ze zou ook ff een broodje kunnen nemen om de eerste honger te stillen maar meedenken met de groep ligt niet in haar aard...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Rob klaagt nu ook tegen Tanja.
Tanja reageert: "Is iedereen zwanger dan. Ik kan er niets aan doen en wil wel even met big brother gaan praten dan! Iki moet gewooon even eten nu"
Nou, volgens mij zei ze dat Rob dan maar ff met BB moest pratenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef NG het volgende:
Tanja: "Is iedereen zwanger"... Ze wil dus gewoon niet werken, maar ze 'gaat wel ff met Big Brother praten'
Oke, nu mag ze van mij best wel dood.
Het ging haar erover dat ze wilde/moest eten omdat ze zwanger is en dus wellicht wat sneller honger heeft.... Ging niet om het wel/niet willen werken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef NG het volgende:
Tanja: "Is iedereen zwanger"... Ze wil dus gewoon niet werken, maar ze 'gaat wel ff met Big Brother praten'
Oke, nu mag ze van mij best wel dood.
Moed?? om de groep te laten barsten? ff denken Lieske werd genomineerd omdat ze aan zichzelf dacht ipv aan de groep zou ze dan zichzelf nomineren?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Harstikke goed van Tan, dat ze tegen de stroom in voor haar belang opkomt
Zoiets vergt moed.![]()
Dude....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
Zoiets heet egoïsme.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
Onzin.. het straalt er gewoon vanaf dat ze niet wil werken en haar zwangerschap als excuus gebruikt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ging haar erover dat ze wilde/moest eten omdat ze zwanger is en dus wellicht wat sneller honger heeft.... Ging niet om het wel/niet willen werken.
Ze staat in de keuken alleen zichzelf te helpen jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze staat in de keuken te helpen hoorNiet zo snel oordelen.
Jij hebt geen vrienden irl zeker?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zoiets vergt moed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |