Het zou een mooie test zijn en ik hoop dat je scenario uitkomt!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Volgende week donderdag Tanja exit![]()
Het is nu al wel duidelijk. Tanja wordt sowieso genomineerd en getuige ALLE polls op het internet is het zonder twijfel dat zij de minste stemmen gaat krijgen. Heel BB kijkend NL weet dat het doorgestoken kaart zou zijn als ze er dan niet uitvliegt. Helemaal als ze genomineerd staat tegen Roel en Lieske en Ralph bijvoorbeeld.
Dus ze kunnen echt niet anders. Tanja is volgende week donderdag geschiedenis.
Laten we het hopen Scan, maar ik heb er wel een hard hoofd in..quote:Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Het is nu al wel duidelijk. Tanja wordt sowieso genomineerd en getuige ALLE polls op het internet is het zonder twijfel dat zij de minste stemmen gaat krijgen. Heel BB kijkend NL weet dat het doorgestoken kaart zou zijn als ze er dan niet uitvliegt. Helemaal als ze genomineerd staat tegen Roel en Lieske en Ralph bijvoorbeeld.
Dus ze kunnen echt niet anders. Tanja is volgende week donderdag geschiedenis.
Ze zijn allemaal idd veel te veel bezig met hoe opmerkingen en/of acties overkomen op tv.. en dat is jammer, aangezien daarmee een belangrijk deel van de lol verloren gaat... In de "echte wereld" zou niemand van de groep dit gedrag van tanja geaccepteerd hebben, maar uit angst zelf weggestemd te worden houden ze zich in..quote:Op woensdag 21 september 2005 00:18 schreef antoinette het volgende:
Iedereen is bang voor zijn eigen hachje / confrontatie. Want ze denken dat dat niet gewenst is.En dat degene, die het tegen haar gaat zeggen, een stem van haar krijgt, of van de kijkers.Zie daar een situatie die erg raar is en die resulteert in oppervlakkig blijven en veel onecht gedrag en veel moeten slikken,benieuwd hoe lang ze dat vol gaan hoden...
Gaat ze weer dreigen met weglopenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:21 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Tanja morgen weer haar koffer gaat pakken.
Tanja maakt geen kans tegen de mogelijke andere genomineerden. Als Roel en Ralph en/of Lieske haar medegenomineerden zijn, is Tanja kansloos. Als ze haar er dan ten koste van een van die anderen inhouden, is er stront aan de knikker. Dat gaat ze ongetwijfeld kijkers kosten.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou als je denkt dat Roel sterk staat, Tanja er toch niet uitgaat en bang bent zelf misschien ook een stem te krijgen zou ik iig iemand nomineren waar ik denk het van te kunnen winnen.
en weer uitpakken.... en overmorgen weer inpakken...............en weer uitpakken....... en daarna weer inpakken...............en weer uitpakken...................etc etc etc etcquote:Op woensdag 21 september 2005 00:21 schreef mazaru het volgende:
Als de bewoners haar op een liefdevolle manier corrigeren, denk ik dat ze weer in de groep opgenomen wordt.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:21 schreef mazaru het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal idd veel te veel bezig met hoe opmerkingen en/of acties overkomen op tv.. en dat is jammer, aangezien daarmee een belangrijk deel van de lol verloren gaat... In de "echte wereld" zou niemand van de groep dit gedrag van tanja geaccepteerd hebben, maar uit angst zelf weggestemd te worden houden ze zich in..
Het leuke nu wel is dat de andere bewoners onderling van elkaar doorkrijgen dat ze het gedrag van Tanja ook niet leuk vinden en dat ze dr dus ook mee zitten.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal idd veel te veel bezig met hoe opmerkingen en/of acties overkomen op tv.. en dat is jammer, aangezien daarmee een belangrijk deel van de lol verloren gaat... In de "echte wereld" zou niemand van de groep dit gedrag van tanja geaccepteerd hebben, maar uit angst zelf weggestemd te worden houden ze zich in..
Denk niet dat tanja vertrekt, Talpa gaat het tegenhouden.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Menno begrijpt altijd iedereen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Wat me erg meevalt, is dat Menno zoveel begrip heeft.
Jij leeft (goddank overigens) echt in een wereld die niet de mijne is. Waarom trouw je niet met dat kutmokkel.. volgens mij zijn jullie een fantastisch stelletje. Lekker samen in de bijstand enzo...quote:Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als de bewoners haar op een liefdevolle manier corrigeren, denk ik dat ze weer in de groep opgenomen wordt.
Anders wordt het moeilijk, denk ik.
Wat me erg meevalt, is dat Menno zoveel begrip heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |