Ikvind het van alle drie genomineerden erg.... maar om de dames lekker gek te maken moet Lieske álle nominaties overlevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, ik denk dat ik het van de meeste bewoners helemaal niet erg vind als ze het huis uit zouden gaan, maar laat Lieske maar zitten.
ik heb hetzelfde.. alleen mag van man iedereen eruit behalve roel lieske en ralph... maar ja... dat gaat niet gebeuren..quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, ik denk dat ik het van de meeste bewoners helemaal niet erg vind als ze het huis uit zouden gaan, maar laat Lieske maar zitten.
Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:12 schreef Sassefras het volgende:
Of misschien gaat Tanja dinsdag bevallen, en moet ze naar het ziekenhuis waardoor ze dus exit is,
beetje vieze oude man hèquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:13 schreef Gert het volgende:
Ik vind het een beetje vies, die Rob naast Dido.
Het is wel grappig dat de laatste uren steeds meer mensen lieske steunen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ikvind het van alle drie genomineerden erg.... maar om de dames lekker gek te maken moet Lieske álle nominaties overleven![]()
Lijkt me geweldig om te zien hoe ze langzaam gek worden als Lieske iedereen eruit speelt
Hij gaat nu afsluiten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:13 schreef Aventura het volgende:
Roel zit gewoon in zo'n draaistoel hoor. (Stream 2)
ahum....quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:13 schreef Aventura het volgende:
Roel zit gewoon in zo'n draaistoel hoor. (Stream 2)
Zonder die i klopt ie beterquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat een en g stelletje
[afbeelding]
Ja. Niet dat dat per se niet kan, maar bij Rób ziet het gewoon ranzig uit, kweenie.quote:
Nee hoor altijd genoeg Lieske fans op fok geweest.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat de laatste uren steeds meer mensen lieske steunen.
Dit had ik niet verwacht mijn idee was lieske het is voorbij voor jouw.
Nu wordt het spannend donderdag en ga ik zitten duimen voor lieske
ingrid duimt ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |