Heej, das nou precies mijn gedachte. Ik zag liever een van die twee het moeilijk krijgen volgende week. Wat Tanja al dan niet doet in dat huis interesseert me niet zo, die is toch al vooral behang. Maar strijd tussen deze dames had me wel tofjes geleken.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:16 schreef Rica het volgende:
Jammer dat Tanja het niet-roken overnam.
Nu hebben we Chantal en Dido niet zien vechten. Had echt leuk kunnen worden.
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:23 schreef BB-King het volgende:
Mag Dido nu wel of niet roken deze week?
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja, ze verwachten natuurlijk wel iets creatiefs. Misschien moet Rob's andere been er maar aan geloven.
Hai Rubyquote:Op donderdag 22 september 2005 23:22 schreef ruby het volgende:
Zo, goedenavond maar weer.
En nu maar hopen dat ik niet weer in slaap val (niet vanwege de streams maar omdat ik gaar ben).
Ik dacht dat Ralph zeker de klos zou zijn, maar de poll hier zegt in ieder geval al heel wat anders.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nu ik je toch hier heb, wie gaat er volgende week exit, denk je?
![]()
welquote:Op donderdag 22 september 2005 23:23 schreef BB-King het volgende:
Helaas wel. En Chantal ook. En Roel ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:23 schreef BB-King het volgende:
[streamteampromotour]quote:Op donderdag 22 september 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop Roel, slechte verliezer in de DBK, en sowieso als genomineerde.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nu ik je toch hier heb, wie gaat er volgende week exit, denk je?
![]()
Ik hoop dat ze het vast kan houden (dat kort en bondig zijn).quote:Op donderdag 22 september 2005 23:16 schreef Sassefras het volgende:
[..]
das wel een sterke opmerking van Lieske.. Waarschijnlijk heeft er weer niemand op gereageert in het huis.... Ik zou wel gaan gniffelen of lachen ofzo. Behoorlijk scherp, en dat voor 23:15!
dus als ze het niet halen staan ze genomineerd??quote:Op donderdag 22 september 2005 23:24 schreef BBscanner het volgende:
Vindt de sanctie op de rook afspraak weekopdracht zeer zwaar; als je dan gelijk bent genomineerd.
Raar dat ze de stemafspaak tussen Menno & Ingrid, Linda & Dido niet bestraffen met een nominatie!
Het streamteam komt naar je toe deze zomerquote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
[streamteampromotour]
Zou die ook in het streamverslagen topic mogen?
[/streamteampromotour]
Oh dat geloof ik meteen, dat hij een aardige gozer is, denk dat het een heel leuk "gezin" is, Rob, z'n exvrouw en de kinderen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:20 schreef milagro het volgende:
ik vond hem wel okay overkomen, een Amsterdamse Sjonnie, dat wel, maar lijkt me wel een aardige gozert
De een had zich moeten opofferen voor de ander. Zie je het gebeuren? Ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet eens.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:23 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Heej, das nou precies mijn gedachte. Ik zag liever een van die twee het moeilijk krijgen volgende week. Wat Tanja al dan niet doet in dat huis interesseert me niet zo, die is toch al vooral behang. Maar strijd tussen deze dames had me wel tofjes geleken.
Ja zekers, alleen dat laatste half uurtje op internet niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hai Ruby![]()
Live uitzending gezien?
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef Flakkie01 het volgende:
roel moet er gewoon midden in de nacht uit gaan 20 sigaretten tegelijk in z'n waffel stoppen gaat langs start en ontvangt 10.000 eurie's
Ik was ook bundel aan het opsparen voor in het buitenland. Ik vrees dat ik er eerder vanaf ben...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik hoop Roel, slechte verliezer in de DBK, en sowieso als genomineerde.
Ik vrees Ralph (maar ik heb veel beltegoed)
Maar nog één zo'n INTENS domme opmerking van Lies (joden), en ze is wat mij betreft de sjaak
Tuurlijk. Ga je gang.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
[streamteampromotour]
Zou die ook in het streamverslagen topic mogen?
[/streamteampromotour]
Ja zekers, alleen dat laatste half uurtje op internet niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hai Ruby![]()
Live uitzending gezien?
nee dat niet roken is de week opdracht dus niet roken voor beter eten volgende weekquote:Op donderdag 22 september 2005 23:25 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dus als ze het niet halen staan ze genomineerd??
volgens mij heb je het niet goed begrepen.. (of ik misschien wel niet)
de meesten staan al genomineerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |