quote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef regenworm het volgende:
Ik werd vermorgen naar de DBK geroepen.
Daar lag een briefje met een dagopdracht.
Het zal mij niet lukken om dat 20:00 geen negatieve dingen over tanja te schrijven.
Ik ga deze uitdaging aan tot 20:00 geen negatieve dingen over Tanja
Wie sluit zich aan?
uhh wat staat er tegenover?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef regenworm het volgende:
Het zal mij niet lukken om dat 20:00 geen negatieve dingen over tanja te schrijven.
Wie sluit zich aan?
'quote:Op donderdag 22 september 2005 09:24 schreef Knurkie het volgende:
mannen op het terrein
dat ligt niet aan ons dat ligt aan haar instelling, als zij zich nou een dag aanpast aan de andere doe ik meequote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef regenworm het volgende:
Wie sluit zich aan?
Mogguh knurkiequote:Op donderdag 22 september 2005 09:24 schreef Knurkie het volgende:
mannen op het terrein
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef Bep het volgende:
En Linda moet zich gaan aankleden , dat debiele boxpakje wat ze steeds draagt , draagt mn kleine nichtje ook
ik denk dat hij de eerste dagen zich beter niet meer kan laten zien in de DBKquote:Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef nicoleV het volgende:
Rob krijgt een donderpreek denk ik.......
niet in de tuin toch? raam is nix over gezegdquote:Op donderdag 22 september 2005 09:29 schreef Tinkerbell het volgende:
Attentie bewoners en toen niks.
Tijdje terug had ie al gezegd dat ze niet bij het raam mochten komen.
dat is voor ons alleen maar mooiquote:Op donderdag 22 september 2005 09:28 schreef nicoleV het volgende:
en het werk is vergeten....
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:30 schreef Rica het volgende:
Ze zitten te kijken hoe echt werken eruit ziet. Heel nieuwe ervaring voor hun.
Hij zei letterlijk: niet uit het raam kijkenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:29 schreef FlowKey het volgende:
[..]
niet in de tuin toch? raam is nix over gezegd
welke stream?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:31 schreef Bep het volgende:
Kunnen jullie het allemaal in de gaten houden , kan ik even gaan douchen
Neen, ze hebben gezegd dat ze NIET in de TUIN mochten komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:29 schreef Tinkerbell het volgende:
Attentie bewoners en toen niks.
Tijdje terug had ie al gezegd dat ze niet bij het raam mochten komen.
kennen ze dat 's nachts niet doen stiekumquote:Op donderdag 22 september 2005 09:28 schreef Inca het volgende:
ppppfftt de jacuzzi word schoongemaakt
hoe langer ik rob niet hoef te horen, hoe beter ...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:32 schreef nicoleV het volgende:
Die DBK ......... duurt lang.........is dat een slecht of goed voorteken ???
Maar ik ben zo nieuwsgierig...........ik wil gaan douchen...maar nu zit ik te wachtenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:32 schreef FlowKey het volgende:
[..]
hoe langer ik rob niet hoef te horen, hoe beter ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |