Valt me ook op dat ze de eerste waren die stopte en ook de laatste waren die weer begonnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:46 schreef AMDFreak het volgende:
Dido en Nathalie gedragen zich als een stel kleine kinderen..
Hehe, moet je maar eens bij een bukker gaan werken...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:47 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
R-E-S-T-E-C-P-A dat je dat werk überhaubt heb kunnen doen
Dat is juist wat ze graag zouden willen... meer tijdquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:34 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
[..]
Laat ze maar 4 uur overwerken...moet half Nederland ook zo vaak....![]()
![]()
![]()
![]()
hehe....ach, als kind van een niet-boomkweker is mij het lot van tweederde van mijn klasgenoten bepaard gebleven...die werkten vanaf hun twaalfde voor een gulden per uur op de tuin, met leuke klussen als vuilrapen (onkruid wieden en schoffelen)....echt, stekken is een van de betere klusjes!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:47 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
R-E-S-T-E-C-P-A dat je dat werk überhaubt heb kunnen doen
Kan me er iets bij voorstellen, heb vroeger een week of 8 op mijn knieen tussen de bedden gekropen om onkruid te wiedenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hehe....dat je met een groep andere tieners en kanslozen om half acht s ochtends aan een tafel gaat zitten, waarna de vaste kwekerij medewerkers de hele dag lang bakken vol afgeknipte klimplanten op de tafel legen, waar je dan keline stukjes van knipt/snijdt (nadat je die tyfuszooi uit ekaar hebt gefriemeld) die door andere tieners en kanslozen dan gedoopt worden in groeimengsel en in de aarde gestoken opdat zij nieuwe plantjes worden...
welcome to the world of boomkwekerij
btw: rob en roel geirriteerd over de lange pauze, hoor ik dat goed?
Wij wel ja, maar zij niet..quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weelde? Alsof je weer in de middeleeuwen leeft. Je word daar stapelgek zonder die dagelijkse dingen die wij wel gewoon hebben.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:41 schreef elskreeft het volgende:
is Ingrid al wakker geschud? die lag alweer te duimen ergens
Scherp van je Scan.....je hebt gelijk.inkorten die hap!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is juist wat ze graag zouden willen... meer tijd
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hehe....ach, als kind van een niet-boomkweker is mij het lot van tweederde van mijn klasgenoten bepaard gebleven...die werkten vanaf hun twaalfde voor een gulden per uur op de tuin, met leuke klussen als vuilrapen (onkruid wieden en schoffelen)....echt, stekken is een van de betere klusjes!
en weer ontopic: iedereen is al overtuigd dat het neit gaat lukken...rob en roel tuffen ondertussen door. als iedereen zo snl ging zou de opdracht makkelijk lukken natuurlijk...
wei had het nu ineens over stoppen? flauw hoor! losers!
1 week zonder radio, tv en computer en ik kan me aanmelden bij het riaggquote:
t zijn ook mietjes....quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:52 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Ik voel herkenning. Vond het werk niet erg, maar de hitte en luchtvochtigheid
OT: Ik krijg het idee dat ze wel een beetje mietjes zijn hoor, gewoon doorwerken en je ziet vanzelf wel of t lukt of niet...
Duhquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:46 schreef AMDFreak het volgende:
Dido en Nathalie gedragen zich als een stel kleine kinderen..
Ingrids straf als ze de weekopdracht niet halen = dus niet duimenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Dat was het eerste wat ze vanmiddag zij toen ze één arm niet mocht gebruiken: "Aaaaaaaaaa , dan kan ik niet duimen!"
dat meen je toch niet, zeker, hèquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 week zonder radio, tv en computer en ik kan me aanmelden bij het riagg
tv en pc lukt nog wel, muziek niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 week zonder radio, tv en computer en ik kan me aanmelden bij het riagg
Heb je nooit vakantie werk gedaan? Hier moet je gewoon bollen pellen of helpen met rooien enz.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat heeft iedereen toch allemaal kutbaantjes gehad. Ik heb dat nooit gehad![]()
Ik denk dat scanman het wel meent...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef milagro het volgende:
[..]
dat meen je toch niet, zeker, hè
Dat meen ik wel ja. Zonder muziek kan ik zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef milagro het volgende:
[..]
dat meen je toch niet, zeker, hè
Precies. Op vakantie heb ik ook geen tv en pc, maar zonder muziek zou ik niet trekken.quote:
Nopequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je nooit vakantie werk gedaan? Hier moet je gewoon bollen pellen of helpen met rooien enz.
Ik hoefde niet aan te komen bij mijn ouders om 8 weken niets te doen hoor![]()
Ze mochten zelf hun partners kiezen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef Rica het volgende:
Wat een originele opdracht weer. Ik snap dat niet goed, er is zoveel leuks te bedenken om ze te laten doen en in plaats daarvan zijn het elke keer weer dezelfde saaie opdrachten.
Mochten ze zelf hun partner uitkiezen trouwens? Of heeft BB de paartjes aangewezen?
had ik ook al gevraagd, maar ik kreeg geen reactie dus het zal wel niet bekend zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef Rica het volgende:
Mochten ze zelf hun partner uitkiezen trouwens? Of heeft BB de paartjes aangewezen?
In dat geval vind ik de verdeling eerlijk gezegd niet echt logisch...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze mochten zelf hun partners kiezen.
Ik ook niet. Beetje vreemde keuzes inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dat geval vind ik de verdeling eerlijk gezegd niet echt logisch...
Nee, vandaag zijn ze pas om 1 uur ofzo begonnen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:02 schreef Kokstra het volgende:
5 uur mensen. Stop maar.
Ja daarom, als je dan elke keer stopt wordt het volgens mij helemaal niks, je kan beter wat tijd achter elkaar doorbikkelen, dan dat je elke keer pauze neemt. Dat werkt niet met dit soort werk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:00 schreef kwakveense het volgende:
het is wel zo dat je bij dit soort werk als je eenmaal een lekker ritme hebt, je in een soort "trance" komt aardooor het echt relaxed werken is...
ik heb ook heerlijke relaxte dagen doorgebracht met alleen maar een bedrijfsstempel en 30.000 folders...
Ok tnx.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze mochten zelf hun partners kiezen.
Ja ik zou Dido en Nathalie nooit bij elkaar zettenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Beetje vreemde keuzes inderdaad.
Klopt! En dan gewoon lekker muziek erbij en die 8 uur zijn zo om!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:00 schreef kwakveense het volgende:
het is wel zo dat je bij dit soort werk als je eenmaal een lekker ritme hebt, je in een soort "trance" komt aardooor het echt relaxed werken is...
ik heb ook heerlijke relaxte dagen doorgebracht met alleen maar een bedrijfsstempel en 30.000 folders...
Oh, ok.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, vandaag zijn ze pas om 1 uur ofzo begonnen.
Dat is een keuze die ik van die twee wel kan begrijpen. Verder is het nogal onlogisch. Waarom wilde Menno met Lieske en andersom? Waarom wilde Roel met Rob en andersom. Enz enz..quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:03 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja ik zou Dido en Nathalie nooit bij elkaar zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |