Klopt, loopt als een speer. Rob zit wel Roel te commanderen hoe het allemaal sneller kan, maar meestal heeft ie wel gelijk en Roel doet dat ook gewoon. Het was ook Roel die met Rob wou.quote:ik heb wel de indruk dat Roel en Rob een goed duo zijn (ik kijk pas 5 minuten)
allebei bloedfanatiek....:Pquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:24 schreef __dani het volgende:
menno: "joost zit ook gevoel in die boekjes"
ik heb wel de indruk dat Roel en Rob een goed duo zijn(ik kijk pas 5 minuten)
shirt is alleen tijdens werk. Met pauzes enzo mogen ze het shirt uitdoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:26 schreef __dani het volgende:
waarom doen ingrid en chantal hun tshirt uit? mag dat?
Rob zei dat ze voor Eurodisney waren, geloof ik. De inhoud is in ieder geval bedoeld voor kinderen. Een knutselpakket, denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand ook waar deze zakjes voor bedoeld zijn? Talpa Magazine ofzo?
Die komen er zowiezo welquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan de TT ook aangepast, anders komen hier misschien ook allemaal loze commentaren die niets met de live streams te maken hebben.
Het zijn plaatjes die je kunt uitknippen, bestaan uit meerdere onderdelen en met kit/foamblokjes plak je die op ekaar zodat het 3D wordt. Ze worden gebruikt om kaarten (felicitatie/kerst etc.) van te maken. Meestal doen kinderen dit niet, maar 'knutsel/frutsel-vrouwtjes'.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand ook waar deze zakjes voor bedoeld zijn? Talpa Magazine ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |