Nee op het studio terrein.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef robinotc het volgende:
[..]
maar niet op een terrein dus? gewoon in een woonwijk?
nee dan kan ingrid met der kop uit de emmer blijvenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef flugeltje het volgende:
Maar ff wat anders.... Als ze op rantsoen gaan is er zaterdagavond natuurlijk géén feestje???
Nee, naast de tv studioquote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef robinotc het volgende:
[..]
Gebouwd op het terrein van de oude bloemenveiling in Aalsmeer, waar nu de studio's inzitten. Aan de van Cleefkade.quote:
jammer he, maar het wordt wel op een andere manier leuk.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef flugeltje het volgende:
Maar ff wat anders.... Als ze op rantsoen gaan is er zaterdagavond natuurlijk géén feestje???
Nope denk ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef flugeltje het volgende:
goeiemorgen trouwens...
zelfde adres als waar endemol zit.. endemol.nl en dan route...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef robinotc het volgende:
[..]
niet echt slim om met dozen te sjouwen als je ruim7mnd zwanger bentquote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef AnTjUh het volgende:
gaat Tanja nu ineens opruimen??
Normaal steekt ze geen poot uit.....
okee.. thanxxxquote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Gebouwd op het terrein van de oude bloemenveiling in Aalsmeer, waar nu de studio's inzitten. Aan de van Cleefkade.
Eén ding is dan zeker. De eerste verwijten zullen gaan over het niet behalen van deze opdracht.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nope denk ik niet.
Het lijkt me wel leuk hoor, ergernissen enzo vanwege weinig eten en geen roken, maar ik ben wel bang dat ze dan gewoon een week op bed liggen
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef stil het volgende:
Tanja is me te aktief, zo ze een soort nestel drang hebben.
Dan laat de bevalling niet lang meer op zich wachten en moet ze in het ziekenhuis bevallen.
Niks geen live bevalling in het BBhuis![]()
Is ze nog geen 37 weken?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef stil het volgende:
Dan laat de bevalling niet lang meer op zich wachten en moet ze in het ziekenhuis bevallen.
vin ik ook er word veel te veel naar de DBK gegaan om elk wissewasjequote:Op donderdag 22 september 2005 11:19 schreef avotar het volgende:
kunnen ze die dbk niet eens op slot tyfen..
laat ze het lekker uitzoeken zeg...
Het lijkt wel lager-school-gedrag, eerst straf krijgen en dan bij de meester gaan slijmen of je het misschien nog goed kan makenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
vin ik ook er word veel te veel naar de DBK gegaan om elk wissewasje
Ik vind dat ze zelf eens wat initiatief moeten tonen en dan zullen ze zien dat dat beloont wordt
pcies. Dat is ook Ralph zijn stijl..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
vin ik ook er word veel te veel naar de DBK gegaan om elk wissewasje
Ik vind dat ze zelf eens wat initiatief moeten tonen en dan zullen ze zien dat dat beloont wordt
Ik geloof officieel 24 oktober, maar ze heeft gezegd dat het ook 11 dagen eerder zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef Inca het volgende:
nee tanja is nu ongeveer 8 maand ze is ergens in oktober uitgerekend
je zou beter moeten weten, tanja doet nu alleen maar haar best omdat ze als de opdracht mislukt niet meer kan roken. ze is als de dood dat ze op rantsoen gaanquote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef stil het volgende:
Ze heeft het gisteren heel duidelijk aangegeven Darklight, maar niemand luisterde...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:23 schreef Darklight het volgende:
is die Tanja nog steeds bezig met haar methode? had dan gister je bek open getrokken
toen luisterde niemandquote:Op donderdag 22 september 2005 11:23 schreef Darklight het volgende:
is die Tanja nog steeds bezig met haar methode? had dan gister je bek open getrokken
zeker weten..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:23 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
je zou beter moeten weten, tanja doet nu alleen maar haar best omdat ze als de opdracht mislukt niet meer kan roken. ze is als de dood dat ze op rantsoen gaan![]()
Als we uitgaan van 24 oktober dan is zequote:Op donderdag 22 september 2005 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof officieel 24 oktober, maar ze heeft gezegd dat het ook 11 dagen eerder zou kunnen zijn.
Die hebben toch al opgegeven?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:13 schreef Day het volgende:
[..]
Zij niet alleen, hoor! Reken maar dat Roel en Chantal ook peentjes schijten.
Even voor alle duidelijkheid. OOK op tanja's manier hadden ze het niet gered..PUNTquote:
Ja tuurlijk, er zitten meerdere rokers is dat huis, maar zij is de enige die zich er druk over maak hoor, sure!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Die hebben toch al opgegeven?
dus dat valt wel mee , hoor
dit wordt ook wel als thuiswerk gedaan..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:26 schreef Rianne84 het volgende:
in de fabriek gaat dat met machines tanja
het is wel zo ik zelf heb gewerkt in een taarten fabriek de hele godganse dag mandarijntjes mikken op een taart en als je geluk had mocht je wisselen om de chocolaatjes te doenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:26 schreef teun911 het volgende:
Tanja: je moest eens weten hoeveel mensen zo werken in een fabriek...
True, haar methode is de beste, maar ze hadden het niet gehaald, ook dan niet, want maar met 8 man toegestaan te werken, of met 12, maar dan met die shirtjes (+ het niet haalbare konstante tempo)quote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef flugeltje het volgende:
Tanja stelde deze werkmethode overigens gisteren al voor. Toen zag ik al dat het sneller zou gaan werken, maar ja.... Niemand luisterde naar haar.
Ik persoonlijk zou toch nog ff doorgegaan zijn. Ben niet zo'n opgever wat dat betreft... En ik weet zeker dat BB het ook gewaardeerd had als ze doorgegaan waren. BB heeft dit jaar al vaker laten merken zeer gevoelig te zijn voor goede inzet... Als de bewoners de juiste snaar weten te raken doet BB graag wat exta.
wat een werkquote:Op donderdag 22 september 2005 11:27 schreef Inca het volgende:
[..]
het is wel zo ik zelf heb gewerkt in een taarten fabriek de hele godganse dag mandarijntjes mikken op een taart en als je geluk had mocht je wisselen om de chocolaatjes te doen![]()
Tuurlijk hadden ze het niet gehaald, maar ze waren wél verder gekomen...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:28 schreef milagro het volgende:
[..]
True, haar methode is de beste, maar ze hadden het niet gehaald, ook dan niet, want maar met 8 man toegestaan te werken, of met 12, maar dan met die shirtjes (+ het niet haalbare konstante tempo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |