quote:Op woensdag 21 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn familie van iemand die nu in het BB huis zit. We zijn er nog niet helemaal uit wie.
Vind ik dus ook. Zo heel erg zal Talpa het ook weer niet vinden dat die bevalling dan niet in het BB-huis zou plaats vinden. Stel dat ze door Talpa 'erin gehouden wordt' en er zou iets ernstigs gebeuren met Tanja, dan zou dat natuurlijk zeer negatieve reclame zijn voor Talpa. En zo heel denderend gaat het nou ook weer niet met de zender.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef BBscanner het volgende:
IMO hoort Tanja niet in het BB huis te zitten. Heb het idee dat ze behoorlijk veel psychische problemen heeft naast het feit dat ze zwanger is.
Lijkt me verstandig dat daar aan wat aan gedaan wordt. Ik vindt deze situatie niet meer gezond. Momenteel hebben de bewoners daar ook hun twijfel over. Tanja wordt geexploiteerd door BB net als de andere bewoners maar die hebben hier nog enige realistische zelfbeeld over!
@ Lekkersimpel & Peter6000 dit is geen aanval op Tanja maar puur voor Tanja haar eigen belang, imo
Als tanja voortijdig er uitgaat, dan plukt talpa maar kort de vruchten er van.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De BB met Kelly was volgens iedereen ook doorgestoken kaart Het was vanaf dag 1 al duidelijk dat Kelly die BB zou winnen... Totdat ze genomineerd werd en er meteen uitvloog, tegen alle verwachting in.
Ik vertrouw en hoop nog altijd op een eerlijke afloop. Als Tanja er wel uitvliegt is het wel een stunt natuurlijk. Daar zal best over gepraat worden en is dus ook reclame voor Talpa.
Dan ga ik BB boycottenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:29 schreef Kolomo het volgende:
Maar wat als Tanja op de bank zit en Roel/Ralph of Lieske vliegt er door vuil spel van BB uit. Dan ben ik verdrietig...![]()
Ik ben het helemaal met je eens, getuige mijn post van 7 september:quote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef BBscanner het volgende:
IMO hoort Tanja niet in het BB huis te zitten. Heb het idee dat ze behoorlijk veel psychische problemen heeft naast het feit dat ze zwanger is.
Lijkt me verstandig dat daar aan wat aan gedaan wordt. Ik vindt deze situatie niet meer gezond. Momenteel hebben de bewoners daar ook hun twijfel over. Tanja wordt geexploiteerd door BB net als de andere bewoners maar die hebben hier nog enige realistische zelfbeeld over!
@ Lekkersimpel & Peter6000 dit is geen aanval op Tanja maar puur voor Tanja haar eigen belang, imo
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Natuurlijk zou ik haar graag het huis zien verlaten, omdat ze beter gewoon met goede begeleiding een stabiele thuissituatie zou kunnen proberen op te bouwen.
Oke thanks scanmanquote:Op woensdag 21 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn familie van iemand die nu in het BB huis zit. We zijn er nog niet helemaal uit wie.
Daar zit ik nou ook op te wachten... Waarom moet er persé iemand uit. Doe dat gewoon aan het einde.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:25 schreef antoinette het volgende:
[..]
Klopt, en dat is jammer.Ik zou wel eens willen zien hoe BB eruit zou zien als niemand genomineerd zou worden, maar dat dezelfde bewoners drie maanden lang in het huis blijven...
In het geval van peter6000: typisch geval van "verwekkervaneenkindjemeteenschuldgevoel"quote:Op woensdag 21 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
mogen talpa medewerkers hier niet posten dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:28 schreef newsman het volgende:
Lekkersimpel en Peter6000 zijn mederwerkers van Talpa opzouten met die gasten.
Ja want dat hebben we nog niet 10000 keer gehoord, dat ze het zo moeilijk heeft en dit niet zo gewild had.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:30 schreef CartWOman het volgende:
Dido wil haar vragen hoe het is om op deze manier zwanger te zijn.
![]()
Ik voel me ook niet aangesproken hoor, want in een ander topic heb ik namelijk daar ook al mijn mening over gegeven.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef BBscanner het volgende:
quote:******** schreef op 13 September 2005 22:14:48 :
om ook een keer on-topic te reageren.
Ik weet niet in hoeverre er een vader inspraak heeft. Wat mijn kennis betreft is een vader pas ná de geboorte erkent.
Maar als er een wet zou bestaan, dat een vader vóór die tijd zijn vadersschap kan en mag aantonen en daarbij het verbieden van deelname aan een TV-programma, dan zou ik dat zeker doen.
Zulke dingen zijn toch wel redelijk te controleren. De laatste exit-poll die op Fok stond had ruim 1300 deelnemers en kwam redelijk overeen met de percentages van de echte exit. De percentages lagen wat dichter bij elkaar terwijl die in die poll wat meer uit elkaar lagen. De volgorde echter klopte wel: Ralph - Menno - Linda - Rikkert.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:29 schreef Kolomo het volgende:
Maar wat als Tanja op de bank zit en Roel/Ralph of Lieske vliegt er door vuil spel van BB uit. Dan ben ik verdrietig...![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij leeft (goddank overigens) echt in een wereld die niet de mijne is. Waarom trouw je niet met dat kutmokkel.. volgens mij zijn jullie een fantastisch stelletje. Lekker samen in de bijstand enzo...![]()
Oke en waarom is ze die andere 3 weken dan zo bokkig geweest?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
Chantal:"het kan ook zijn dat ze moe is van een hele dag werken, wat ze niet gewend is"
Kribbet ze kregen een week opdracht, thuis werken 8 uur lang per dag, het ging rustig van start, maar Tanja ging dwarsliggen. Thats all.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
Is er iemand die in 2 regels kan vertellen wat er is gebeurd? Er staat niets in de streamverslagen van woensdag en in die paar uur hebben jullie 5 delen vol geschreven![]()
![]()
Please NEEEEE... De exits en nominaties maken het juist zo boeiendquote:Op woensdag 21 september 2005 00:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Daar zit ik nou ook op te wachten... Waarom moet er persé iemand uit. Doe dat gewoon aan het einde.
Ik zeg dit niet snel: maar wat ben jij simpelquote:Op woensdag 21 september 2005 00:28 schreef newsman het volgende:
Lekkersimpel en Peter6000 zijn mederwerkers van Talpa opzouten met die gasten.
Joost??? Yeah, zodra koeien kunnen vliegen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:33 schreef CartWOman het volgende:
Niemand uit dit groepje gaat een confrontatie aan, wedden?
Zal Joost wel worden.![]()
Iddquote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Please NEEEEE... De exits en nominaties maken het juist zo boeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |