BB is wel erg prettig met een hernia en je nergens heen kan.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef Day het volgende:
Ik moet eigenlijk echt iets anders gaan doen, maar ik wil weten hoe de groep reageert.
Drie keer raden!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef AnTjUh het volgende:
en aan wie de eer om het hele zooitjuh wakker te maken en te motiveren????
Het zal niet de eerste keer zijn dat BB komt met: Mislukt, maarrrrrrrrrrrrrrrrr....quote:Op donderdag 22 september 2005 11:43 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Enige wat ze kunnen verdienen is een bord lasagna (moet wel iedereen meedoen).
Ps op de talpa site staat allang dat de opdracht mislukt is.
Ze moeten inderdaad een statement maken nu.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
BB moet eens een keer streng zijn, als ze het niet halen gewoon op rantsoen, geen gelul
merk steeds minder van dat back to basic
Wat vals was dat...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef milagro het volgende:
Ralph is nu weer haar beste maatje, gisteren vond ze hem nog "te dom om te poepen"![]()
Ach ja, da's Tan, hè
Hoef niet weg gelukkig, maar moet eigenlijk wel lezen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
BB is wel erg prettig met een hernia en je nergens heen kan.
Gewoon ff een kwartiertje uitstellen, of kan dat niet?
Ze moeten haar de volgende keer ook maar eens 'motiveren' dan, als ze weer eens de hele dag met een chagrijnige smoel in d'r bed ligt te stinken.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef AnTjUh het volgende:
en aan wie de eer om het hele zooitjuh wakker te maken en te motiveren????
mwoah, gekruisigd denk ikquote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
wie had dit gedacht gisteren avond.
Tanja probeert de hele groep aan het werk te krijgen.
Als ik dat gisteren zou hebben gezegd dan was ik afgeschoten.
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef Day het volgende:
[..]
Hoef niet weg gelukkig, maar moet eigenlijk wel lezen.
Ik wacht nog effe. Maar niet tegen Kribbet vertellen, hoor! Stttttttttt!![]()
Flugel zou ook een zeer onplezierig persoontje worden zonder rookwaar.... Dus drie dagen zonder is in mijn geval een ramp van wereldformaat....quote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad een statement maken nu.
En als bewoners op willen stappen omdat ze niet genoeg te roken krijgen:
Zó erg is het nu ook weer niet hoor, om ff niks te roken te hebben. Je denkt de eerste drie dagen de hele dag aan niets anders, OK, maar ze hebben toch tijd zat daar om lekker te denken.
Kijk, wij begrijpen elkaar...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef Day het volgende:
Geen rookwaar = Enorme irritatie = Ruzie!!!![]()
(Oh, ik moet er als roker niet aan denken! Een week zonder siggies!) en dan continue dat drukke gedoe van Joost, Dido en Nathalie, dat gemekker van Chantal, vreselijk!)
Voor mij ookquote:Op donderdag 22 september 2005 11:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flugel zou ook een zeer onplezierig persoontje worden zonder rookwaar.... Dus drie dagen zonder is in mijn geval een ramp van wereldformaat....
Manlief?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk, wij begrijpen elkaar...
Ik heb nu overigens wel m'n eigen dillemma... Ik ben bijna door m'n shag heen, maar wil ook hier nog ff volgen...
denk maar zo, kan je ongeboren kindje eens een keertje 'gezonde lucht happen', is ook wat waard, toch of niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef Day het volgende:
Geen rookwaar = Enorme irritatie = Ruzie!!!![]()
(Oh, ik moet er als roker niet aan denken! Een week zonder siggies!) en dan continue dat drukke gedoe van Joost, Dido en Nathalie, dat gemekker van Chantal, vreselijk!)
Die gaat na pakweg 2 uur al gillen. Zeker omdat ze moe is!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Voor mij ook
Chantal deed er gister trouwens nogal laks over, ik wil wel eens zien of ze het inderdaad zo makkelijk gaat vinden.
Dat is dus het enige wat hij nóóit voor me zal doen. Rookwaar halenquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus het enige wat hij nóóit voor me zal doen. Rookwaar halen![]()
blijkbaar is dat niet te doen en ga je er wel dood vanquote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef Darklight het volgende:
roken je een weekje niet, ga je ook niet dood van, is alleen maar gezond
Ongeboren kindje?! Heb effe snel gecheckt, maar ik ben toch echt niet zwanger!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:58 schreef milagro het volgende:
[..]
denk maar zo, kan je ongeboren kindje eens een keertje 'gezonde lucht happen', is ook wat waard, toch of niet?
Ach ik ben zelf nu ook naar lucht aan het happen met mijn bronchitus en astma aanval, toch maar ff inhalen en weer een siggie opsteken!! moeten toch iets slechts doenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:58 schreef milagro het volgende:
[..]
denk maar zo, kan je ongeboren kindje eens een keertje 'gezonde lucht happen', is ook wat waard, toch of niet?
Zegt de mijne ook altijd. Maar ik heb zo mijn maniertjesquote:Op donderdag 22 september 2005 12:01 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n man, dacht echt dat ik de enige was
![]()
Roel...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef Spewey het volgende:
Wie is Rob nu aan het wekken?
Roel.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef Spewey het volgende:
Roel.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef Spewey het volgende:
zucht...dat was wat men noemt een figure of speechquote:Op donderdag 22 september 2005 12:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ongeboren kindje?! Heb effe snel gecheckt, maar ik ben toch echt niet zwanger!![]()
waarom, stoppen had haar toch zoveel stress opgeleverd, erger dan wat nicotine en teer met een ongeboren kind doet?quote:Weet niet, volgens mij is de stress die er door het niet roken ontstaat, ook niet super gezond voor het ongeboren kindje. Die is (erg genoeg) de nicotine al gewend. Het roken is dan ook hetgeen ik Tanja echt kwalijk neem!
Zet deze posting ook even in het pró Tanja topic .quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/757312/5/50#30819586]donderdag 22 september 2005
waarom, stoppen had haar toch zoveel stress opgeleverd, erger dan wat nicotine en teer met een ongeboren kind doet?
blijven roken is dus feitelijk je kind ontzien
hulde voor Tanja dus, dat ze dat gewoon inziet,en zich niet gek laat maken door de anti rook mafia
De jaquote:Op donderdag 22 september 2005 12:05 schreef Loedertje het volgende:
Rob zegt dat het al 12 uur is
Hebben ze plots een klok ?
Tssssss, bélachelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |