Ik denk dat heel veel mensen het geluid uit hebben staan omdat ze naar het concert van voor Hazes aan het kijken/luisteren zijn...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:43 schreef BONG4002 het volgende:
Deze is nog steeds opendan zal het wel knettersaai zijn geweest op de streams
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen het geluid uit hebben staan omdat ze naar het concert van voor Hazes aan het kijken/luisteren zijn...
(ge bent ut nummerke vergeten in de titel)
het nieuwe deelquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:48 schreef b0ng het volgende:
welk deel is dit?
Verzin ff een titel dan, geen stream commentaren meer.quote:
dat was de titelquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Verzin ff een titel dan, geen stream commentaren meer.
In ieder geval onbeperkt brood, hoorde ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb trouwens begrepen op de BB-blog op FOK dat BB is gezwicht en ze nu extra pindakaas+uien hebben gehad? Ik durf bíjna te wedden dat ze morgen weer een 'normaal' rantsoen hebben, deze groep krijgt het gewoon voor mekaar!
Nee beeb, lees Commentaren op de livestreams omgedoopt in SlowChat maar even.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was de titel
SC is StreamCommentaren
hoezo gezwicht? mogen ze geen extra pindakaas dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb trouwens begrepen op de BB-blog op FOK dat BB is gezwicht en ze nu extra pindakaas+uien hebben gehad? Ik durf bíjna te wedden dat ze morgen weer een 'normaal' rantsoen hebben, deze groep krijgt het gewoon voor mekaar!
En als er dan genoeg pindakaas is zou ik het zéker gaan redden...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
In ieder geval onbeperkt brood, hoorde ik.
Dat is Roel die dus nu zijn VIJFDE sigaretje rookt....quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef Marrije het volgende:
Wie is/zijn dat op stream 4?
Roelquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef Marrije het volgende:
roel alleen met zn sigarettenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef Marrije het volgende:
Hmm...en straks ook nog onbeperkt pindakaasquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
In ieder geval onbeperkt brood, hoorde ik.
ik zie geen rook Flugeltjequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is Roel die dus nu zijn VIJFDE sigaretje rookt....
De teller gaat nu echt lopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |