Rob was van meet af aan vanmorgen ook de doorzetter, hoor, hij wilde vanmorgen ook doorgaan, maar als het overgrote deel afhaakt, wat moet je dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef mamapan het volgende:
God wat een slijmerd en meeloper is die Rob toch! Ik haat hem, ik ben ook geen fan van Tanja maar nu krijg ik toch wat meer respect voor haar. Ze gaat ervoor of zou ze idd een geheime opdracht hebben?? (De bewoners aan het werk te krijgen voor een peukje extra??)
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welk DBK-bezoek je bedoelt, want ze blijven naar de DBK gaan, maar de laatste keer is Rob geweest om te vragen of ze door mogen gaan en geloof ik ook om het aantal te verlaten. Dat laatste mocht niet, maar hij kreeg wel het advies om de rest te motiveren om door te bljiven gaan. Dat het rantsoen dan niet doorgaat, is daarmee niet gezegd.
Ego?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:18 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Weet je wat het is er zitter enorme ego's in het huis...iedereen wil niet onderdoen voor elkaar....Als je dan wat bescheidener bent zoals TANJA dan is het moeilijk om mensnen naar je te laten luisteren....dit is natuurlijk een enorme kick voor haar.
hahahaahha ze zouden zich drukker moeten maken over hoe ze er volgende week uit zien hahaha na een week uien water pindakaas en brood hahahahhquote:Op donderdag 22 september 2005 12:23 schreef Day het volgende:
De dames maken zich druk over hoe ze er vanavond tijdens de uitzending uit zullen zien. Ongelooflijk!
Roel ziet het nut van doorwerken absoluut niet in.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dozen sjouwen, terwijl ze eerder zéker niet wilde bukken...
En ze gaat ervan uit dat de rest wil doorwerken zometeen.
Belachelijk eigenlijk... We zien haar zowieso al de hele week met wallen onder d'r ogen, Net alsof de live-uitzending die beelden doet vergeten.... (brr)quote:Op donderdag 22 september 2005 12:24 schreef Anitra het volgende:
Chantal maakt zich druk omdat haar haar voor de live uitzending van vanavond en verderc staat ze alleen maar commentaar te geven terwijl ze al 150 dingen klaar had kunnen hebben ondertussen
wat zal het stinken dan in het huisquote:Op donderdag 22 september 2005 12:24 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hahahaahha ze zouden zich drukker moeten maken over hoe ze er volgende week uit zien hahaha na een week uien water pindakaas en brood hahahahh
Nee zitten zeiken op de heren en je bang maken over je haar voor de live uitzending helpt je ergens heenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ego?
Dreigen dat je uit BB gaat terwijl je het contract niet gelezen hebt? Weten dat je een voorkeurspositie kunt afdwingen omdat je zwanger bent en ALLES daarop afschuiven? Contact met de buitenwereld? Extra spullen en cadeautjes?
Ego?
ongelooflijk he ze zitten maar te zaniken als ze al die energie nu in de opdracht stoppen waren ze al een stuk verder geweest ipv elke pauze klagen en zeurenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef Falco het volgende:
Terecht hoor dat ze nu op noodrantsoen gaan, aan de andere kant was deze weekopdracht vanaf het begin al onhaalbaar. Maar dit gezeur moet gewoon met een week pindakaas, uien, water en droog brood beloond worden.
dat vind ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef Falco het volgende:
Terecht hoor dat ze nu op noodrantsoen gaan, aan de andere kant was deze weekopdracht vanaf het begin al onhaalbaar. Maar dit gezeur moet gewoon met een week pindakaas, uien, water en droog brood beloond worden.
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nee zitten zeiken op de heren en je bang maken over je haar voor de live uitzending helpt je ergens heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |