Ik denk dat ze direct ná werktijd haar bed induikt.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk niet dat Tanja boos word, ze heeft al haar kruit al verschoten dus niet genoeg energie voor een uitbarsting
Ja het wordt tijd voorquote:Op woensdag 21 september 2005 13:49 schreef mr-maxi het volgende:
1 ding is zeker ik erger me dood aan Tanja. Maar aan de andere kant hoop ik wel dat ze blijft zodat er hopelijk iemand een keer ontploft, en Tanja is lekker de waarheid vertelt!![]()
Misschien kunnen ze dan zien wie het meeste gedaan heeft.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:53 schreef jalla het volgende:
ik snap die kleuren van de truien niet.
ze hebben 3 soorten blauw en dan nog rood groen en roze
waarom 3 soorten blauw en niet paars of zo??, (niet dat het relevant is, maar ik vraag het me ineens af)
met een klein kind naar bedquote:Op woensdag 21 september 2005 13:51 schreef Darklight het volgende:
ze moet toch ook nog eten? of gaat ze dit keer zonder eten naar bed, als een klein kind
lieverlingskleur van hummyquote:Op woensdag 21 september 2005 13:53 schreef jalla het volgende:
ik snap die kleuren van de truien niet.
ze hebben 3 soorten blauw en dan nog rood groen en roze
waarom 3 soorten blauw en niet paars of zo??, (niet dat het relevant is, maar ik vraag het me ineens af)
Dat is nog maar de vraag?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
zal wel meevallen want de baby mag maar een paar uur gefilmd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |