BIj Joost is dat vanzelfsprekend als je ook z'n humor en toneelstukjes ziet, echt net een wijfquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Valt me overigens wél op dat Menno en Joost échte vrouwenmensen zijn... Ze roddelen dat het een lieve lust is.
Ben idd wel zorgzaam, misschien toch een beetje Rob in me.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
JIj bent de jonge mama van de groep hier![]()
Ook van Scan ja![]()
![]()
Mee eens, anders gaat hij huilen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
IK vind dat we hier verder moeten in deel 299 had Falco al aangegeven dat hij de nieuwe zou doen
ja ik dacht laat mij eens wat leuke dingen maken........... uien en pindakaasquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:56 schreef Wup het volgende:
die pindakaaspot in de O.P. is leuk
ik schat Liesje wel rancuneus inquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:52 schreef snakelady het volgende:
kan ik me enigszins voorstellen met zoveel stemmen tegen.![]()
Dat denk ik ook wel, vooral als ze veel mensen tegen haar heeft.quote:
ze mogen haar helemaal niet, tenminste Joost & Chantal iig. niet.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
Weer het proberen goed te praten van de nominaties....
Ze mogen allemaal Lieske erg graag en vinden haar een sterke meid enzo...
Hebben ze nou echt geen idee hoe het allemaal overkomt
Geloof ik helemaal niet. Die gaat haar uiterste best doen om alsnog door de groep geaccepteerd te worden, ook al moet ze de grootste offers brengen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, vooral als ze veel mensen tegen haar heeft.
Ik hoop het... en zou zelf zeer zeker ook rancuneus zijn, zeker na dat geslijm van een aantal bewoners toen de nominaties nog niet open waren. Als ik Lieske was zou ik balen dat ik maar 1 persoon mocht nomineren als ik eruit vloog.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, vooral als ze veel mensen tegen haar heeft.
ja maar hij is zo leuk afgeplakt:)quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:57 schreef Zapje het volgende:
ja ik dacht laat mij eens wat leuke dingen maken........... uien en pindakaas![]()
Dat denk ik dus ook... Ik denk overigens ook dat de echte reden dat ze Ralph stemde is omdat hij de enige is die de bewoners wellicht nóg liever zien vertrekken dan haar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niet. Die gaat haar uiterste best doen om alsnog door de groep geaccepteerd te worden, ook al moet ze de grootste offers brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |