Ja maar zend BB dat ook uit??? Vast niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker wel. Zodra ze zien wat ze geflikt hebben, zal iedereen dat volkomen begrijpen.
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:15 schreef Sanne het volgende:
Vergeleken met Rob vond ik het een leuke gozer! Guitige kop.
De omgebouwde!quote:
Dat kapsel, te gladjes en gelikt, teveel gel, te lang bahquote:
vlees ?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:18 schreef Sanne het volgende:
Zou Big Brother niet denken dat ze hachee kunnen maken?
Kom jij weer met zo'n still aan!quote:
Da's nu overduidelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 23:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik sta bekend om het hebben van geen smaak.
quote:
vandaar dus die "rare" huidskleur, hè, donkerblond haar, lichte ogen en dan zo'n donkere huid geeft een vreemd effect.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja die heb ik gezien, mooie vrouw, maar die jongen, er is iets mis met hem, ergens net iets teveel van ofzo, fout kapsel, teveel oorbellen, rare huidskleur, alsof het niet echt is![]()
Vond je hem *live* en bewegend in beeld wel leuk, dan is het oke hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kom jij weer met zo'n still aan!
Ik trek mijn woorden terug.
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Lieske, Rob en Joost alias Smokebusters
Ja, ze verwachten natuurlijk wel iets creatiefs. Misschien moet Rob's andere been er maar aan geloven.quote:
Tuurlijk wel. Ze zullen toch de oorzaak van het verdriet moeten laten zien. Lijkt me wel logisch.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:17 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ja maar zend BB dat ook uit??? Vast niet.
Nu ik je toch hier heb, wie gaat er volgende week exit, denk je?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:20 schreef milagro het volgende:
Dat is dus ook het plan. Dat was al duidelijk door de dingen die hij net tegen de 'rook politie' zeiquote:Op donderdag 22 september 2005 23:17 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Als Roel slim is gaat er er 's-nachts uit om te roken
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja, ze verwachten natuurlijk wel iets creatiefs. Misschien moet Rob's andere been er maar aan geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |