Inderdaad ja! Alleen al een simpel woord als "meiden" klinkt gewoon ránzig, als Rob dat zegt. Alsof een pedo de speeltuin oploopt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wat Rob doet ziet er ranzig uit. Als hij iemand een knuffel geeft, is dat ranzig om te zien. Als hij bepaalde woorden gebruikt, is dat ranzig om te horen.
Ik dacht al waarom is het zo rustigquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:20 schreef Pinball het volgende:
Heeft iemand Tanja en Chantal trouwens gezien? Ik ben ze een hele tijd kwijt al..
heej jou stream loopt voor! toen ik jou zin las, werd het net uitgesproken!quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Roel over de nominatie van Linda: "Je hebt eerlijkheid en je hebt tactloosheid"
GO ROEL
Oh ja, iedereen zit hier voor z'n rustquote:
Ik had er geen beeld van, maar hij zal de kaarsen hebben uitgeblazen en de kussens weggesleept.quote:
Heb je Roel z'n zenuwen gezien toen bekend werd gemaakt dat ze live moesten nomineren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
GO ROEL
ja hij gaat haar nu, zoals Rikkert eerder, een beetje in bescherming nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Linda merkt op dat er niets is veranderd nu de nominaties open zijn.
Roel zegt dat hij de nominaties niet snap op Lieske.
'Het ging maar door", zegt hij. "Het was te gek voor woorden!"
Al die meiden willen dat echt niet aanhoren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Het gesprek slaat meteen stil nu Roel zijn mening duidelijk heeft gegeven over de vele nominaties op Lieske
Ik moet ergens wel om hem lachen, zeker nu die er zo verlopen uitziet (door moeheid etc), doet me ergens een beetje denken aan Ed uit BB2....straks zegt ie ook nog als ie wegmoet "ik ga nog niet"quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik had er geen beeld van, maar hij zal de kaarsen hebben uitgeblazen en de kussens weggesleept.
Hij meldde het duidelijk met de bedoeling dat de bewoners er allemaal van op de hoogte zijn. Triest hoor.
Dan ben je wel één van de weinigerquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
waar Chantal is wordt geroddeld, dat wil ik ook wel zien.
Logisch de dames heb er geen goed antwoordt op.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Het gesprek slaat meteen stil nu Roel zijn mening duidelijk heeft gegeven over de vele nominaties op Lieske
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
GO ROEL
(Linda zat er bij trouwens, voor de mensen die dit later lezen)
strategische stem, hij dacht zeker dat Linda meer stemmen zou krijgen waardoor ze op de bank zou belandenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:27 schreef Aventura het volgende:
Ik vond trouwens Roels motivatie om Linda weer te nomineren nogal vaag. Heel andere reden dan dat hij eerst noemnde, en hij liet ook iets weg.
Als 'ie zo doorgaat als nu zou dat best kunnen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet ergens wel om hem lachen, zeker nu die er zo verlopen uitziet (door moeheid etc), doet me ergens een beetje denken aan Ed uit BB2....straks zegt ie ook nog als ie wegmoet "ik ga nog niet"
Ja dat weet ik, en dat liet hij natuurlijk sowieso weg, maar dat bezwaar over dat zij toen niet wilde fietsen sloeg nergens meer op.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:30 schreef Showtime het volgende:
[..]
strategische stem, hij dacht zeker dat Linda meer stemmen zou krijgen waardoor ze op de bank zou belanden
Toen hij haar de eerste keer daarvoor nomineerde klonk het inderdaad meer logisch. Hij durfde zeker niet eerlijk te zeggen dat het een strategische stem was, had wel leuk geweest wanneer hij dat gewoon had gezegd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:31 schreef Aventura het volgende:
Ja dat weet ik, en dat liet hij natuurlijk sowieso weg, maar dat bezwaar over dat zij toen niet wilde fietsen sloeg nergens meer op.
Zien is niet noodzakelijk horenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
Dan ben je wel één van de weiniger![]()
![]()
![]()
![]()
Vaag ja. En die smoes van het fietsen weer...quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:27 schreef Aventura het volgende:
Ik vond trouwens Roels motivatie om Linda weer te nomineren nogal vaag. Heel andere reden dan dat hij eerst noemnde, en hij liet ook iets weg.
Ik zie hem nog zo naakt op Desiree afstappen toen ze in de badkamer bezig wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:30 schreef CartWOman het volgende:
Ooow die Ed, die was hilarisch en écht eng.![]()
Winnie de Pooh plaatjes uitknippen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:32 schreef Aventura het volgende:
Wat doet Ralph daar nou in zijn eentje??
beetje slecht ingeschat, van wie had hij dan nog meer Linda stemmen verwacht?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:30 schreef Showtime het volgende:
strategische stem, hij dacht zeker dat Linda meer stemmen zou krijgen waardoor ze op de bank zou belanden
En dat argument van dat hij niks met haar had omdat hij haar odrinair vindt, durfde hij ws ook niet zo openlijk te zeggen, hehe.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:33 schreef Showtime het volgende:
[..]
Toen hij haar de eerste keer daarvoor nomineerde klonk het inderdaad meer logisch. Hij durfde zeker niet eerlijk te zeggen dat het een strategische stem was, had wel leuk geweest wanneer hij dat gewoon had gezegd.
oh nee toch, geen eczeem verhaaltjes meer hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:35 schreef D.Rose het volgende:
Lieske onder de bultjes van de pindakaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |