Ze (BB) hadden hem net even kunnen ontregelen, toen het hek openging en er 'bewakerts' enzo de tuin in liepenquote:
Punten scoren ( +/-)quote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef Loedertje het volgende:
Volgens Rob blijft BB bij hun standpunt (ook als ze doorgaan)
Waar is Tanja dan mee bezig ?
Dozen sjouwen, terwijl ze eerder zéker niet wilde bukken...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef Loedertje het volgende:
ff opnieuw opstarten.quote:
Haar gelijk halen, een persoonlijke beloning verdienen, rookwaar veilig stellen, verwijten aan haar adres voorgoed afkopenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef Loedertje het volgende:
Weleens gedaan?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flugel zou ook een zeer onplezierig persoontje worden zonder rookwaar.... Dus drie dagen zonder is in mijn geval een ramp van wereldformaat....
Ik vind het ook niet zo'n probleem om een dag of 2 niet te roken, m'n omgeving denkt daar echter heel anders overquote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Weleens gedaan?
Het is lang niet zo vreselijk als rokers denken.
Alleen het vólhouden om niet te roken, dát is een ánder verhaal.![]()
HAAR sorteersysteemquote:12:05Nog even een momentje voor jezelf
Voordat de andere Bewoners wakker worden gemaakt pakken Rob en Ralph nog even een kwartiertje rust in de zon. Tanja blijft bezig met het perfectioneren van haar sorteersysteem.
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:14 schreef Darklight het volgende:
ze gaan het toch niet halen, of wel?
Ik was (ben) ook geen Tanja fan maar om welke reden ze het ook doet, ze komt wel met iets aan waar de andere niet aan gedacht hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:15 schreef mamapan het volgende:
God wat een slijmerd en meeloper is die Rob toch! Ik haat hem, ik ben ook geen fan van Tanja maar nu krijg ik toch wat meer respect voor haar. Ze gaat ervoor of zou ze idd een geheime opdracht hebben?? (De bewoners aan het werk te krijgen voor een peukje extra??)
Weet je wat het is er zitter enorme ego's in het huis...iedereen wil niet onderdoen voor elkaar....Als je dan wat bescheidener bent zoals TANJA dan is het moeilijk om mensnen naar je te laten luisteren....dit is natuurlijk een enorme kick voor haar.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dozen sjouwen, terwijl ze eerder zéker niet wilde bukken...
En ze gaat ervan uit dat de rest wil doorwerken zometeen.
Idd ze vind het heelijk dat er nu naar haar geluisterd word en ze ook nog een gelijk hadquote:Op donderdag 22 september 2005 12:18 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Weet je wat het is er zitter enorme ego's in het huis...iedereen wil niet onderdoen voor elkaar....Als je dan wat bescheidener bent zoals TANJA dan is het moeilijk om mensnen naar je te laten luisteren....dit is natuurlijk een enorme kick voor haar.
Zover ik weet niet hoor heb het volgens mij zelf niet gehadquote:Op donderdag 22 september 2005 12:19 schreef avotar het volgende:
Ik zat te denken..
is het nu zo vlak voor de bevalling eigenlijk wel goed voor Tanja om te stoppen met roken als ze dat de hele tijd al gedaan heeft... Is het niet zo dan dat het kind ook last gaat krijgen van die ontwenningsverschijnselen die zij gaat krijgen?
Ik weet niet precies welk DBK-bezoek je bedoelt, want ze blijven naar de DBK gaan, maar de laatste keer is Rob geweest om te vragen of ze door mogen gaan en geloof ik ook om het aantal te verlaten. Dat laatste mocht niet, maar hij kreeg wel het advies om de rest te motiveren om door te bljiven gaan. Dat het rantsoen dan niet doorgaat, is daarmee niet gezegd.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:17 schreef Knurkie het volgende:
moest kind van PSZ halen wat is er in de DBK gezegd? (als ik het vragen mag)
En na de bavlling dan? Dan steek je toch ook geen peuk in de mond van de baby, dus dat maakt niks uit. Het gaat nu om te stress ervan volgens een boel verloskundigen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:19 schreef avotar het volgende:
Ik zat te denken..
is het nu zo vlak voor de bevalling eigenlijk wel goed voor Tanja om te stoppen met roken als ze dat de hele tijd al gedaan heeft... Is het niet zo dan dat het kind ook last gaat krijgen van die ontwenningsverschijnselen die zij gaat krijgen?
die krijgt de baby zo wie zo wel ook na de geboortequote:Op donderdag 22 september 2005 12:19 schreef avotar het volgende:
Ik zat te denken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |