quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:41 schreef elskreeft het volgende:
is Ingrid al wakker geschud? die lag alweer te duimen ergens
Scherp van je Scan.....je hebt gelijk.inkorten die hap!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is juist wat ze graag zouden willen... meer tijd
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hehe....ach, als kind van een niet-boomkweker is mij het lot van tweederde van mijn klasgenoten bepaard gebleven...die werkten vanaf hun twaalfde voor een gulden per uur op de tuin, met leuke klussen als vuilrapen (onkruid wieden en schoffelen)....echt, stekken is een van de betere klusjes!
en weer ontopic: iedereen is al overtuigd dat het neit gaat lukken...rob en roel tuffen ondertussen door. als iedereen zo snl ging zou de opdracht makkelijk lukken natuurlijk...
wei had het nu ineens over stoppen? flauw hoor! losers!
1 week zonder radio, tv en computer en ik kan me aanmelden bij het riaggquote:
t zijn ook mietjes....quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:52 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Ik voel herkenning. Vond het werk niet erg, maar de hitte en luchtvochtigheid
OT: Ik krijg het idee dat ze wel een beetje mietjes zijn hoor, gewoon doorwerken en je ziet vanzelf wel of t lukt of niet...
Duhquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:46 schreef AMDFreak het volgende:
Dido en Nathalie gedragen zich als een stel kleine kinderen..
Ingrids straf als ze de weekopdracht niet halen = dus niet duimenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Dat was het eerste wat ze vanmiddag zij toen ze één arm niet mocht gebruiken: "Aaaaaaaaaa , dan kan ik niet duimen!"
dat meen je toch niet, zeker, hèquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 week zonder radio, tv en computer en ik kan me aanmelden bij het riagg
tv en pc lukt nog wel, muziek niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 week zonder radio, tv en computer en ik kan me aanmelden bij het riagg
Heb je nooit vakantie werk gedaan? Hier moet je gewoon bollen pellen of helpen met rooien enz.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat heeft iedereen toch allemaal kutbaantjes gehad. Ik heb dat nooit gehad![]()
Ik denk dat scanman het wel meent...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef milagro het volgende:
[..]
dat meen je toch niet, zeker, hè
Dat meen ik wel ja. Zonder muziek kan ik zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef milagro het volgende:
[..]
dat meen je toch niet, zeker, hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |