Ach, dat zullen de hormonen wel zijn...quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja: "BB zou een slechte werkgever zijn als die ons niet laat overwerken... Welke werkgever zou daar niet blij mee zijn?"
Dikke vinger voor alle Tanja-haters, die zegt dat zij niet aanpakken wil![]()
![]()
hoeft geen fout te zijn omdat het de bedoeling is dat je er een 3D werkje van maakt is het plaatje 1x afgedrukt, de andere plaatjes zijn gedeeltes van het origineel die je er met kit opplaktquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:41 schreef jalla het volgende:
joost ontdekte vanmiddag al dat er een fout zat op de pagina,s
denk ook dat het loos werk is, maar houd ze wel bezig
een weekje toch welquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen ik wel ja. Zonder muziek kan ik zeer zeker niet.
Ach, zij verandert net zo vaak van mening als de wind van richtingquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ach, dat zullen de hormonen wel zijn...
Natuurlijk wil ze overwerken, dan is de kans dat ze de opdracht halen een stuk groter. En kan ze lekker veel snickers vreten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja: "BB zou een slechte werkgever zijn als die ons niet laat overwerken... Welke werkgever zou daar niet blij mee zijn?"
Dikke vinger voor alle Tanja-haters, die zegt dat zij niet aanpakken wil![]()
![]()
zeg, had jij niet beloofd hier weg te blijven?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:56 schreef jalla het volgende:
ze gaan weer verder zometeen. Vraag me af hoelang nog vandaag . Uurtje of 2?
en dan na afloop dit zware werk vieren met wat alcohol
ze zaten net te rekenen en toen kwamen ze uit dat ze er op end een paar duizend tekort zouden komen. maar hoe dat berekent is weet ik niet
en wie ben jij dan wel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, had jij niet beloofd hier weg te blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |