de nominatiesquote:Op woensdag 21 september 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Prima, met welk BB onderwerp wil je beginnen?
Ik vond die opdrachten wel leuk, het hele huis in een vesting veranderd en overal lag wat ..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef E.T. het volgende:
Deze opdracht doet me trouwens wel denken aan BB1:
Hengseltjes aan de tassen maken voor 't Aids-fonds, kadootjes voor een of ander kinderziekenhuis..
Alleen toen waren 't wel allemaal 'liefdadigheids' opdrachten.. Dit is echt gewoon 'thuiswerk' en dus commercieel
Het positieve eraan is dat Rob er dan uit zou kunnen...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef jessie het volgende:
Grote kans dat als Tanja genomineerd is de nominaties niet geldig zijn door al dat kletsen erover. Zou wel leuk zijn als dan automatisch de niet genomineerde genomineerd staan![]()
![]()
Ik wacht het morgen wel af.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef jessie het volgende:
Grote kans dat als Tanja genomineerd is de nominaties niet geldig zijn door al dat kletsen erover. Zou wel leuk zijn als dan automatisch de niet genomineerde genomineerd staan![]()
![]()
Mooi dan is die baby er ook uit vóór ze het huis uit moet.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:39 schreef Inca het volgende:
tanja gaat vanacht bevallen baby drukt al op het schaambot![]()
Wanneer is het uitgerekend?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:39 schreef Inca het volgende:
tanja gaat vanacht bevallen baby drukt al op het schaambot![]()
Wat? Wat?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Als Menno woord heeft gehouden.... Lieske moest eens weten
[afbeelding]
Geen flauw idee eigenlijk. Ze is wel wat stiller idd. Komt misschien omdat ze toch een bepaalde houding voelt van een aantal bewoners en dat is nooit prettig. Dat ze zich anders zou gedragen om stemmen te ontlopen lijkt me flauwekul. Ik denk dat ze zich helemaal niet anders kán voordoen dan ze is.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:36 schreef -Delta- het volgende:
Scan: Kun jij mij vertellen, als echte Lieske fan en observator, waarom Lieske rustiger is de laatste tijd?
Menno heeft al meerdere keren gezegd tegen anderen dat hij Lieske gaat nomineren, maar hij blijft maar heel lief en close doen met haar. Ze moest eens weten.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:43 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Wat? Wat?(ik heb het weer even gemist)
Okequote:Op woensdag 21 september 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk. Ze is wel wat stiller idd. Komt misschien omdat ze toch een bepaalde houding voelt van een aantal bewoners en dat is nooit prettig. Dat ze zich anders zou gedragen om stemmen te ontlopen lijkt me flauwekul. Ik denk dat ze zich helemaal niet anders kán voordoen dan ze is.
Moet je horen wat ze nu aan het doen zijn dan. Dan WIL je toch ook niet bijhorenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef jalla het volgende:
lieske valt er echt steeds meer buiten
ze heeft ook gelijk dat ze wil eten alleen de manier waarop het ging klopte niet en dat wordt nu ook gezegdquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Kimske het volgende:
Hoe ze t nu uitlegt vind ik dat ze groot gelijk heeft! Tanja is toppie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |