Linda & Dido stonden op tafel te dansen zaterdag avond; Lieske wordt genomineerd Ole Ole. (ik vat dit op als stem afspraak) Menno heeft tegen Ingrid gezegd dat het tactische beter is als ze op dezelfde zouden stemmen, Ingrid had toen al min of meer aangegeven dat ze op Lieske zou stemmen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is er precies besproken op die stemafspraak...?
Ja, ik heb heel wat gemist blijkt
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef milagro het volgende:
Maar nog één zo'n INTENS domme opmerking van Lies (joden), en ze is wat mij betreft de sjaak
Je hebt ruggegraat of je hebt het niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:35 schreef vw_caddy het volgende:
Tanja: “Als ik me erger aan iemand die de dopjes niet op de tandpasta doet kan ik dat als reden zien om iemand te nomineren.”![]()
ze is gewoon verkouden, hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 23:32 schreef schatje het volgende:
Linda is verdrietig zo te zien.
Als iemand hem ziet roken verpest die t voor de groep en is de weekopdracht mislukt, hij kan dus de weekopdracht laten slagen of nietquote:Op donderdag 22 september 2005 23:31 schreef Knurkie het volgende:
[..]
de opdracht is deze voor hemzelf niet voor de groep zoals de vorige keer
oow oké, is idd foutquote:Op donderdag 22 september 2005 23:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Linda & Dido stonden op tafel te dansen zaterdag avond; Lieske wordt genomineerd Ole Ole. (ik vat dit op als stem afspraak) Menno heeft tegen Ingrid gezegd dat het tactische beter is als ze op dezelfde zouden stemmen, Ingrid had toen al min of meer aangegeven dat ze op Lieske zou stemmen.
precies, die twee zijn wel heel erg saai...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef Dynabite het volgende:
Jut en jul (menno en ingrid) moeten ze ook maar eens nomineren. (wat laten ze weinig zien, behalve hun gehang).
misschien bedoelde hij juin...?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef FlowKey het volgende:
OMG ... ik kom binnen en Menno roept: in ui zitten twee medeklinkers
" we kunnen terug denken aan de Joden" wat betreft het rantsoenquote:
Maar BB treedt hier dus niet tegen op!!!quote:
ho, stop, wacht, wat een foute interpretatiequote:Op donderdag 22 september 2005 23:37 schreef Knurkie het volgende:
dat ze nu terug kunnen denken aan de Joden
dit dus omdat ze op rantsoen zitten
ok ... ik ben in een milde buiquote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
misschien bedoelde hij juin...?
Ik verstond toch ook echt Joden hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Lipgloss het volgende:
zei lieske geen 'joostbrood' dan kunnen we aan joost denken?
(...of heb ik het echt niet goed verstaan?)
onze bekken vielen hier open tegelijk dus of wij verstonden het verkeerd.... laten we dat maar hopen danquote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Lipgloss het volgende:
zei lieske geen 'joostbrood' dan kunnen we aan joost denken?
(...of heb ik het echt niet goed verstaan?)
Maar stel dat iemand van de Rookpolitie doet alsof hij niets ziet, wetende dat als hij er iets van zegt, de weekopdracht verloren is... Hoe wordt het dan gecontroleerd? Want Roel mag stiekum roken dus het gaat puur erom dat de andere bewoners niets zien.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als iemand hem ziet roken verpest die t voor de groep en is de weekopdracht mislukt, hij kan dus de weekopdracht laten slagen of niet+ de aandacht die Roel krijgt door de opdracht
Slim!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:38 schreef Falco het volgende:
Die Roel zit nu al te wachten om zijn eerste sigaretten te gaan paffen. Als hij het handig doet steekt hij er zo vijf tegelijk in zijn bek. Dan weet ie zeker dat ie meteen uitgecasht krijgt: ¤ 2500,-
!
kom op ... er is toch nix leuker dan je af en toe lekker ergerenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Ik begin langzaam aan af te haken. Bewoners boeien me steeds minder en ben dat gemanipuleer nu wel zat..
Nee hoor. Roel kan er zelfs voor kiezen om gewoon te gaan roken waar iedereen bij is en ze laten denken dat de weekopdracht mislukt is. Hij mag immers roken, hij mag dat alleen niet zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als iemand hem ziet roken verpest die t voor de groep en is de weekopdracht mislukt, hij kan dus de weekopdracht laten slagen of niet+ de aandacht die Roel krijgt door de opdracht
Ja, je hebt daar helemaal gelijk inquote:Op donderdag 22 september 2005 23:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Linda & Dido stonden op tafel te dansen zaterdag avond; Lieske wordt genomineerd Ole Ole. (ik vat dit op als stem afspraak) Menno heeft tegen Ingrid gezegd dat het tactische beter is als ze op dezelfde zouden stemmen, Ingrid had toen al min of meer aangegeven dat ze op Lieske zou stemmen.
Rikkert heeft Roel vorige week op de bank geplaatst ...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:40 schreef ruby het volgende:
Ik begrijp één ding niet. Waarom staat Roel genomineerd en Linda niet? Ze hebben toch allebei een stem? Of heb ik iets gemist.
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:41 schreef Kinga het volgende:
Die Natte Lie lacht is echt vreselijk.
en dat maakt dan voor Roel niet uit als hij met 10.000 euri de deur uit gaatquote:Op donderdag 22 september 2005 23:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee hoor. Roel kan er zelfs voor kiezen om gewoon te gaan roken waar iedereen bij is en ze laten denken dat de weekopdracht mislukt is. Hij mag immers roken, hij mag dat alleen niet zeggen.
Alleen zou in dat geval Tanja en Ingrid kunnen denken dat het toch niks meer uitmaakt en er een opsteken waardoor de opdracht wel echt mislukt.
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:39 schreef milagro het volgende:
[..]
" we kunnen terug denken aan de Joden" wat betreft het rantsoen
Ja, maar dan moet het wel eerlijk gaan. Als straks Roel of Lieske er ook nog uitligt wordt het helemaal zo'n duffe boel.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:40 schreef FlowKey het volgende:
[..]
kom op ... er is toch nix leuker dan je af en toe lekker ergeren![]()
Zitten nu maar 3 mensen op de bank, die de meeste stemmen hebben, en Roel stond al vast he.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:40 schreef ruby het volgende:
Ik begrijp één ding niet. Waarom staat Roel genomineerd en Linda niet? Ze hebben toch allebei een stem? Of heb ik iets gemist.
Idd, nog niet eens aan gedacht, hij hoeft het niet eens in het geheim te doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee hoor. Roel kan er zelfs voor kiezen om gewoon te gaan roken waar iedereen bij is en ze laten denken dat de weekopdracht mislukt is. Hij mag immers roken, hij mag dat alleen niet zeggen.
Alleen zou in dat geval Tanja en Ingrid kunnen denken dat het toch niks meer uitmaakt en er een opsteken waardoor de opdracht wel echt mislukt.
Zo, jij bent slimquote:Op donderdag 22 september 2005 23:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |