zo weinig ruggegraat dat ze niet eens durven te zeggen: 'ik doe het niet, ik ga lekker slapen!'quote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef nicoleV het volgende:
Heerlijk week voor de boeg huh ......noodrantsoen.....ze voelen zich niet schuldig.....geen ruggegraat
tot 10 tellen of aan lieske denkenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat ligt niet aan ons dat ligt aan haar instelling, als zij zich nou een dag aanpast aan de andere doe ik mee![]()
DAt vind ik ook geweldig....Nx ontbijten.....noodrantoen gaat in zo gauw ze het opgeven BB streng zijn NU ALLES INLEVERENquote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef Peter6000 het volgende:
Goedenmorgen iedereen![]()
Ze zitten weer te praten ipv te werken![]()
En volgens de streamverslagen hebben ze zelf geslapen vannacht![]()
Dat wordt niet roken de komende dagen![]()
![]()
mogge peter ... ik vermoed dat voor Tanja wel weer een uitzonderingspositie wordt verzonnen ... je kan die nicotineverslaafde baby niet zomaar zn peukie onthoudenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef Peter6000 het volgende:
Goedenmorgen iedereen![]()
Ze zitten weer te praten ipv te werken![]()
En volgens de streamverslagen hebben ze zelf geslapen vannacht![]()
Dat wordt niet roken de komende dagen![]()
![]()
Ja dat zou een goeie zijn!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:42 schreef AnTjUh het volgende:
ik vind wel dat ze Ralph moeten vrijstellen van nominatie nu omdat hij de enigste is die wel door ging met werken.![]()
ze snappen zeker niet dat wij minimaal net zo lang wakker zijn om hun te volgenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef Tinkerbell het volgende:
"Wij voelen niet wat zij nu voelen"!
![]()
Das het ergste ja, uren zijn ze aan het praten om zichzelf te overtuigen dat het echt niet kan. Brrrquote:Op donderdag 22 september 2005 09:40 schreef FlowKey het volgende:
Ik geloof, ik erger me niet zozeer aan luiheid van de bewoners, als wel aan hun besluiteloosheid. Mensen, nu slapen of aan t werk!!
Ik voel me fit en ga straks lekker fitnessen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:41 schreef Tinkerbell het volgende:
"Wij voelen niet wat zij nu voelen"!
![]()
vind ik ook stoppen is inleverenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:42 schreef nicoleV het volgende:
[..]
DAt vind ik ook geweldig....Nx ontbijten.....noodrantoen gaat in zo gauw ze het opgeven BB streng zijn NU ALLES INLEVEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |