Linda & Dido stonden op tafel te dansen zaterdag avond; Lieske wordt genomineerd Ole Ole. (ik vat dit op als stem afspraak) Menno heeft tegen Ingrid gezegd dat het tactische beter is als ze op dezelfde zouden stemmen, Ingrid had toen al min of meer aangegeven dat ze op Lieske zou stemmen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is er precies besproken op die stemafspraak...?
Ja, ik heb heel wat gemist blijkt
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef milagro het volgende:
Maar nog één zo'n INTENS domme opmerking van Lies (joden), en ze is wat mij betreft de sjaakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt ruggegraat of je hebt het niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:35 schreef vw_caddy het volgende:
Tanja: “Als ik me erger aan iemand die de dopjes niet op de tandpasta doet kan ik dat als reden zien om iemand te nomineren.”om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ze is gewoon verkouden, hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 23:32 schreef schatje het volgende:
Linda is verdrietig zo te zien.
Als iemand hem ziet roken verpest die t voor de groep en is de weekopdracht mislukt, hij kan dus de weekopdracht laten slagen of nietquote:Op donderdag 22 september 2005 23:31 schreef Knurkie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.de opdracht is deze voor hemzelf niet voor de groep zoals de vorige keerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oow oké, is idd foutquote:Op donderdag 22 september 2005 23:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Linda & Dido stonden op tafel te dansen zaterdag avond; Lieske wordt genomineerd Ole Ole. (ik vat dit op als stem afspraak) Menno heeft tegen Ingrid gezegd dat het tactische beter is als ze op dezelfde zouden stemmen, Ingrid had toen al min of meer aangegeven dat ze op Lieske zou stemmen.
precies, die twee zijn wel heel erg saai...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef Dynabite het volgende:
Jut en jul (menno en ingrid) moeten ze ook maar eens nomineren. (wat laten ze weinig zien, behalve hun gehang).
misschien bedoelde hij juin...?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef FlowKey het volgende:
OMG ... ik kom binnen en Menno roept: in ui zitten twee medeklinkersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
" we kunnen terug denken aan de Joden" wat betreft het rantsoenquote:
Maar BB treedt hier dus niet tegen op!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
oow oké, is idd foutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ho, stop, wacht, wat een foute interpretatiequote:Op donderdag 22 september 2005 23:37 schreef Knurkie het volgende:
dat ze nu terug kunnen denken aan de Joden
dit dus omdat ze op rantsoen zitten
ok ... ik ben in een milde buiquote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
misschien bedoelde hij juin...?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop