Nee hoor, Ralph z'n uiterlijk is alles behalve waar ik op val, dus daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:26 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En dat laatste snap ik dan weer niet. Ik vind Ralph echt helemaal niets aan, en van mannelijke ijdeltuiten moet ik al helemaal niets hebben. Oh wacht, je bent een vrouw
Lieske is niet van de taktieken, zo zit ze niet in elkaar, ze is gewoon puur en oprecht, toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaat ze vanaf vandaag met gelijke munt terug betalen. En gelijk heeft ze
Aanpakken dat stelletje
Zooooo eensch is... Ik val ook totaal niet op zijn uiterlijk, maar al die andere eigenschappen maken hem een stuk bijzonderder dan de rest. En dan die heerlijke droge opmerkingen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, Ralph z'n uiterlijk is alles behalve waar ik op val, dus daar ligt het niet aan.![]()
Hij is rustig, lijkt (is) zichzelf, is altijd vriendelijk en enthousiast en een harde werker.
Zou wel erg leuk zijn, als hij íetsjes meer zou praten, maar af en toe dan heb je weer van die gesprekken en dan maakt het weer alles goed.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ze poetst gewoon echt helemaal verkeerd
ze mag in de reclame om te laten zien hoe het níet moet
Instructies van www.tandzorgploeg.nl. Dezelfde die ik ook van mijn mondhygiëniste gekregen heb.quote:Er bestaan verschillende methoden om de tanden te poetsen. Een veel geadviseerde methode is waarbij u met de tandenborstel korte heen en weer gaande bewegingen maakt. Het is belangrijk om het gebied op de overgang van tandvlees naar tand goed schoon te maken. Zet daarom de borstel schuin, onder een hoek van ongeveer 45 graden, op de overgang van tandvlees naar tand. De haartjes van de borstel blijven bij de bewegingen vrijwel op hun plaats. Probeer de haartjes zachtjes in de ruimte tussen de tanden en kiezen te duwen, maar voorkom een grote druk op de borstel. Vervang de tandenborstel als de haarbosjes uit elkaar gaan staan, meestal na zo´n drie maanden.
Neem een tandpasta met fluoride en doe niet te veel op de borstel. Om alles goed te kunnen poetsen is een tijd van ongeveer twee minuten nodig. Poets de tanden minimaal twee maal per dag, ´s ochtends na het ontbijt en ´s avonds voor het naar bed gaan. Poets zorgvuldig en met korte heen en weer gaande bewegingen. Probeer dat systematisch te doen, in een bepaalde vaste volgorde, opdat u niets overslaat.
Lieske poets haar tanden van links naar rechts, Scan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Je blijft me verbazen
De mondhygieniste heeft Lieske precies verteld hoe zij moet poetsen vanwege haar zwakkke gebit, maar mevrouw 'ik weet het beter' zegt weer dat ze het niet goed doet... Het blijft toch echt lachen met jou.
Lieske heeft gezegd dat ze precies poetst zoals haar is opgedragen, dus ik ga er vanuit dat dat gewoon klopt. Zal wel iets te maken hebben met wat zij aan haar tanden en kiezen heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
Instructies van www.tandzorgploeg.nl. Dezelfde die ik ook van mijn mondhygiëniste gekregen heb.
Conclusie: Lieske poest én te lang én te hard.
Klinkt cliché, maar als een innerlijk je zo aanspreekt, kan iemand qua uiterlijk ook gewoon mooi worden. Is het fijn om naar iemand te kijken, als iemand zo'n prettig karakter heeft, soort van rust-moment.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:32 schreef Kolomo het volgende:
Zooooo eensch is... Ik val ook totaal niet op zijn uiterlijk, maar al die andere eigenschappen maken hem een stuk bijzonderder dan de rest. En dan die heerlijke droge opmerkingen...
Dus overmorgen Ligt hij weer bij Dido.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:33 schreef mijn23 het volgende:
ja roel en lieske trekken naar elkaar toe,heel goed!
Bedankt voor deze opfris-cursusquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
Instructies van www.tandzorgploeg.nl. Dezelfde die ik ook van mijn mondhygiëniste gekregen heb.
Misschien moet zij dat juist wel NIET, door wat ze met haar tanden en kiezen heeft. Ze heeft toch nog wel een beetje IQ om te kunnen onthouden wat een mondhygienist haar verteld heeft lijkt mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske poets haar tanden van links naar rechts, Scan.
Je moet ze van boven naar beneden poetsen dus, de tanden voor en de kiezen aan de zijkant.
Bovendien poetst ze te hard, ze ragt die borstel erdoor heen.
nou volgens mij heeft ze het heel erg verkeerd begrepen hoor.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Misschien moet zij dat juist wel NIET, door wat ze met haar tanden en kiezen heeft. Ze heeft toch nog wel een beetje IQ om te kunnen onthouden wat een mondhygienist haar verteld heeft lijkt mij.
Nou, wat weet jouw mondhygieste er nu van, Day, Lieske doet het goed, hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |