Dat dacht ik ook.... En toen kwam ik op weg naar de wc een tarantula tegen die verdelgd moest wordenquote:
Ugh.. dat zijn nou precies van die typische 'wijven' die ik écht niet uit kan staanquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Jij voelt je als webroddelaar natuurlijk wel aangetrokken tot Dido, Nathalie of Chantal...![]()
ik hou wel van vage kerelsquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel van Ralph... alleen wel veel opener, maar kan ook zo maf doen als Joost (maar wel met mate) en ben net zo gevoelig als Lieske. Zo zit het zo'n beetje denk ik.
Beetje vaag dus
of duim je...net als Ingrid ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ugh.. dat zijn nou precies van die typische 'wijven' die ik écht niet uit kan staan
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:45 schreef BlaBlub het volgende:
Ik zou t niet wetenZitten alleen maar kanslozen in dat huis, dus...
Nu ben ik wel echt weg, doei
Beetje Linda , snufke lieske ook wat van ralph, roel, chantal, joost ook wel nog een schepje rob, dido, menno en tanja en een een vleugje Nathalie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:42 schreef Maerycke het volgende:
Ik zou niet weten met wie ik me in het huis moet vergelijken eigenlijk.
Lieske types vind ik ook gwoon de leukste mensen om mee om te gaan. Niet zo heel erg zelfverzekerd (heb de pest aan zelfverzekerde mensen), niet bang om gevoelens te tonen.... en lief. Dat zijn de mensen waar ik in het dagelijks leven ook het liefst mee omga. Om de een of andere reden zijn die vrij zeldzaam, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:42 schreef -Delta- het volgende:
Ik denk dat hier overdag heel veel Nathalie's en Lieskes op fok zijn![]()
![]()
ietsjequote:Op zaterdag 24 september 2005 02:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je groffer dan Rob, am I right?![]()
Ja daar pas ik voor hoor, zo ga ik me niet vergelijkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben dan ook een Rob maar dan alleen lichamelijk, beide zijnwe toch mindervalide![]()
Zeg probeer je me te beledigen ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Beetje Linda , snufke lieske ook wat van ralph, roel, chantal, joost ook wel nog een schepje rob, dido, menno en tanja en een een vleugje Nathalie.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:40 schreef harrie1 het volgende:
ik ben een mix van tanja en rob
een (bier)buik en scheiding
lekkere combinatie weer
Klinkt goed, maar wel jammer dat je daardoor hier niet zovaak bent. Je hoort toch ook bij BB vind ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:43 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik heb net een nieuwe baan en mega druk ermee
Volg hier natuurlijk wel alles hoor en geniet van al je mooie foto's en verslagen![]()
Werk weer in een eetcafé met een zaal erbij (200 personen)
is vlakbij het vliegveld in beek dus ook veel bussen daar,in weekenden veel partijen (feesten)
voor de rest gaat alles super hier![]()
Hoe weet jij dat nu weer??quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hoe is het met je been trouwens??![]()
Nee, je bent gewoonweg een heerlijk mengelmoesje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:46 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zeg probeer je me te beledigen ofzo?
dat weten we niet, ik denk niet dat hij het moet vertellen maar er is niks over gezegd door BB, Roel heeft er ook niet naar gevraagd....quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:47 schreef -Delta- het volgende:
Heeft iemand trouwens al nagedacht hoe de groep reageert als ze horen dat Roel een opdracht had en zoveel cash verdient heeft?![]()
Dat moet ie toch vertellen van dat geld toch?
Ik kan me heel goed verplaatsen in Rob (in zijn jonge jaren) hij zal het echt moeilijk hebben gehad en ik zit voornamelijk in een rolstoel en zie in het revalidatie centrum dagelijks mensen die iets missen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja daar pas ik voor hoor, zo ga ik me niet vergelijken, ik voel me nog wel kerngezond en "normaal" ook al ben ik dat niet
![]()
Alsjeblieft niet zeg.. en dan hier een uur inladen zeker?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:49 schreef Falco het volgende:
Voor zometeen ga ik BBSC deel 300 met 300 uien posten btw.
Hopelijk kan en mag het?
Zie jij een modje??quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:49 schreef Falco het volgende:
Hopelijk kan en mag het?
heeft hij haar ook al uitgelegd, maar volgens mij geloofde ze hem niet:)quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:50 schreef snakelady het volgende:
Menno is wel eerlijk waarom hij heeft gestemd op Lieske, is wel tactisch.
ja jammer vindt ik het wel dat ik niet zoveel kan posten en lekker streamen ook...quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar wel jammer dat je daardoor hier niet zovaak bent. Je hoort toch ook bij BB vind ik.
Internet jij nog met een 56k-modemquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.. en dan hier een uur inladen zeker?
Nee maar niet iedereen heeft zoveel beperkingen of belemmeringen.quote:
mijn toestemming heb je.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:49 schreef Falco het volgende:
Hopelijk kan en mag het?
Valt me overigens wél op dat Menno en Joost échte vrouwenmensen zijn... Ze roddelen dat het een lieve lust is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:50 schreef snakelady het volgende:
Menno is wel eerlijk waarom hij heeft gestemd op Lieske, is wel tactisch.
Nee, maar m'n pc is niet zo snelquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Internet jij nog met een 56k-modem????
Ik ga drvoorquote:
Zo, ik heb weer genoeg complimentjes gehad en kan er weer even tegenquote:
kan ik me enigszins voorstellen met zoveel stemmen tegen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:50 schreef Wup het volgende:
[..]
heeft hij haar ook al uitgelegd, maar volgens mij geloofde ze hem niet:)
Ik wou bij 300 naar bed jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
mijn toestemming heb je.![]()
Daar zat je op te wachten he??![]()
JIj bent de jonge mama van de groep hierquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
mijn toestemming heb je.![]()
Daar zat je op te wachten he??![]()
90.000 intens vukking posts in deze reeks alquote:
let maar eens op hoe weinig Menno loslaat......quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:51 schreef flugeltje het volgende:
Valt me overigens wél op dat Menno en Joost échte vrouwenmensen zijn... Ze roddelen dat het een lieve lust is.
Bij menno heb ik het idee dat hij dat ook uit tactische overwegingen doet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Valt me overigens wél op dat Menno en Joost échte vrouwenmensen zijn... Ze roddelen dat het een lieve lust is.
Maar hij heeft wel heel goed door dat inlikken bij de vrouwen hem wel eens wat rondes verder kan helpen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:52 schreef Wup het volgende:
[..]
let maar eens op hoe weinig Menno loslaat......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |