Ja het kan zijn dat ze tan niet mogen nominerenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef Kinga het volgende:
Stel, Tanja wordt niet genomineerd, niet 1 stem...
Dan ga ik ECHT aan die mensen twijfelen, en of ze niet met z'n allen de boel bedonderen..
Lijkt zo. Er zijn groepjes die met elkaar praten, maar wij horen ze allemaal door elkaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat praaten ze af en toe door elkaar heen..
Dan hoort ze helemaal niet in dat huis te zitten, maar in een project begeleid wonen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
IMO is zij niet 'handelsbekwaam' ofwel labiel!
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef k_i_m het volgende:
Het grote overtuig uw medeposter hier dat Tanja okaye is!
Optieven naar dit topic graag.
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan had haar moeder in het huis moeten zitten...
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Is niet zomaar meer te veranderen hoor. Dat is nu haar karakter (geworden).
Het steeds vervallen in de slachtofferrol sla je er niet zomaar uit.
Mjah, als die nominatie van Roel blijft staan gaan er misschien een aantal tacktisch stemmen. Je weet toch nooit met welke strategie iemand hoopt zelf verder te komen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef Kinga het volgende:
Stel, Tanja wordt niet genomineerd, niet 1 stem...
Dan ga ik ECHT aan die mensen twijfelen, en of ze niet met z'n allen de boel bedonderen..
Zelfs meisjes van 15 die ongeplanned zwanger worden, staan na een paar maanden toch wel wat positiever tegenover het feit dat ze moeder worden. Zij is 27, kom op man, dan ben je al lang en breed volwassen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Is niet zomaar meer te veranderen hoor. Dat is nu haar karakter (geworden).
Het steeds vervallen in de slachtofferrol sla je er niet zomaar uit.
Het zag er ook wel desperate uit ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:12 schreef ks_choice het volgende:
Dido vindt het echt erg dat een zwangere vrouw uit de asbak shag aan het vissen is!![]()
Very true !quote:Op woensdag 21 september 2005 00:12 schreef Lipgloss het volgende:
Dido "We moeten het er morgen over hebben met haar, want we hebben het er heel vaak over"
Nah, misschien kan je het dan ook even tegen Lieske zeggen wat je dwars zit, want daar heb je het ook zovaak over gehad!
Jawel hoor. Joost heeft vanavond al tegen Menno gezegd dat hij Tanja gaat nomineren.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:11 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja het kan zijn dat ze tan niet mogen nomineren
Ik snap dat nooit zo goed, wat zou in dit geval dan tactisch zijn om te stemmen??quote:Op woensdag 21 september 2005 00:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Mjah, als die nominatie van Roel blijft staan gaan er misschien een aantal tacktisch stemmen. Je weet toch nooit met welke strategie iemand hoopt zelf verder te komen.
nee denk het niet die ligt op bed en zij zaten buitenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef ruby het volgende:
Zal Tanja dit allemaal niet kunnen horen???
Nee, waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef ruby het volgende:
hahahaquote:Op woensdag 21 september 2005 00:15 schreef BtheBest het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_4.6.jpg]afbeelding][/URL]
Kijk mij ik ben ziieieieieillliigggg...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alweer zo'n leuke nomineer afspraakquote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Joost heeft vanavond al tegen Menno gezegd dat hij Tanja gaat nomineren.
Ja dat zeiden Joost en Rob net ook alquote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja kan volgens mij helemaal niet genomineerd worden. BB is voor 12 bewoners en Tanja zit er voor een bevallingsprimeur. Of is dat niet officieel bekend?
Nee, daarom zijn ze juist buiten gaan zitten lijkt mequote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef ruby het volgende:
Nou als je denkt dat Roel sterk staat, Tanja er toch niet uitgaat en bang bent zelf misschien ook een stem te krijgen zou ik iig iemand nomineren waar ik denk het van te kunnen winnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed, wat zou in dit geval dan tactisch zijn om te stemmen??
Op iemand waarvan je weet dat iemand anders ook op die stemtquote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed, wat zou in dit geval dan tactisch zijn om te stemmen??
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:16 schreef Sealord het volgende:
[..]
Nee, daarom zijn ze juist buiten gaan zitten lijkt me
Als tanja genomineerd wordt dan zal de BB wel actie kan ondernemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja kan volgens mij helemaal niet genomineerd worden. BB is voor 12 bewoners en Tanja zit er voor een bevallingsprimeur. Of is dat niet officieel bekend?
En Menno en Joost ook in de keuken vanavond.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat zeiden Joost en Rob net ook al![]()
Ow ja dat heb ik dan weer gemist, ik ben er net ziet uquote:Op woensdag 21 september 2005 00:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben net een gitaar gehad, ze zijn buiten gaan zitten toen Roel gitaar ging spelen
ik hou het op 50% 50%quote:Op woensdag 21 september 2005 00:13 schreef Falco het volgende:
60% kans dat Rob morgen met Tanja hierover gaat praten.
Denk ik dan...
zou briljant zijn als bb dit even op de speakers in de slaapkamer gooitquote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef ruby het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:18 schreef newsman het volgende:
Wat nou Peter600 heb je kwal laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |