zo weinig ruggegraat dat ze niet eens durven te zeggen: 'ik doe het niet, ik ga lekker slapen!'quote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef nicoleV het volgende:
Heerlijk week voor de boeg huh ......noodrantsoen.....ze voelen zich niet schuldig.....geen ruggegraat
tot 10 tellen of aan lieske denkenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat ligt niet aan ons dat ligt aan haar instelling, als zij zich nou een dag aanpast aan de andere doe ik meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DAt vind ik ook geweldig....Nx ontbijten.....noodrantoen gaat in zo gauw ze het opgeven BB streng zijn NU ALLES INLEVERENquote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef Peter6000 het volgende:
Goedenmorgen iedereenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze zitten weer te praten ipv te werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En volgens de streamverslagen hebben ze zelf geslapen vannachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat wordt niet roken de komende dagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mogge peter ... ik vermoed dat voor Tanja wel weer een uitzonderingspositie wordt verzonnen ... je kan die nicotineverslaafde baby niet zomaar zn peukie onthoudenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef Peter6000 het volgende:
Goedenmorgen iedereenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze zitten weer te praten ipv te werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En volgens de streamverslagen hebben ze zelf geslapen vannachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat wordt niet roken de komende dagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat zou een goeie zijn!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:42 schreef AnTjUh het volgende:
ik vind wel dat ze Ralph moeten vrijstellen van nominatie nu omdat hij de enigste is die wel door ging met werken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ze snappen zeker niet dat wij minimaal net zo lang wakker zijn om hun te volgenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef Tinkerbell het volgende:
"Wij voelen niet wat zij nu voelen"!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Das het ergste ja, uren zijn ze aan het praten om zichzelf te overtuigen dat het echt niet kan. Brrrquote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef FlowKey het volgende:
Ik geloof, ik erger me niet zozeer aan luiheid van de bewoners, als wel aan hun besluiteloosheid. Mensen, nu slapen of aan t werk!!
Ik voel me fit en ga straks lekker fitnessen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef Tinkerbell het volgende:
"Wij voelen niet wat zij nu voelen"!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vind ik ook stoppen is inleverenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:42 schreef nicoleV het volgende:
[..]
DAt vind ik ook geweldig....Nx ontbijten.....noodrantoen gaat in zo gauw ze het opgeven BB streng zijn NU ALLES INLEVEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop