Betekend "doorgaan"quote:
Ze hadden gewoon die zooi in de dbk moeten gooien en roepen: 'BB, bekijk het maarquote:Op donderdag 22 september 2005 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb wel medelijden met ze dat ze de (een na) laatste SCHITTERENDE zomerdag niet buiten kunnen doorbrengen.
Hij is volmaaktquote:Op donderdag 22 september 2005 17:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit beter![]()
[afbeelding]
BTW Hallo allemaal!, Gaan ze de opdracht nog halen? Hoop het niet, ;Pindakaas en Uien Ole Ole Ole
![]()
Oh oh lasagna, daar komt Tanja straks weerquote:Op donderdag 22 september 2005 17:14 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid & Meno maken lasangne!![]()
[afbeelding]
Peper in d'r reet.....of.......schoonmaakhormoon aktief.......of......quote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik krijg nu al trek als ik het zie
Met de vraag hoe de magnetron ook alweer werkt.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh oh lasagna, daar komt Tanja straks weer![]()
Tanja doet ook bijna altijd de was voor zover ik gezien hebquote:Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
Peper in d'r reet.....of.......schoonmaakhormoon aktief.......of......
ik geloof dat de troonrede makkelijker te begrijpen is dan Tanja met een stofzuiger
Vindt het alleen zeer onsmakelijk om te zien dat Menno dat in zijn blote borst staat klaar te maken! Eigenlijk zouden ze ook haar-netjes op moeten!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik krijg nu al trek als ik het zie
Zou dat haar probleem zijn: een innerlijk conflict tussen haar luiheid en haar nestdrang??quote:Op donderdag 22 september 2005 17:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Tanja doet ook bijna altijd de was voor zover ik gezien heb
ik hoor haar altijd vragen of iemand nog wasgoed heeft
maar ook zal de schoonmaakwoede wel toeslaan
Ze is gewoon schijtbenauwd dat BB denkt dat ze lazy is en haar ook geen sigaretten meer geeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef CGJung het volgende:
Peper in d'r reet.....of.......schoonmaakhormoon aktief.......of......
De zwangerschap basis-behoefte; slof sigaretten, 5 zakken knotsen, 3 zakken mini-mars-repen, activatroep drankjesquote:Op donderdag 22 september 2005 17:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is gewoon schijtbenauwd dat BB denkt dat ze lazy is en haar ook geen sigaretten meer geeft.![]()
Slof sigaretten???? Zware Shag !!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
De zwangerschap basis-behoefte; slof sigaretten
uienbrood stamppot uien met pindakaasquote:Op donderdag 22 september 2005 17:34 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, ze gaan dus op rantsoen en krijgen alleen brood uien en pindakaas.
Brood met pindakaas snap ik... Maar wat kun je in hemelsnaam, behalve soep, met uien fabriceren? Aardappelen zou ik dan logischer hebben gevonden.
Ui-brood, misschien is het wel de bedoeling dat ze hun eigen drank gaan stoken van uien. Gebakken uien zijn lekker zoet (ipv knotsen), gedroogde uienschillen kun je roken (niet aan te raden), Uien hebben veel lagen dus zijn ze het meest veelzijdige stukje.....quote:Op donderdag 22 september 2005 17:34 schreef flugeltje het volgende:
Brood met pindakaas snap ik... Maar wat kun je in hemelsnaam, behalve soep, met uien fabriceren? Aardappelen zou ik dan logischer hebben gevonden.
Ui-brood, Broodje Ui, uhh uierpindakaas!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:34 schreef flugeltje het volgende:
zeiksnor,wat boeit dat nu in hemelsnaam?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:40 schreef Kinga het volgende:
Ook lekker, als iemand met zijn kont op het aanrecht zit..
Van de Talpa -sitequote:Op donderdag 22 september 2005 17:41 schreef CartWOman het volgende:
Vreemd dat de rantsoen-omschrijving niet op de Talpa-site is terug te vinden.
edit: nu ik het zelf lees zie ik ook nergens dat dít het rantsoen is... Dit is alleen de sanctie als ze op zouden geven.quote:Weekopdracht herzien!Omdat de Bewoners bang zijn dat ze de Weekopdracht niet gaan halen, komt Big Brother met een voorstel. “In dit tempo gaat het niet lukken”, vertelt Roel, die net uit de Dagboekkamer komt samen met Rob. ”De dwangbuizen mogen uit. Met acht man mogen we nu dag en nacht doorwerken om in totaal 31.000 stuks voor donderdagavond 20:00 uur klaar te krijgen. Dus vier man mogen geen doos aanraken. Nemen we dit voorstel niet aan, dan moeten we de komende dagen leven op brood, uien, pindakaas en water. Sigaretten moeten dan ingeleverd worden.” Big Brother heeft dit voorstel gebaseerd op opmerkingen die de Bewoners tijdens het werken hebben gemaakt. “Alleen maar omdat we af en toe een grote mond hebben uit irritatie”, zegt Roel.
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef flugeltje het volgende:
edit: nu ik het zelf lees zie ik ook nergens dat dít het rantsoen is... Dit is alleen de sanctie als ze op zouden geven.
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:16 schreef BBscanner het volgende:
Speciaal voor alle Tanja fans nog maar een keertje!
Tanja's Usericon met ijsje!
[afbeelding]
misschien zien wij het tegelijk met de bewonersquote:Op donderdag 22 september 2005 17:46 schreef nicoleV het volgende:
gaan ze nu live nomineren???dat hadden ze toch al gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |