoners te zien zijn. (denk ik)quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja idd en als straf moet Menno dan per direct het huis uit![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, zij verandert net zo vaak van mening als de wind van richting
Ze wilde ooit met BB meedoen. Daarna wilde ze weer niet. Nu weer wel. Volg jij het nog?![]()
hoop ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn nominatie zal dan ook voor de bewoners te zien zijn. (denk ik)
slappe maatregel....quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
Zijn nominatie zal dan ook voor de bewoners te zien zijn. (denk ik)
Misschien juist wel NIET.... aangezien er zoveel aandacht voor is en dat het een grote schande is enzo. Ik denk dat deze bb er misschien wel zorgt dat de zwangere meiden beter doorhebben hoe slecht het is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]ze zal best goeie kantjes hebben maar dat door blijven roken is een grove schande
Tanja is geen lichtend voorbeeld voor jonge Nederlandse meiden, nu denken al die meiden dat je gewoon door kan roken tijdens je zwangerschap...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |