Ikvind het van alle drie genomineerden erg.... maar om de dames lekker gek te maken moet Lieske álle nominaties overlevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, ik denk dat ik het van de meeste bewoners helemaal niet erg vind als ze het huis uit zouden gaan, maar laat Lieske maar zitten.
ik heb hetzelfde.. alleen mag van man iedereen eruit behalve roel lieske en ralph... maar ja... dat gaat niet gebeuren..quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, ik denk dat ik het van de meeste bewoners helemaal niet erg vind als ze het huis uit zouden gaan, maar laat Lieske maar zitten.
Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:12 schreef Sassefras het volgende:
Of misschien gaat Tanja dinsdag bevallen, en moet ze naar het ziekenhuis waardoor ze dus exit is,
beetje vieze oude man hèquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:13 schreef Gert het volgende:
Ik vind het een beetje vies, die Rob naast Dido.
Het is wel grappig dat de laatste uren steeds meer mensen lieske steunen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ikvind het van alle drie genomineerden erg.... maar om de dames lekker gek te maken moet Lieske álle nominaties overleven![]()
Lijkt me geweldig om te zien hoe ze langzaam gek worden als Lieske iedereen eruit speelt
Hij gaat nu afsluiten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:13 schreef Aventura het volgende:
Roel zit gewoon in zo'n draaistoel hoor. (Stream 2)
ahum....quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:13 schreef Aventura het volgende:
Roel zit gewoon in zo'n draaistoel hoor. (Stream 2)
Zonder die i klopt ie beterquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat een en g stelletje
[afbeelding]
Ja. Niet dat dat per se niet kan, maar bij Rób ziet het gewoon ranzig uit, kweenie.quote:
Nee hoor altijd genoeg Lieske fans op fok geweest.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat de laatste uren steeds meer mensen lieske steunen.
Dit had ik niet verwacht mijn idee was lieske het is voorbij voor jouw.
Nu wordt het spannend donderdag en ga ik zitten duimen voor lieske
ingrid duimt ook mee
Yep, ik denk dat ie doorheeft dat het vast een geheime missie is en daarom gaat ie er ook niet op door en houd wijselijk verder zijn mondquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:16 schreef Pinball het volgende:
Zei Rob nou net tegen Roel: Er valt een aansteker uit je zak Roel... .... die is voor onder de dekens.."?
* teamlead begint spontaan te biddenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:12 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Of misschien gaat Tanja dinsdag bevallen, en moet ze naar het ziekenhuis waardoor ze dus exit is, en er donderdag niemand uit hoeft....
Hey, dit oude mens is ook Lieske-fan, jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
Nee hoor altijd genoeg Lieske fans op fok geweest.
Gemiddelde leeftijd op fok is +-20, vandaar![]()
wat gebeurt er nou als iemand die niet van de niet rook-politie is, Roel snapt?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:12 schreef -Delta- het volgende:
Ik hoop zó, dat er iemand vannacht uit bed komt voor een glaasje water of iets, als Roel net stiekem een sigaretje zit te roken![]()
![]()
![]()
Hoorde ik het toch goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:15 schreef b0ng het volgende:
rob: "valt een aansteker uit je zak roel.........voor onder de dekens" ?????????
Ach ik vind Joost gezellig, hij is 21 en ik ben ook geen 19 meerquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, dit oude mens is ook Lieske-fan, ja![]()
Ow hehe. Begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:17 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dat ik Roel niet zag! beetje dom...
Alles wat Rob doet ziet er ranzig uit. Als hij iemand een knuffel geeft, is dat ranzig om te zien. Als hij bepaalde woorden gebruikt, is dat ranzig om te horen. Die man IS gewoon ranzig door zijn hele opstelling.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Niet dat dat per se niet kan, maar bij Rób ziet het gewoon ranzig uit, kweenie.
Dan is de weekopdracht mislukt tenzij ze niets zegt (Rookpolitie is verplicht dacht ik, anders is degene die niets tegen BB zegt de sjaak= dus genomineerd)quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:17 schreef Wup het volgende:
[..]
wat gebeurt er nou als iemand die niet van de niet rook-politie is, Roel snapt?
Tanja bijvoorbeeld..
als ze het niet meld dan is ze genomineerd volgendekeerquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:17 schreef Wup het volgende:
[..]
wat gebeurt er nou als iemand die niet van de niet rook-politie is, Roel snapt?
Tanja bijvoorbeeld..
Lieske moet wel oppassen want één fout van haar kan dodelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:15 schreef Aventura het volgende:
Ja, het Lieske-verhaal is ook geweldig vind ik. Heerlijk die wijvennijd!
Ik vind die zoon van Rob nog een stukje gladderquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wat Rob doet ziet er ranzig uit. Als hij iemand een knuffel geeft, is dat ranzig om te zien. Als hij bepaalde woorden gebruikt, is dat ranzig om te horen. Die man IS gewoon ranzig door zijn hele opstelling.
Anders verpest je ff de rustquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:20 schreef Pinball het volgende:
Heeft iemand Tanja en Chantal trouwens gezien? Ik ben ze een hele tijd kwijt al..
Volgens mij geld dat alleen voor leden van de Rookpolitiequote:Op vrijdag 23 september 2005 23:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
als ze het niet meld dan is ze genomineerd volgendekeer
Ik wilde daar beelden vanquote:
Inderdaad ja! Alleen al een simpel woord als "meiden" klinkt gewoon ránzig, als Rob dat zegt. Alsof een pedo de speeltuin oploopt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wat Rob doet ziet er ranzig uit. Als hij iemand een knuffel geeft, is dat ranzig om te zien. Als hij bepaalde woorden gebruikt, is dat ranzig om te horen.
Ik dacht al waarom is het zo rustigquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:20 schreef Pinball het volgende:
Heeft iemand Tanja en Chantal trouwens gezien? Ik ben ze een hele tijd kwijt al..
heej jou stream loopt voor! toen ik jou zin las, werd het net uitgesproken!quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Roel over de nominatie van Linda: "Je hebt eerlijkheid en je hebt tactloosheid"
GO ROEL
Oh ja, iedereen zit hier voor z'n rustquote:
Ik had er geen beeld van, maar hij zal de kaarsen hebben uitgeblazen en de kussens weggesleept.quote:
Heb je Roel z'n zenuwen gezien toen bekend werd gemaakt dat ze live moesten nomineren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
GO ROEL
ja hij gaat haar nu, zoals Rikkert eerder, een beetje in bescherming nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Linda merkt op dat er niets is veranderd nu de nominaties open zijn.
Roel zegt dat hij de nominaties niet snap op Lieske.
'Het ging maar door", zegt hij. "Het was te gek voor woorden!"
Al die meiden willen dat echt niet aanhoren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Het gesprek slaat meteen stil nu Roel zijn mening duidelijk heeft gegeven over de vele nominaties op Lieske
Ik moet ergens wel om hem lachen, zeker nu die er zo verlopen uitziet (door moeheid etc), doet me ergens een beetje denken aan Ed uit BB2....straks zegt ie ook nog als ie wegmoet "ik ga nog niet"quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik had er geen beeld van, maar hij zal de kaarsen hebben uitgeblazen en de kussens weggesleept.
Hij meldde het duidelijk met de bedoeling dat de bewoners er allemaal van op de hoogte zijn. Triest hoor.
Dan ben je wel één van de weinigerquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
waar Chantal is wordt geroddeld, dat wil ik ook wel zien.
Logisch de dames heb er geen goed antwoordt op.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Het gesprek slaat meteen stil nu Roel zijn mening duidelijk heeft gegeven over de vele nominaties op Lieske
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
GO ROEL
(Linda zat er bij trouwens, voor de mensen die dit later lezen)
strategische stem, hij dacht zeker dat Linda meer stemmen zou krijgen waardoor ze op de bank zou belandenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:27 schreef Aventura het volgende:
Ik vond trouwens Roels motivatie om Linda weer te nomineren nogal vaag. Heel andere reden dan dat hij eerst noemnde, en hij liet ook iets weg.
Als 'ie zo doorgaat als nu zou dat best kunnen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet ergens wel om hem lachen, zeker nu die er zo verlopen uitziet (door moeheid etc), doet me ergens een beetje denken aan Ed uit BB2....straks zegt ie ook nog als ie wegmoet "ik ga nog niet"
Ja dat weet ik, en dat liet hij natuurlijk sowieso weg, maar dat bezwaar over dat zij toen niet wilde fietsen sloeg nergens meer op.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:30 schreef Showtime het volgende:
[..]
strategische stem, hij dacht zeker dat Linda meer stemmen zou krijgen waardoor ze op de bank zou belanden
Toen hij haar de eerste keer daarvoor nomineerde klonk het inderdaad meer logisch. Hij durfde zeker niet eerlijk te zeggen dat het een strategische stem was, had wel leuk geweest wanneer hij dat gewoon had gezegd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef Aventura het volgende:
Ja dat weet ik, en dat liet hij natuurlijk sowieso weg, maar dat bezwaar over dat zij toen niet wilde fietsen sloeg nergens meer op.
Zien is niet noodzakelijk horenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
Dan ben je wel één van de weiniger![]()
![]()
![]()
![]()
Vaag ja. En die smoes van het fietsen weer...quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:27 schreef Aventura het volgende:
Ik vond trouwens Roels motivatie om Linda weer te nomineren nogal vaag. Heel andere reden dan dat hij eerst noemnde, en hij liet ook iets weg.
Ik zie hem nog zo naakt op Desiree afstappen toen ze in de badkamer bezig wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:30 schreef CartWOman het volgende:
Ooow die Ed, die was hilarisch en écht eng.![]()
Winnie de Pooh plaatjes uitknippen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:32 schreef Aventura het volgende:
Wat doet Ralph daar nou in zijn eentje??
beetje slecht ingeschat, van wie had hij dan nog meer Linda stemmen verwacht?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:30 schreef Showtime het volgende:
strategische stem, hij dacht zeker dat Linda meer stemmen zou krijgen waardoor ze op de bank zou belanden
En dat argument van dat hij niks met haar had omdat hij haar odrinair vindt, durfde hij ws ook niet zo openlijk te zeggen, hehe.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:33 schreef Showtime het volgende:
[..]
Toen hij haar de eerste keer daarvoor nomineerde klonk het inderdaad meer logisch. Hij durfde zeker niet eerlijk te zeggen dat het een strategische stem was, had wel leuk geweest wanneer hij dat gewoon had gezegd.
oh nee toch, geen eczeem verhaaltjes meer hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:35 schreef D.Rose het volgende:
Lieske onder de bultjes van de pindakaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |