Nee op het studio terrein.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef robinotc het volgende:
[..]
maar niet op een terrein dus? gewoon in een woonwijk?
nee dan kan ingrid met der kop uit de emmer blijvenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef flugeltje het volgende:
Maar ff wat anders.... Als ze op rantsoen gaan is er zaterdagavond natuurlijk géén feestje???
Nee, naast de tv studioquote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef robinotc het volgende:
[..]
Gebouwd op het terrein van de oude bloemenveiling in Aalsmeer, waar nu de studio's inzitten. Aan de van Cleefkade.quote:
jammer he, maar het wordt wel op een andere manier leuk.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef flugeltje het volgende:
Maar ff wat anders.... Als ze op rantsoen gaan is er zaterdagavond natuurlijk géén feestje???
Nope denk ik niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef flugeltje het volgende:
goeiemorgen trouwens...
zelfde adres als waar endemol zit.. endemol.nl en dan route...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef robinotc het volgende:
[..]
niet echt slim om met dozen te sjouwen als je ruim7mnd zwanger bentquote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef AnTjUh het volgende:
gaat Tanja nu ineens opruimen??
Normaal steekt ze geen poot uit.....
okee.. thanxxxquote:Op donderdag 22 september 2005 11:16 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Gebouwd op het terrein van de oude bloemenveiling in Aalsmeer, waar nu de studio's inzitten. Aan de van Cleefkade.
Eén ding is dan zeker. De eerste verwijten zullen gaan over het niet behalen van deze opdracht.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nope denk ik niet.
Het lijkt me wel leuk hoor, ergernissen enzo vanwege weinig eten en geen roken, maar ik ben wel bang dat ze dan gewoon een week op bed liggen
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef stil het volgende:
Tanja is me te aktief, zo ze een soort nestel drang hebben.
Dan laat de bevalling niet lang meer op zich wachten en moet ze in het ziekenhuis bevallen.
Niks geen live bevalling in het BBhuis![]()
Is ze nog geen 37 weken?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:17 schreef stil het volgende:
Tanja is me te aktief, zo ze een soort nestel drang hebben.
Dan laat de bevalling niet lang meer op zich wachten en moet ze in het ziekenhuis bevallen.
Niks geen live bevalling in het BBhuis![]()
vin ik ook er word veel te veel naar de DBK gegaan om elk wissewasjequote:Op donderdag 22 september 2005 11:19 schreef avotar het volgende:
kunnen ze die dbk niet eens op slot tyfen..
laat ze het lekker uitzoeken zeg...
Het lijkt wel lager-school-gedrag, eerst straf krijgen en dan bij de meester gaan slijmen of je het misschien nog goed kan makenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
vin ik ook er word veel te veel naar de DBK gegaan om elk wissewasje
Ik vind dat ze zelf eens wat initiatief moeten tonen en dan zullen ze zien dat dat beloont wordt
pcies. Dat is ook Ralph zijn stijl..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
vin ik ook er word veel te veel naar de DBK gegaan om elk wissewasje
Ik vind dat ze zelf eens wat initiatief moeten tonen en dan zullen ze zien dat dat beloont wordt
Ik geloof officieel 24 oktober, maar ze heeft gezegd dat het ook 11 dagen eerder zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef Inca het volgende:
nee tanja is nu ongeveer 8 maand ze is ergens in oktober uitgerekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |