Ik heb dat ook een paar dagen gedaan via het uitzendbureauquote:Op donderdag 22 september 2005 11:27 schreef Inca het volgende:
[..]
het is wel zo ik zelf heb gewerkt in een taarten fabriek de hele godganse dag mandarijntjes mikken op een taart en als je geluk had mocht je wisselen om de chocolaatjes te doen![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:29 schreef NG het volgende:
Wat zei Rob nou toen hij de DBK uitging?
lees nu eens een keerquote:Op donderdag 22 september 2005 11:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, er zitten meerdere rokers is dat huis, maar zij is de enige die zich er druk over maak hoor, sure!
hahahaha dat heb ik dus ook je weet wat er mee geklooid isquote:Op donderdag 22 september 2005 11:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een paar dagen gedaan via het uitzendbureau![]()
Ik lust nu dus ook geen taart meer van een bepaald merk...
Is dat zo, of hoop je datquote:Op donderdag 22 september 2005 11:31 schreef AnTjUh het volgende:
ze halen t toch niet dus als ze dan toch doorgaan krijgen ze wel gewoon eten maar geen sigaretten en shag![]()
al zou het alleen maarvoor Tanja zijnquote:
Maar het is wel grappig dat tanja vanmorgen bezig was en het grootste gedeelte lag te slapen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:26 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid. OOK op tanja's manier hadden ze het niet gered..PUNT
oh ik dacht dat het over tabak ging, maar ik kan het ook fout hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef flugeltje het volgende:
Flugel bekent nu ook dat ze zichzelf het schampeloerus had gewerkt in de hoop dat ze niet zonder rookwerk zou komen zitten....![]()
Ik heb overigens BB alleen over sigaretten horen spreken, misschien krijgen ze gewoon wel weer zware shag ipv sigaretten...
Minstens een week wordt dit ingewrevenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef Maerycke het volgende:
Hoe lang gaat Tanja nog door met dat gezever? *rolt met ogen*
Ik heb dat gevoel ook... zie het nog wel gebeuren dat Tanja, Rob en Ralph een beloning krijgen voor hun doorzettingsvermogen en dat de rest dan helemaal over de flos gaat.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:36 schreef AnTjUh het volgende:
ik denk nog steeds als zij initiatief tonen en doorgaan dat BB dat heus wel beloont
BB moet eens een keer streng zijn, als ze het niet halen gewoon op rantsoen, geen gelulquote:Op donderdag 22 september 2005 11:36 schreef AnTjUh het volgende:
ik denk nog steeds als zij initiatief tonen en doorgaan dat BB dat heus wel beloont
Voor Dido & co geen sigaretten volgende week.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook... zie het nog wel gebeuren dat Tanja, Rob en Ralph een beloning krijgen voor hun doorzettingsvermogen en dat de rest dan helemaal over de flos gaat.
Heeft ze gelijk in, maar dat geldt dan ook voor alles en iedereen...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
Wat een toestand.
Tanja praat meer dan de afgelopen weken bij elkaar...
Ze gaan ze over 10 minuten proberen uit bed te krijgen.
Ralph neemt het op voor de anderen die gesloopt zijn; Rob zegt: wij zijn ook gesloopt.
Ralph: maar niet iedereen is hetzelfde.
Tanja: wat we nu doen moeten we vaker doen, mensen proberen over te halen.
Eensquote:Op donderdag 22 september 2005 11:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
BB moet eens een keer streng zijn, als ze het niet halen gewoon op rantsoen, geen gelul
merk steeds minder van dat back to basic
Ik betwijfel het... en hoop het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef Rica het volgende:
Ze krijgen wèl shag. Ook bij het rantsoen zit rookwaar.
En jij denkt dat Roel en Chantal bvb. alleen maar voor de opdracht gister doorgingen? Dat er in hun achterhoofd niet meespeelde dat ze geen sigaretten en luxe eten meer hadden als ze er mee stopten?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:31 schreef milagro het volgende:
[..]
lees nu eens een keer
De anderen maken zich ook druk om het roken, maar niet genoeg om toch door te zetten, blijkbaar, ze liggen immers te slapen, toch, wetende dat als ze wakker worden er niet meer gerookt kan worden.
Tanja is nu enkel zo fanatiek omdat zij écht niet zonder kan (en haar gelijk wil halen).
Zij zat immers na amper 3 uur al de asbakken af te struinen.
Ik word niet goed van dat pedante toontje van d'r...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Minstens een week wordt dit ingewreven
Klopt, maar BB heeft zojuist in de dbk tegen Rob gezegd dat ze de aantallen die Tanja meegedaan heeft door de vingers zien.... Hieruit blijkt dus al dat BB weer een softere houding aanneemt en ik ben het met Tanja eens dat het kan lonen om nu dus door te gaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik betwijfel het... en hoop het eigenlijk niet.
Trouwens, heeft Tanja wel toestemming om mee te helpen?
Ik meen dat dat gevraagd is in de dbk en het antwoord nee was.
Ik ook niet... Ralph zegt niet voor niets "het is geen concentratiekamp..."quote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik word niet goed van dat pedante toontje van d'r...
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:41 schreef nicoleV het volgende:
Ralph is positief huh...hij gaat er al van uit dat de rest mee doet.......nu zullen we wel zien wie echte strebers gaan zijn en wie niet....
Okay, maar door de vingers zien is wat anders dan toestemming om vandaag te helpen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar BB heeft zojuist in de dbk tegen Rob gezegd dat ze de aantallen die Tanja meegedaan heeft door de vingers zien.... Hieruit blijkt dus al dat BB weer een softere houding aanneemt en ik ben het met Tanja eens dat het kan lonen om nu dus door te gaan.
Enige wat ze kunnen verdienen is een bord lasagna (moet wel iedereen meedoen).quote:Op donderdag 22 september 2005 11:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar BB heeft zojuist in de dbk tegen Rob gezegd dat ze de aantallen die Tanja meegedaan heeft door de vingers zien.... Hieruit blijkt dus al dat BB weer een softere houding aanneemt en ik ben het met Tanja eens dat het kan lonen om nu dus door te gaan.
Zodra de andere bewoners opstaan stopt Tanja... Daar ga ik tenminste vanuit...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Okay, maar door de vingers zien is wat anders dan toestemming om vandaag te helpen.
Ah, dat zal me inderdaad niks verbazen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:43 schreef Maerycke het volgende:
Je kunt trouwens er nu alvast al zeker van zijn dat door de 'tomeloze inzet van Tanja' () de opdracht alsnog goedgekeurd gaat worden door BB. En oh.. wat zal ze daar een punten mee gaan scoren op tv
Ja uiteraard. Anders zou Tanja zich inspannen voor iets positiefs en dat kan niet dus slooft zich alleen uit voor de peuken.quote:
Ooooh flugel, evil ben je!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodra de andere bewoners opstaan stopt Tanja... Daar ga ik tenminste vanuit...
Kan ze aan het hoofd van de tafel gaan staan![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik word niet goed van dat pedante toontje van d'r...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |