Het zou een mooie test zijn en ik hoop dat je scenario uitkomt!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Volgende week donderdag Tanja exit![]()
Het is nu al wel duidelijk. Tanja wordt sowieso genomineerd en getuige ALLE polls op het internet is het zonder twijfel dat zij de minste stemmen gaat krijgen. Heel BB kijkend NL weet dat het doorgestoken kaart zou zijn als ze er dan niet uitvliegt. Helemaal als ze genomineerd staat tegen Roel en Lieske en Ralph bijvoorbeeld.
Dus ze kunnen echt niet anders. Tanja is volgende week donderdag geschiedenis.
Laten we het hopen Scan, maar ik heb er wel een hard hoofd in..quote:Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Het is nu al wel duidelijk. Tanja wordt sowieso genomineerd en getuige ALLE polls op het internet is het zonder twijfel dat zij de minste stemmen gaat krijgen. Heel BB kijkend NL weet dat het doorgestoken kaart zou zijn als ze er dan niet uitvliegt. Helemaal als ze genomineerd staat tegen Roel en Lieske en Ralph bijvoorbeeld.
Ze zijn allemaal idd veel te veel bezig met hoe opmerkingen en/of acties overkomen op tv.. en dat is jammer, aangezien daarmee een belangrijk deel van de lol verloren gaat... In de "echte wereld" zou niemand van de groep dit gedrag van tanja geaccepteerd hebben, maar uit angst zelf weggestemd te worden houden ze zich in..quote:Op woensdag 21 september 2005 00:18 schreef antoinette het volgende:
Iedereen is bang voor zijn eigen hachje / confrontatie. Want ze denken dat dat niet gewenst is.En dat degene, die het tegen haar gaat zeggen, een stem van haar krijgt, of van de kijkers.Zie daar een situatie die erg raar is en die resulteert in oppervlakkig blijven en veel onecht gedrag en veel moeten slikken,benieuwd hoe lang ze dat vol gaan hoden...
Gaat ze weer dreigen met weglopenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:21 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Tanja morgen weer haar koffer gaat pakken.
Tanja maakt geen kans tegen de mogelijke andere genomineerden. Als Roel en Ralph en/of Lieske haar medegenomineerden zijn, is Tanja kansloos. Als ze haar er dan ten koste van een van die anderen inhouden, is er stront aan de knikker. Dat gaat ze ongetwijfeld kijkers kosten.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou als je denkt dat Roel sterk staat, Tanja er toch niet uitgaat en bang bent zelf misschien ook een stem te krijgen zou ik iig iemand nomineren waar ik denk het van te kunnen winnen.
en weer uitpakken.... en overmorgen weer inpakken...............en weer uitpakken....... en daarna weer inpakken...............en weer uitpakken...................etc etc etc etcquote:Op woensdag 21 september 2005 00:21 schreef mazaru het volgende:
Als de bewoners haar op een liefdevolle manier corrigeren, denk ik dat ze weer in de groep opgenomen wordt.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:21 schreef mazaru het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal idd veel te veel bezig met hoe opmerkingen en/of acties overkomen op tv.. en dat is jammer, aangezien daarmee een belangrijk deel van de lol verloren gaat... In de "echte wereld" zou niemand van de groep dit gedrag van tanja geaccepteerd hebben, maar uit angst zelf weggestemd te worden houden ze zich in..
Het leuke nu wel is dat de andere bewoners onderling van elkaar doorkrijgen dat ze het gedrag van Tanja ook niet leuk vinden en dat ze dr dus ook mee zitten.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal idd veel te veel bezig met hoe opmerkingen en/of acties overkomen op tv.. en dat is jammer, aangezien daarmee een belangrijk deel van de lol verloren gaat... In de "echte wereld" zou niemand van de groep dit gedrag van tanja geaccepteerd hebben, maar uit angst zelf weggestemd te worden houden ze zich in..
Denk niet dat tanja vertrekt, Talpa gaat het tegenhouden.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Menno begrijpt altijd iedereen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Wat me erg meevalt, is dat Menno zoveel begrip heeft.
Jij leeft (goddank overigens) echt in een wereld die niet de mijne is. Waarom trouw je niet met dat kutmokkel.. volgens mij zijn jullie een fantastisch stelletje. Lekker samen in de bijstand enzo...quote:Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als de bewoners haar op een liefdevolle manier corrigeren, denk ik dat ze weer in de groep opgenomen wordt.
Anders wordt het moeilijk, denk ik.
Menno laat zich er niet te veel over uit, omdat het hem anders "stemmen" kost. Als er iemand veel bezig is met hoe die overkomt is het Mennoquote:Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als de bewoners haar op een liefdevolle manier corrigeren, denk ik dat ze weer in de groep opgenomen wordt.
Ik ben benieuwd of ze dit in andere landen ook gaan doen met BB.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef regenworm het volgende:
Denk niet dat tanja vertrekt, Talpa gaat het tegenhouden.
Voor talpa maakt het niet uit of het doorgestoken kaart is.
Het enige wat geld in money money.
De rare manier om tanja in het huis te houden zegt mij genoeg.
Nou dan ga ik echt heel hard lachenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:21 schreef mazaru het volgende:
Klopt, en dat is jammer.Ik zou wel eens willen zien hoe BB eruit zou zien als niemand genomineerd zou worden, maar dat dezelfde bewoners drie maanden lang in het huis blijven...quote:Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef ks_choice het volgende:
[..]
en dit geldt niet alleen voor hun gedrag jegens Tanja, maar voor al hun gedrag.
Wat een hoopgevende post, Scan.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Nou volgens mij kijken er niet zoveel mensen naar BB voor tanja..quote:Op woensdag 21 september 2005 00:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze dit in andere landen ook gaan doen met BB.
Precies zoals met Tanja, de zwangere er lang in laten...![]()
De BB met Kelly was volgens iedereen ook doorgestoken kaart Het was vanaf dag 1 al duidelijk dat Kelly die BB zou winnen... Totdat ze genomineerd werd en er meteen uitvloog, tegen alle verwachting in.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk niet dat tanja vertrekt, Talpa gaat het tegenhouden.
Voor talpa maakt het niet uit of het doorgestoken kaart is.
Het enige wat geld in money money.
De rare manier om tanja in het huis te houden zegt mij genoeg.
Dat hebben ze wel vaker tegen elkaar uitgesproken, hoor. Het verhaal van Chantal heb ik meerdere keren gehoord.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Het leuke nu wel is dat de andere bewoners onderling van elkaar doorkrijgen dat ze het gedrag van Tanja ook niet leuk vinden en dat ze dr dus ook mee zitten.
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal:"Dat ze mij op de WC zien mijn kont vegen...."![]()
![]()
Dat wordt weer een nacht niet slapen...
nah.. dan maar ff proberen om inhoudelijk op je adoratie te reagern: Om in de groep opgenomen te worden zal zij zelf op zijn minst een neutrale houding t.o.v. de groep aan te nemen en zich dus niet altijd maar af te zonderen als zij haar zin niet krijgt of van haar verwacht wordt dat ze zich aanpast aan het regime dat de andere bewoners ook moeten ondergaan. Natuurlijk gelden voor iemand die zwanger is andere omstandigheden, maar dat betekent niet dat je altijd en overal maar anders behandeld dient te worden en ik heb de indruk dat zij dat wel verwacht.....Zij wentelt zichzelf wel heel erg in de slachtoffer-rol met haar gemekker over "deverwekkervanhetkindje" terwijl ze er zelf toch echt bij was toen ze er (al dan niet bewust) voor koos om geen anti-conceptiemiddel te gebruiken. En dan laat ik haar reactie op het nieuws dat ze een meisje gaat krijgen nog maar even buiten beschouwing....quote:Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neeh gewoon nominerenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:27 schreef Kimske het volgende:
als ze nou es een open en eerlijk gesprek aan zouden gaan....
Wie? Lieske, Tanja of Joost?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Ik vind haar een superleuk wijf. Als ik zo met haar zit te praten vind ik het een schatje en vreet ik haar op"
Zo hee, maerycke, erg subtiel ben je! Erg nadenkend ook, en prettig, hoe je jezelf neerzet ! Misschien een anti-agressie-cusus?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij leeft (goddank overigens) echt in een wereld die niet de mijne is. Waarom trouw je niet met dat kutmokkel.. volgens mij zijn jullie een fantastisch stelletje. Lekker samen in de bijstand enzo...![]()
Zijn familie van iemand die nu in het BB huis zit. We zijn er nog niet helemaal uit wie.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:28 schreef newsman het volgende:
Lekkersimpel en Peter6000 zijn mederwerkers van Talpa opzouten met die gasten.
Ik heb die BB nooit gevolgd, maar als zij zei dat ze weg wilde, zeiden ze dan ook niet "1 keer roepen en je moet ook echt weg"?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De BB met Kelly was volgens iedereen ook doorgestoken kaart Het was vanaf dag 1 al duidelijk dat Kelly die BB zou winnen... Totdat ze genomineerd werd en er meteen uitvloog, tegen alle verwachting in.
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij leeft (goddank overigens) echt in een wereld die niet de mijne is. Waarom trouw je niet met dat kutmokkel.. volgens mij zijn jullie een fantastisch stelletje. Lekker samen in de bijstand enzo...![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn familie van iemand die nu in het BB huis zit. We zijn er nog niet helemaal uit wie.
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn familie van iemand die nu in het BB huis zit. We zijn er nog niet helemaal uit wie.
Vind ik dus ook. Zo heel erg zal Talpa het ook weer niet vinden dat die bevalling dan niet in het BB-huis zou plaats vinden. Stel dat ze door Talpa 'erin gehouden wordt' en er zou iets ernstigs gebeuren met Tanja, dan zou dat natuurlijk zeer negatieve reclame zijn voor Talpa. En zo heel denderend gaat het nou ook weer niet met de zender.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef BBscanner het volgende:
IMO hoort Tanja niet in het BB huis te zitten. Heb het idee dat ze behoorlijk veel psychische problemen heeft naast het feit dat ze zwanger is.
Lijkt me verstandig dat daar aan wat aan gedaan wordt. Ik vindt deze situatie niet meer gezond. Momenteel hebben de bewoners daar ook hun twijfel over. Tanja wordt geexploiteerd door BB net als de andere bewoners maar die hebben hier nog enige realistische zelfbeeld over!
@ Lekkersimpel & Peter6000 dit is geen aanval op Tanja maar puur voor Tanja haar eigen belang, imo
Als tanja voortijdig er uitgaat, dan plukt talpa maar kort de vruchten er van.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De BB met Kelly was volgens iedereen ook doorgestoken kaart Het was vanaf dag 1 al duidelijk dat Kelly die BB zou winnen... Totdat ze genomineerd werd en er meteen uitvloog, tegen alle verwachting in.
Ik vertrouw en hoop nog altijd op een eerlijke afloop. Als Tanja er wel uitvliegt is het wel een stunt natuurlijk. Daar zal best over gepraat worden en is dus ook reclame voor Talpa.
Dan ga ik BB boycottenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:29 schreef Kolomo het volgende:
Maar wat als Tanja op de bank zit en Roel/Ralph of Lieske vliegt er door vuil spel van BB uit. Dan ben ik verdrietig...![]()
Ik ben het helemaal met je eens, getuige mijn post van 7 september:quote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef BBscanner het volgende:
IMO hoort Tanja niet in het BB huis te zitten. Heb het idee dat ze behoorlijk veel psychische problemen heeft naast het feit dat ze zwanger is.
Lijkt me verstandig dat daar aan wat aan gedaan wordt. Ik vindt deze situatie niet meer gezond. Momenteel hebben de bewoners daar ook hun twijfel over. Tanja wordt geexploiteerd door BB net als de andere bewoners maar die hebben hier nog enige realistische zelfbeeld over!
@ Lekkersimpel & Peter6000 dit is geen aanval op Tanja maar puur voor Tanja haar eigen belang, imo
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Natuurlijk zou ik haar graag het huis zien verlaten, omdat ze beter gewoon met goede begeleiding een stabiele thuissituatie zou kunnen proberen op te bouwen.
Oke thanks scanmanquote:Op woensdag 21 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zit ik nou ook op te wachten... Waarom moet er persé iemand uit. Doe dat gewoon aan het einde.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:25 schreef antoinette het volgende:
[..]
Klopt, en dat is jammer.Ik zou wel eens willen zien hoe BB eruit zou zien als niemand genomineerd zou worden, maar dat dezelfde bewoners drie maanden lang in het huis blijven...
In het geval van peter6000: typisch geval van "verwekkervaneenkindjemeteenschuldgevoel"quote:Op woensdag 21 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
mogen talpa medewerkers hier niet posten dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:28 schreef newsman het volgende:
Ja want dat hebben we nog niet 10000 keer gehoord, dat ze het zo moeilijk heeft en dit niet zo gewild had.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:30 schreef CartWOman het volgende:
Dido wil haar vragen hoe het is om op deze manier zwanger te zijn.
![]()
Ik voel me ook niet aangesproken hoor, want in een ander topic heb ik namelijk daar ook al mijn mening over gegeven.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef BBscanner het volgende:
quote:******** schreef op 13 September 2005 22:14:48 :
om ook een keer on-topic te reageren.
Ik weet niet in hoeverre er een vader inspraak heeft. Wat mijn kennis betreft is een vader pas ná de geboorte erkent.
Maar als er een wet zou bestaan, dat een vader vóór die tijd zijn vadersschap kan en mag aantonen en daarbij het verbieden van deelname aan een TV-programma, dan zou ik dat zeker doen.
Zulke dingen zijn toch wel redelijk te controleren. De laatste exit-poll die op Fok stond had ruim 1300 deelnemers en kwam redelijk overeen met de percentages van de echte exit. De percentages lagen wat dichter bij elkaar terwijl die in die poll wat meer uit elkaar lagen. De volgorde echter klopte wel: Ralph - Menno - Linda - Rikkert.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:29 schreef Kolomo het volgende:
Maar wat als Tanja op de bank zit en Roel/Ralph of Lieske vliegt er door vuil spel van BB uit. Dan ben ik verdrietig...![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Oke en waarom is ze die andere 3 weken dan zo bokkig geweest?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
Chantal:"het kan ook zijn dat ze moe is van een hele dag werken, wat ze niet gewend is"
Kribbet ze kregen een week opdracht, thuis werken 8 uur lang per dag, het ging rustig van start, maar Tanja ging dwarsliggen. Thats all.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
Is er iemand die in 2 regels kan vertellen wat er is gebeurd? Er staat niets in de streamverslagen van woensdag en in die paar uur hebben jullie 5 delen vol geschreven![]()
![]()
Please NEEEEE... De exits en nominaties maken het juist zo boeiendquote:Op woensdag 21 september 2005 00:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Daar zit ik nou ook op te wachten... Waarom moet er persé iemand uit. Doe dat gewoon aan het einde.
Ik zeg dit niet snel: maar wat ben jij simpelquote:Op woensdag 21 september 2005 00:28 schreef newsman het volgende:
Joost??? Yeah, zodra koeien kunnen vliegen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:33 schreef CartWOman het volgende:
Niemand uit dit groepje gaat een confrontatie aan, wedden?
Zal Joost wel worden.![]()
Iddquote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Please NEEEEE... De exits en nominaties maken het juist zo boeiend
Wat ook nog meespeelt natuurlijk is de maximale uitzendtijd voor de baby, die zal het voor talpa ook al wel een beetje verpest hebben. Misschien dat ze het dan minder erg vinden als Tanja er eerder uitgestemd wordt door het publiek.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Zo heel erg zal Talpa het ook weer niet vinden dat die bevalling dan niet in het BB-huis zou plaats vinden. Stel dat ze door Talpa 'erin gehouden wordt' en er zou iets ernstigs gebeuren met Tanja, dan zou dat natuurlijk zeer negatieve reclame zijn voor Talpa. En zo heel denderend gaat het nou ook weer niet met de zender.
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.htmlquote:Op woensdag 21 september 2005 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
Is er iemand die in 2 regels kan vertellen wat er is gebeurd? Er staat niets in de streamverslagen van woensdag en in die paar uur hebben jullie 5 delen vol geschreven![]()
![]()
Dan verzinnen ze maar wat anders om het boeiend te maken.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Please NEEEEE... De exits en nominaties maken het juist zo boeiend
Let maar op.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Joost??? Yeah, zodra koeien kunnen vliegen.![]()
![]()
Je kan niet aantonen of BB echt heeft zitten kutten dan en BB zal dat ook niet toegeven lijkt mij.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn toch wel redelijk te controleren. De laatste exit-poll die op Fok stond had ruim 1300 deelnemers en kwam redelijk overeen met de percentages van de echte exit. De percentages lagen wat dichter bij elkaar terwijl die in die poll wat meer uit elkaar lagen. De volgorde echter klopte wel: Ralph - Menno - Linda - Rikkert.
Jij neukt tanja de hoogte in met haar dikkebuik, kijk naar jezelf figuur.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet snel: maar wat ben jij simpel![]()
Ships, nu al?? Vanmiddag voorspelde ik dat al maar dan morgenochtend om 11 uur bij de 9de koffie/rook pauzequote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef newsman het volgende:
[..]
Kribbet ze kregen een week opdracht, thuis werken 8 uur lang per dag, het ging rustig van start, maar Tanja ging dwarsliggen. Thats all.![]()
Rob of Dido zeg ik.quote:
De uitslag wijkt nooit veel af van de polls op het net. En als Tanja genomineerd staat, zal ze op 5% komen te staan ofzo... Het verschil zal enorm zijn. Daar kunnen ze gewoon niet omheen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je kan niet aantonen of BB echt heeft zitten kutten dan en BB zal dat ook niet toegeven lijkt mij.
Dat valt dan toch nog wel mee na die 60 delen vorige week!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Wanneer? Net?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:36 schreef Falco het volgende:
Rob gaat morgen praten zei ie.
Ik zou bijna naar dat huis rijden en op het dak gaan staan gillen, dat heel NL wilt, dat ze Tanja eens aanspreken op d'r gedragquote:Op woensdag 21 september 2005 00:36 schreef Falco het volgende:
Rob gaat morgen praten zei ie. Het zal mij benieuwen. Maar misschien dat Dido ook zo assertief is om dit ter sprake te brengen.
een vader erkent het kindje als de moeder daar toestemming voor geeft tijdens de zwangerschap en kan met toestemming van de moeder gedeelde voogdij aanvragenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
******** schreef op 13 September 2005 22:14:48 :
om ook een keer on-topic te reageren.
Ik weet niet in hoeverre er een vader inspraak heeft. Wat mijn kennis betreft is een vader pas ná de geboorte erkent.
Maar als er een wet zou bestaan, dat een vader vóór die tijd zijn vadersschap kan en mag aantonen en daarbij het verbieden van deelname aan een TV-programma, dan zou ik dat zeker doen.
Ik hoop voor weinig stemmen kribbit, het systeem is zo als je op je favo BBer stemt hou je die in het huis.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ships, nu al?? Vanmiddag voorspelde ik dat al maar dan morgenochtend om 11 uur bij de 9de koffie/rook pauze![]()
Wat ik heel erg lullig van haar vond en waar ze veel punten mee had kunnen scoren is om Joost wat knotsen te geven, er waren 3 zakken maar blijkbaar 2 voor die bolle maar die wilde niet delen![]()
Ik ben snel alles aan het doorlezen en verwacht nu toch veel stemmen voor Tanja![]()
![]()
Dank je Newsman![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |