Betekend "doorgaan"quote:
Ze hadden gewoon die zooi in de dbk moeten gooien en roepen: 'BB, bekijk het maarquote:Op donderdag 22 september 2005 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb wel medelijden met ze dat ze de (een na) laatste SCHITTERENDE zomerdag niet buiten kunnen doorbrengen.
Hij is volmaaktquote:Op donderdag 22 september 2005 17:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit beter![]()
[afbeelding]
BTW Hallo allemaal!, Gaan ze de opdracht nog halen? Hoop het niet, ;Pindakaas en Uien Ole Ole Ole
![]()
Oh oh lasagna, daar komt Tanja straks weerquote:Op donderdag 22 september 2005 17:14 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid & Meno maken lasangne!![]()
[afbeelding]
Peper in d'r reet.....of.......schoonmaakhormoon aktief.......of......quote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik krijg nu al trek als ik het zie
Met de vraag hoe de magnetron ook alweer werkt.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh oh lasagna, daar komt Tanja straks weer![]()
Tanja doet ook bijna altijd de was voor zover ik gezien hebquote:Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
Peper in d'r reet.....of.......schoonmaakhormoon aktief.......of......
ik geloof dat de troonrede makkelijker te begrijpen is dan Tanja met een stofzuiger
Vindt het alleen zeer onsmakelijk om te zien dat Menno dat in zijn blote borst staat klaar te maken! Eigenlijk zouden ze ook haar-netjes op moeten!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik krijg nu al trek als ik het zie
Zou dat haar probleem zijn: een innerlijk conflict tussen haar luiheid en haar nestdrang??quote:Op donderdag 22 september 2005 17:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Tanja doet ook bijna altijd de was voor zover ik gezien heb
ik hoor haar altijd vragen of iemand nog wasgoed heeft
maar ook zal de schoonmaakwoede wel toeslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |