Heb je BB1 nooit gevolgdquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb BB1 nooit gevolgd, maar van wat ik er van heb gezien, idd een simpele vent.
En iedereen vond het zó geweldig, dat slappe toontje waarop ie praatte en wat hij uitkraamde, jeetje zeg wat een humornot
![]()
Nee en jij woont in Zwolle, vandaar dat je er zo over denkt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog even als reactie hierop: jij vindt dat niet begrijp ik![]()
Deze moet op dat Wiki-gedoe!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef Falco het volgende:
Hey jij was er toch nog! En met twee uien! Dit is stiekum een nog toffere OP!
Chantal wél, maar dan uit een andere lichaamsopening dan gebruikelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:46 schreef Sanne het volgende:
Zijn ze al aan de diarree?
Dat je rechts bent geeft verder niks hoor. En geloof me... niemand ziet jou voor links aanquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef -Delta- het volgende:
Gelukkig maar dat dat duidelijk is, zou het treurig vinden als iemand me als Linkse ziet.
Ik zal er even iets moois van maken, dan kan in het jubileumtopic weer wel die keigave OP en dan inclusief uien!quote:
Geen enkele BB gevolgd, tot deze.quote:
Op de steams was het een belevenis op zich. De uitzendingen waren minder belangrijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Heb je BB1 nooit gevolgd*shock*
Int begin was het wel geinig, maar na een maand ben je dat spuugzat en ik keek dan alleen nog maar de tv uitzendingen. Kan me niet voorstellen hoe de streamers zich hebben moeten voelen![]()
Het is goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee en jij woont in Zwolle, vandaar dat je er zo over denkt.![]()
Kom een jaartje hier wonen, ben je meteen van dat idee af, dat elke zakkenwasser een kans verdient.
Waar woon jij wel niet dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kom een jaartje hier wonen, ben je meteen van dat idee af, dat elke zakkenwasser een kans verdient.
Volgende topic 3 uien!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zal er even iets moois van maken, dan kan in het jubileumtopic weer wel die keigave OP en dan inclusief uien!
Deze post heeft wel mijn sympathiequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De kracht van Ruud was juist zijn simpelheid.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb BB1 nooit gevolgd, maar van wat ik er van heb gezien, idd een simpele vent.
En iedereen vond het zó geweldig, dat slappe toontje waarop ie praatte en wat hij uitkraamde, jeetje zeg wat een humornot
![]()
Ach ik ben zo'n contrast en gemixt met bepaalde dingen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat je rechts bent geeft verder niks hoor. En geloof me... niemand ziet jou voor links aan
BB is een hele goede afleidingquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geen enkele BB gevolgd, tot deze.
En zit nu veel thuis door wat redenen, dus kan wel wat afleiding gebruiken.
In het westen natuurlijk.. En daar hebben ze het zo zwaar met al die buitenlanders enzo...quote:
Ook dat verbaast me niet eigenlijk.quote:
Nou ik ook woon ook int westen hoor, en ik heb t helemaal niet zwaar met de buitenlandersquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het westen natuurlijk.. En daar hebben ze het zo zwaar met al die buitenlanders enzo...
NEE!!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het westen natuurlijk.. En daar hebben ze het zo zwaar met al die buitenlanders enzo...
Oke, de hele OP zit nu vol uienquote:
Ik wist niet dat het Westland net zoveel overeenkomsten had met de grote steden in de buurt zoals R'dam of Vlaardingenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nou ik ook woon ook int westen hoor, en ik heb t helemaal niet zwaar met de buitenlandersEcht dikke pret op elke verjaardag mag ik mn standpunt weer verdedigen
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:53 schreef Rica het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Dliehondeld uien vool meneel"
ja, jij ook stoppen met roken Chantal, dan krijgt de groep ook appels................quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:52 schreef Rica het volgende:
Ok Chantal zou het delen met de groep. Tijd voor een praktijktest.
Dit noem ik nou hét voorbeeld van iemand die lekker zichzelf is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Over slimheid gesproken
[afbeelding]
Ik heb toevallig in R'dam op school gezeten hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het Westland net zoveel overeenkomsten had met de grote steden in de buurt zoals R'dam of Vlaardingen![]()
Duh je zit in een beschermd boerige omgeving. Daar gebeurd nooit wat.
Maar goed over naar BB, ik zal me weer gedragen![]()
Ben ik het zowaar mee eens..... alleen is het wat mij betreft een niet al te prettig 'zichzelf'quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dit noem ik nou hét voorbeeld van iemand die lekker zichzelf is.![]()
Ach... het is SC hèquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:56 schreef Maerycke het volgende:
Kan de politiek en de bijbehorende links/rechtse opvattingen gewoon éven buiten dit topic blijven.. pfff...
Truste flugel!
Er is nog geen dag geweest dat ze het er niet over hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:54 schreef Falco het volgende:
Jezus in de woonkamer gaat het nog steeds over het spel zelf. Ze kunnen ook overdrijven hoor!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik het zowaar mee eens..... alleen is het wat mij betreft een niet al te prettig 'zichzelf'
Voorburg??quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:56 schreef Maerycke het volgende:
Kan de politiek en de bijbehorende links/rechtse opvattingen gewoon éven buiten dit topic blijven.. pfff...
Truste flugel!
Ja nu mag tquote:
Ik ken de mentaliteit daar, ken heel veel mensen die er gewoond hebben of nog wonen. Is niet bepaald een stereotype randstadmentaliteit wat er hangt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:55 schreef BlaBlub het volgende:
Ik heb toevallig in R'dam op school gezeten hoorMaar anyway dat t Westland een boerendorp (beschermd boerige omgeving
) vind bewijst al weer genoeg
![]()
Flauw![]()
Wedje leggen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:53 schreef Rica het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Dliehondeld uien vool meneel"
Volslagen off-topic: Waar is de pindakaas met sambal gebleven? Dat was echt een tegenvaller van de weekquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:57 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zet er dan ook een pot pindakaas bij!
[afbeelding]
Chantal: "Ik ga de DBK in en kijk wel wie er op borrelt"quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me iedere dag weer af of ik een nog grotere hekel kan krijgen aan Chantal.... en iedere dag is het antwoord weer "JA"
Whehehehequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmmm... ik zeg maar even niets nu.
ên ..quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:57 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zet er dan ook een pot pindakaas bij!
[afbeelding]
Dan stem je lekker rechts bij gemeenteraadsverkiezingen... en links als het hele land aan de beurt is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ken de mentaliteit daar, ken heel veel mensen die er gewoond hebben of nog wonen. Is niet bepaald een stereotype randstadmentaliteit wat er hangt.
Waar ik woon is het 1 brok aso's, dus wat dat betreft ook niet alles, hemel mezelf niet op hoor en heb als klein kind vaak in dorpjes gewoond![]()
Idd, dit is de straf die ze krijgen, dat ze er SC van hebben gemaaktquote:
Mag ik dat doen? *enthousiast opspringt*quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:00 schreef BB-King het volgende:
Kan iemand een ui in Chantal haar bek stoppen...![]()
Wie niet??quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
sorry, ik heb nogal de neiging om snel offtopic te gaan![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:59 schreef Zapje het volgende:
[afbeelding]
wit er ff om weggehaald.........![]()
Zelfs meer dan 1 a.u.b.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mag ik dat doen? *enthousiast opspringt*
Scan, zullen we dit een ander keertje bespreken?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stem je lekker rechts bij gemeenteraadsverkiezingen... en links als het hele land aan de beurt is.
Ik woon in R'dam en ik ben links, en ik deel je mening niet....quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stem je lekker rechts bij gemeenteraadsverkiezingen... en links als het hele land aan de beurt is.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:02 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik woon in R'dam en ik ben links, en ik deel je mening niet....
Dat mag allemaal hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:02 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik woon in R'dam en ik ben links, en ik deel je mening niet....
Ik heb 'em effe in de O.P. geplaatst.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:59 schreef Zapje het volgende:
[afbeelding]
wit er ff om weggehaald.........![]()
Ik hoef niet zelf in de stad te wonen, om te weten hoe het er aan toe gaat hoor, daar heb ik andere middelen voorquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ken de mentaliteit daar, ken heel veel mensen die er gewoond hebben of nog wonen. Is niet bepaald een stereotype randstadmentaliteit wat er hangt.
Waar ik woon is het 1 brok aso's, dus wat dat betreft ook niet alles, hemel mezelf niet op hoor en heb als klein kind vaak in dorpjes gewoond![]()
Ach.... heel even... zodra er weer iets interessants gebeurt zitten we er weer bovenop.quote:
Hoezoquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:04 schreef Wup het volgende:
sc is geen succes.......
Al dat offtopic gelul, dat was anders nooitquote:
Maar er gebeurd dan ook helemaal NIETS in dat huis dat het vermelden waard is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:04 schreef Wup het volgende:
sc is geen succes.......
quote:
Durven ze niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gaat weer over de tong. Joost meldt dat hij dagen heeft dat hij haar niets vindt.
NOMINEER HAAR DAN EIKEL!
Die heb je alvast binnen Scanman.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt als er ooit een BB-meet komt, wil ik jou iig wel ff meeten hoor![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Al dat offtopic gelul, dat was anders nooit![]()
vindt dat een behoorlijke off topic opmerking....quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Al dat offtopic gelul, dat was anders nooit![]()
Ja, ja...quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
haha niks, ik wilde gewoon even jammeren.....
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt als er ooit een BB-meet komt, wil ik jou iig wel ff meeten hoor![]()
Ja ik zeg toch sorry net, ik kan het gewoon niet latenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:10 schreef Maurisico het volgende:
[..]
vindt dat een behoorlijke off topic opmerking....![]()
Zonder vervormde stem, tochquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:11 schreef Maurisico het volgende:
EN WEEEER ONTOPIC: Menno beweert dat BB gisteren gezopen heeft.... vindt dat ze behoorlijk brak klonken...
Trustenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:13 schreef MissHobje het volgende:
Ik geef het op.. wordt me iets te sloom in dat huis![]()
![]()
Geen idee.quote:
Die vind ik dan weer zeer laag bij de grond.quote:
Ja op fok weet je het nooit he.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:14 schreef Coos het volgende:
Geen idee.
Misschien is zij wel een hij.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, jij kwam je melden in dit topic.![]()
jaja, we hebben slow chat....quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:13 schreef snakelady het volgende:
goedennacht allemaal, kon weer eens niet slapen dus ga hier maar even kijken.
Nog iets interessants gebeurt ??
Dan is datzelfde huisvrouwtje wel érrug gek op tietenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja op fok weet je het nooit he.
Misschien is Scan stiekem gewoon een huisvrouwtje van 1.50![]()
Ach de gemiddelde leeftijd is hier altijd +-20, dus het niveau ligt ook rond die leeftijd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer zeer laag bij de grond.
Maar goed, dat past dan weer wel
oe wat gezellig, daar was niet iedereen het mee eens las ik al.quote:
quote:
Doet ie zeker thuiswerk?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
1.50?? Zo ongeveer 47 kg, een jaar of dertig en slank?? Met alles erop er eraan??quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
doegquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:17 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Doet ie zeker thuiswerk?
Ik ben weg, later
Trustenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:17 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Doet ie zeker thuiswerk?
Ik ben weg, later
T zal niet aan zn nicotine tekort liggenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:19 schreef snakelady het volgende:
Roel ligt flink te woelen.
Wat heeft deze opmerking met BB te maken..... Je ziet het -zoals Joost net zei: in de eerste weken waren we nog fris en vrolijk... nu worden we paranoia en zoeken we overal wat achter... Ik zie ook de spanningen in dit topic ook toenemen.....fris en vrolijk begonnen worden nu de eerste spanningen zichtbaar.... Ook hier hebbenwe Roelen [ Scanman die als geheime opdracht heeft stiekum plaatjes in dit topic te dumpen, Dido's: Flugeltje die slechts zelden post na 22.00 -net zo lui als Dido dus, Delta die elke discussie op zijn Menno's wil winnen, en Joosten [ Peter 6000 en Lekker Simpel]......kortom BB is als het Fok-forum......Voel jij je een Linda of een Rob... meld je gerust aanquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:11 schreef Maerycke het volgende:
Kap eens met die off-topic opmerkingen de hele tijd
Val jij op huisvrouwtjes van 47 kiloquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:18 schreef Coos het volgende:
[..]
1.50?? Zo ongeveer 47 kg, een jaar of dertig en slank?? Met alles erop er eraan??![]()
Dan wil ik ook wel met Scan meeten.![]()
Nou iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:19 schreef snakelady het volgende:
Roel ligt flink te woelen.
Jaaaaa scanman maak u bekend!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:19 schreef Falco het volgende:
Bij scanman denk ik altijd aan een ruige harige bink!
Jij, scanman, Coos en ik trekken de leeftijd behoorlijk omhoog.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach de gemiddelde leeftijd is hier altijd +-20, dus het niveau ligt ook rond die leeftijd.![]()
Ruige harige bink is nichtentaal....quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:19 schreef Falco het volgende:
Jaja hier spreekt een ruige harige binkquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Val jij op huisvrouwtjes van 47 kilo
Ik weet niet, maar dat is wel het laatste wat me aantrekt.
Ik voel me momenteel wel een Lindaquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Wat heeft deze opmerking met BB te maken..... Je ziet het -zoals Joost net zei: in de eerste weken waren we nog fris en vrolijk... nu worden we paranoia en zoeken we overal wat achter... Ik zie ook de spanningen in dit topic ook toenemen.....fris en vrolijk begonnen worden nu de eerste spanningen zichtbaar.... Ook hier hebbenwe Roelen [ Scanman die als geheime opdracht heeft stiekum plaatjes in dit topic te dumpen, Dido's: Flugeltje die slechts zelden post na 22.00 -net zo lui als Dido dus, Delta die elke discussie op zijn Menno's wil winnen, en Joosten [ Peter 6000 en Lekker Simpel]......kortom BB is als het Fok-forum......Voel jij je een Linda of een Rob... meld je gerust aan, ook tanjas zijn natuurlijk van harte welkom!
Mag ik ook meedoen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jij, scanman, Coos en ik trekken de leeftijd behoorlijk omhoog.![]()
bij een lengte van 1.50m kan het nog wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
40+quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zal de bal niet terug kaatsen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:19 schreef Falco het volgende:
Als ze niet te hoog zijn!! Dus goed geproportioneerd, dan wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat je punten en komma's moet gebruiken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:21 schreef Coraatje het volgende:
ik zit me net te bedenken bb moet eigenlijk een spelletje verzinnen uitspraken van iemand opschrijven en dat men dan moet raden wie dat gezegd heb en dan met name die kwaad sprekende roddel uitspraken
dat zal wel wat stof doen opwaaien denk ...
En bedankt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik kan het Mac onderwerp niet meer loslaten, sinds de vrouwen het er over hadden. Patat, hamburger, milkshakes![]()
![]()
![]()
![]()
Chocolademilkshakesquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
En bedankt.![]()
heb nu oo zijn in mac.![]()
Adem in, adem uit, Scan je kunt hetquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal de bal niet terug kaatsen.
haha, Wickie dat dacht ik nou ook, lees mijn post hierboven maar eens.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:19 schreef wickie het volgende:
Tis hier net een big brother huis aan t worden................
Neeeeequote:
quote:
je mist chantal nog en ralph en nathaliequote:Op zaterdag 24 september 2005 02:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Wat heeft deze opmerking met BB te maken..... Je ziet het -zoals Joost net zei: in de eerste weken waren we nog fris en vrolijk... nu worden we paranoia en zoeken we overal wat achter... Ik zie ook de spanningen in dit topic ook toenemen.....fris en vrolijk begonnen worden nu de eerste spanningen zichtbaar.... Ook hier hebbenwe Roelen [ Scanman die als geheime opdracht heeft stiekum plaatjes in dit topic te dumpen, Dido's: Flugeltje die slechts zelden post na 22.00 -net zo lui als Dido dus, Delta die elke discussie op zijn Menno's wil winnen, en Joosten [ Peter 6000 en Lekker Simpel]......kortom BB is als het Fok-forum......Voel jij je een Linda of een Rob... meld je gerust aan, ook tanjas zijn natuurlijk van harte welkom!
Helaas wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:25 schreef Sputnik het volgende:
Mac is al dicht ; ;
Dat deed ik dus... Maar dank je voor de aardige suggestie. Je hebt weer gescoord!quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Adem in, adem uit, Scan je kunt het![]()
aahhh je valt op ouderen...........quote:
Oudere mannenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:26 schreef Zapje het volgende:
[..]
aahhh je valt op ouderen...........![]()
Dat klopt iets beter denk ik. Hoewel Beau ook niet meer zo relaxt is nu de kijkcijfers zo tegenvallen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:26 schreef Falco het volgende:
Dat Scanman een ruige harige bink was, is maar een grapje.
Ik denk dat ie gewoon een soort Beau van Erven Dorens is, maar dan wel iets minder relaxdamundo.
Ik voel me vanavond weer erg Lindaquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
staat nergens dat dat verplicht isquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
En dat je punten en komma's moet gebruiken.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:27 schreef Sputnik het volgende:
[..]
24/7 mac-dienst, met thuisbezorg service!
Hij is ook een beetje door de mand gevallen jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klopt iets beter denk ik. Hoewel Beau ook niet meer zo relaxt is nu de kijkcijfers zo tegenvallen.
Ik met 40 denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ja ik las t, bedankt voor het uitleggen en onderbouwen van mn statement.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:24 schreef Maurisico het volgende:
[..]
haha, Wickie dat dacht ik nou ook, lees mijn post hierboven maar eens.....
Je bent Milagro vergetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:20 schreef Maurisico het volgende:
Joost kan z'n mondje irl goed roeren, ik betwijfel of de rest dat ook kan, zowel virtueel als irl.quote:Joosten [ Peter 6000 en Lekker Simpel]......
doe ik ook nog ff meequote:Op zaterdag 24 september 2005 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja???quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef harrie1 het volgende:
ingrit: ik wilde iemand anders nomineren maar dat mocht ik niet doen
Voor Ingrid was het het moeilijkst om de nominaties open te doen. Ze had de weken daarvoor ook alles gedaan om maar niet te laten merken dat ze op Lieske had gestemd. Lieske heeft volgens mij sinds donderdagavond ook niet veel meer met haar gesproken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef harrie1 het volgende:
Voel me spontaan jong met mijn 24 jaar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik met 40 denk ik ook wel.
nou vooruit dan doe ik ook mee.............quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oh dán haal ik het gemiddelde wel weer naar benedenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
hahaha, sweet dreams.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:30 schreef MissHobje het volgende:
Ok... ik was verdorrie nog even niet slapen.. omdat ik me weer zo stoor aan Sjankwal
Bleh wat een roddelwijf zeg ..![]()
zo nu kan ik slapen![]()
Ik ken Sanne, Ripley en CartWOman persoonlijk en smeer je dus zo een ban aan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:27 schreef Coraatje het volgende:
staat nergens dat dat verplicht is
zoietsquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:31 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd hier minstens 30
Nee!! Jij mag niet meedoen!!quote:
zoiets hoorde ik ook jah, wie o wie zou dat nou geweest zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef harrie1 het volgende:
Puhleazzzz..... Mij vergelijken met Didoquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Harrie!quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef harrie1 het volgende:
ik wacht rustig afquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken Sanne, Ripley en CartWOman persoonlijk en smeer je dus zo een ban aan.
ze was in Menno & ingrid wel teleurgesteld maar dat heeft ze niet echt laten merken volgens mij...quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Voor Ingrid was het het moeilijkst om de nominaties open te doen. Ze had de weken daarvoor ook alles gedaan om maar niet te laten merken dat ze op Lieske had gestemd. Lieske heeft volgens mij sinds donderdagavond ook niet veel meer met haar gesproken.
Nee, maar ik ken er wel één waardoor ik vanavond weer eens ontzettend belazerd ben! Telt dat?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef -Delta- het volgende:
Voelt er iemand zich op z'n Tanja's vanavond?
Gelukkig ben ik nog niet zo oud als je je leeftijd omdraait... Maar veel scheelt het niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voel me spontaan jong met mijn 24 jaar.![]()
Veel plezier Kribbet, we zien je vanzelf wel weer verschijnen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef KRIBBET het volgende:
Mijn pilletje begint mijn hersenpan binnen t dringen dus ga zo lekker slapen![]()
Komend dagen ben ik er wat minder vanwege een Anja verwen-weekend (Anja is mijn vrouw) dus staat het hele weeknd in teken van haar en zal waarschijnlijk wat minder hier zijn maar ik zal later het meeste wel terug lezen.
Vanaf morgen gaan we eerst naar en soort van Spa (2000) restaurant, film en de dag later gaan we winkelen, masseren, weer uit eten, kroegje enz.
Ben blij dat ik maandag een rustdag heb![]()
pas op jij héquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee!! Jij mag niet meedoen!!
Jij komt uit Limbabwe!!![]()
In de nachtdienst denk ik dat het wel iets hoger ligt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:31 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd hier minstens 30
ook al is dat zo dan durft diegene dat niet toe te geven gok ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef -Delta- het volgende:
Voelt er iemand zich op z'n Tanja's vanavond?
Nu ik de leeftijden hier zo'n beetje zie (inclusief m'n eigen leeftijd) denk ik dat je helemaal gelijk hebt ja..quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:34 schreef Coos het volgende:
[..]
In de nachtdienst denk ik dat het wel iets hoger ligt.
http://www.musicfrom.nl/bands/bandpagina.php?id=5076quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:34 schreef wickie het volgende:
Ik hoor net dat Roel in een bandje zit genaamd GRILLIG, daar heeft ie heel vaak een tshirtje van aan.
M'n vriendje komt net thuis en had gekletst met iemand die in die band zit en die vertelde dus dat hij zich onlangs bij die band heeft gevoegd als beatmaster.
Nu begrijp ik helemaal waarom ie dat tshirt altijd aan heeft, ik dacht dat ie het gewoon een leuke band vind, maar nee hij is t gewoon aan t promoten net als clone records, voor zn eigen centjes
haha die gast is werkelijk waar geweldig
Daar zakt je de broek van af inderdaad. Ik vind Ingrid echt een slijmerd eerste klas. Ze komt zo best aardig over, maar door die open nominaties moet ze toch wel door de mand zijn gevallen zou je denken. Helaas niet, blijkt het.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef Maurisico het volgende:
ok slowchatters, de leeftijd gaat hier weer iets omlaag.......tot morgen...![]()
![]()
Als klap op de vuurpijl :Ingrid nomineert Lieske maar hoopt van harte dat ze erin blijft.
Chantal maakt de enige rake opmnerking van de avond: "maar waarom nomineer je er dan?"
Ingrid murmelt en mompelt iest over niveau [ ze maakt haar zinnen nooit echt af... vaag....]
Lieske zit niet op het niveau van Ingrid.........als ze daarmee intellect bedoelt....![]()
Joost hoopt Ralph door zijn nominatie juist beter te leren kennen...![]()
![]()
![]()
wat een kwattas ongelofelijk....
Je bent een Roel ^^ Live your own lifequote:Op zaterdag 24 september 2005 02:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
ook al is dat zo dan durft diegene dat niet toe te geven gok ik.
Ik weet eigenlijk niet op wie ik het meeste lijk.![]()
Dan ben jij de Rob van de groep hierquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog niet zo oud als je je leeftijd omdraait... Maar veel scheelt het niet.
hier nog een paar dagjes en dan............jong en nog steeds ondeugendquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog niet zo oud als je je leeftijd omdraait... Maar veel scheelt het niet.
Absoluut kom is terug, maandag sowieso, het weekend staat echt totaal in teken van mijn vrouw (dus ook geen voetbal kijkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Veel plezier Kribbet, we zien je vanzelf wel weer verschijnen.![]()
Welterusten![]()
Hallo schatje... Ik had je al gemist... Waarom ben je hier maar zo zelden?quote:
Jij bent de lieve Lieskequote:Op zaterdag 24 september 2005 02:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
ook al is dat zo dan durft diegene dat niet toe te geven gok ik.
Ik weet eigenlijk niet op wie ik het meeste lijk.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:35 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Je bent een Roel ^^ Live your own life
Al 37quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:34 schreef Coos het volgende:
[..]
In de nachtdienst denk ik dat het wel iets hoger ligt.
Gewoon naar bed gaan als je zegt dat je naar bed gaatquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:30 schreef MissHobje het volgende:
Ok... ik was verdorrie nog even niet slapen.. omdat ik me weer zo stoor aan Sjankwal
Bleh wat een roddelwijf zeg ..![]()
zo nu kan ik slapen![]()
Ik had jou al welterusten gewenst!quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:37 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Gewoon naar bed gaan als je zegt dat je naar bed gaan
af en toe kan ik best lief zijn.quote:
Ik ben een mix tussen Ralph en Lieske denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jij bent de lieve Lieske![]()
![]()
Ik lijk het meest op Joost, druk doen en praten, alleen hou ik in het normale leven m'n bek wel op momenten als het nodig is, Joost moet je soms in een andere kamer zetten, als een drukke Jack Russel![]()
Stond zelf in één van je posts, je voelde je teveel Dido om iets [ kweet niet meer wat....] te doen.......quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Puhleazzzz..... Mij vergelijken met Dido![]()
![]()
Ging ook alleen om het lieve gemoedelijke, verder nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
af en toe kan ik best lief zijn.![]()
Ik ging niet slapen dus dat scheeltquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik had jou al welterusten gewenst!![]()
neh, schot voor open doel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben een mix tussen Ralph en Lieske denk ik.
(ja kom maar met de reacties)
Joost weer over z'n showblokjequote:Op zaterdag 24 september 2005 02:39 schreef flugeltje het volgende:
Zitten ze nu nóg te roddelen?
Ik denk dat je meer naar Ralph z'n kant neigt dan Lieske, klopt dat?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de Rob van de grop ben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan ben jij de Rob van de groep hierEn dat is positief, ik vind Rob leuk
![]()
Die dominante trekjes en praatjes neem ik voor lief. Hij heeft een goed hart en is volgens mij een erg lieve vader.
ah ja dus jij bent die vrouwelijke brandweerman uit Den Haag die spuiten intens relaxemundo vindt...quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ah ja dus jij bent die vrouwelijke brandweerman uit Den Haag die spuiten intens relaxemundo vindt...![]()
Volgens mij ben je groffer dan Rob, am I right?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de Rob van de grop ben.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ah ja dus jij bent die vrouwelijke brandweerman uit Den Haag die spuiten intens relaxemundo vindt...![]()
Ach ja, die post.... Toen was ik idd even lui... Nooit gedacht dat zoiets nog tegen me gebruikt zou wordenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:39 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Stond zelf in één van je posts, je voelde je teveel Dido om iets [ kweet niet meer wat....] te doen.......![]()
![]()
Ik stop meteen met spetteren enzal niet meer met mijn vinger de pindakaaspot uitlikken...quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de Rob van de grop ben.![]()
he jij was slapen.......quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:41 schreef flugeltje het volgende:
Ach ja, die post.... Toen was ik idd even lui... Nooit gedacht dat zoiets nog tegen me gebruikt zou worden![]()
Maar ik ben zeker niet Dido...
Ben een combi tussen Rob en Lieske denk ik. (heel eerlijk gezegd) De ergste combinatie dus => Een betweter met een benjaminsyndroom...
Verder heb ik ook wel Nathalie trekjes... Val ook op Ralph.![]()
Oh ja als we zou gaan beginnen dan ben ik ook een combi van meerdere mensen, niet alleen 1.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach ja, die post.... Toen was ik idd even lui... Nooit gedacht dat zoiets nog tegen me gebruikt zou worden![]()
Maar ik ben zeker niet Dido...
Ben een combi tussen Rob en Lieske denk ik. (heel eerlijk gezegd) De ergste combinatie dus => Een betweter met een benjaminsyndroom...
Verder heb ik ook wel Nathalie trekjes... Val ook op Ralph.![]()
Ik heb vrij veel van Ralph... alleen wel veel opener, maar kan ook zo maf doen als Joost (maar wel met mate) en ben net zo gevoelig als Lieske. Zo zit het zo'n beetje denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer naar Ralph z'n kant neigt dan Lieske, klopt dat?
Zie jou niet echt voor me, zoals Lieske de eerste dagen in het huis was![]()
ik heb net een nieuwe baan en mega druk ermeequote:Op zaterdag 24 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hallo schatje... Ik had je al gemist... Waarom ben je hier maar zo zelden?
Maar wel veel toffer natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:42 schreef Falco het volgende:
Ik ben in het dagelijks leven nog het meest een Joost denk ik.
Jij voelt je als webroddelaar natuurlijk wel aangetrokken tot Dido, Nathalie of Chantal...quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:42 schreef Maerycke het volgende:
Ik zou niet weten met wie ik me in het huis moet vergelijken eigenlijk.
Lief karakter dusquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel van Ralph... alleen wel veel opener, maar kan ook zo maf doen als Joost (maar wel met mate) en ben net zo gevoelig als Lieske. Zo zit het zo'n beetje denk ik.
Beetje vaag dus
Dat dacht ik ook.... En toen kwam ik op weg naar de wc een tarantula tegen die verdelgd moest wordenquote:
Ugh.. dat zijn nou precies van die typische 'wijven' die ik écht niet uit kan staanquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Jij voelt je als webroddelaar natuurlijk wel aangetrokken tot Dido, Nathalie of Chantal...![]()
ik hou wel van vage kerelsquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel van Ralph... alleen wel veel opener, maar kan ook zo maf doen als Joost (maar wel met mate) en ben net zo gevoelig als Lieske. Zo zit het zo'n beetje denk ik.
Beetje vaag dus
of duim je...net als Ingrid ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ugh.. dat zijn nou precies van die typische 'wijven' die ik écht niet uit kan staan
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:45 schreef BlaBlub het volgende:
Ik zou t niet wetenZitten alleen maar kanslozen in dat huis, dus...
Nu ben ik wel echt weg, doei
Beetje Linda , snufke lieske ook wat van ralph, roel, chantal, joost ook wel nog een schepje rob, dido, menno en tanja en een een vleugje Nathalie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:42 schreef Maerycke het volgende:
Ik zou niet weten met wie ik me in het huis moet vergelijken eigenlijk.
Lieske types vind ik ook gwoon de leukste mensen om mee om te gaan. Niet zo heel erg zelfverzekerd (heb de pest aan zelfverzekerde mensen), niet bang om gevoelens te tonen.... en lief. Dat zijn de mensen waar ik in het dagelijks leven ook het liefst mee omga. Om de een of andere reden zijn die vrij zeldzaam, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:42 schreef -Delta- het volgende:
Ik denk dat hier overdag heel veel Nathalie's en Lieskes op fok zijn![]()
![]()
ietsjequote:Op zaterdag 24 september 2005 02:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je groffer dan Rob, am I right?![]()
Ja daar pas ik voor hoor, zo ga ik me niet vergelijkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben dan ook een Rob maar dan alleen lichamelijk, beide zijnwe toch mindervalide![]()
Zeg probeer je me te beledigen ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Beetje Linda , snufke lieske ook wat van ralph, roel, chantal, joost ook wel nog een schepje rob, dido, menno en tanja en een een vleugje Nathalie.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:40 schreef harrie1 het volgende:
ik ben een mix van tanja en rob
een (bier)buik en scheiding
lekkere combinatie weer
Klinkt goed, maar wel jammer dat je daardoor hier niet zovaak bent. Je hoort toch ook bij BB vind ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:43 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik heb net een nieuwe baan en mega druk ermee
Volg hier natuurlijk wel alles hoor en geniet van al je mooie foto's en verslagen![]()
Werk weer in een eetcafé met een zaal erbij (200 personen)
is vlakbij het vliegveld in beek dus ook veel bussen daar,in weekenden veel partijen (feesten)
voor de rest gaat alles super hier![]()
Hoe weet jij dat nu weer??quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hoe is het met je been trouwens??![]()
Nee, je bent gewoonweg een heerlijk mengelmoesje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:46 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zeg probeer je me te beledigen ofzo?
dat weten we niet, ik denk niet dat hij het moet vertellen maar er is niks over gezegd door BB, Roel heeft er ook niet naar gevraagd....quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:47 schreef -Delta- het volgende:
Heeft iemand trouwens al nagedacht hoe de groep reageert als ze horen dat Roel een opdracht had en zoveel cash verdient heeft?![]()
Dat moet ie toch vertellen van dat geld toch?
Ik kan me heel goed verplaatsen in Rob (in zijn jonge jaren) hij zal het echt moeilijk hebben gehad en ik zit voornamelijk in een rolstoel en zie in het revalidatie centrum dagelijks mensen die iets missen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja daar pas ik voor hoor, zo ga ik me niet vergelijken, ik voel me nog wel kerngezond en "normaal" ook al ben ik dat niet
![]()
Alsjeblieft niet zeg.. en dan hier een uur inladen zeker?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:49 schreef Falco het volgende:
Voor zometeen ga ik BBSC deel 300 met 300 uien posten btw.
Hopelijk kan en mag het?
Zie jij een modje??quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:49 schreef Falco het volgende:
Hopelijk kan en mag het?
heeft hij haar ook al uitgelegd, maar volgens mij geloofde ze hem niet:)quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:50 schreef snakelady het volgende:
Menno is wel eerlijk waarom hij heeft gestemd op Lieske, is wel tactisch.
ja jammer vindt ik het wel dat ik niet zoveel kan posten en lekker streamen ook...quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar wel jammer dat je daardoor hier niet zovaak bent. Je hoort toch ook bij BB vind ik.
Internet jij nog met een 56k-modemquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.. en dan hier een uur inladen zeker?
Nee maar niet iedereen heeft zoveel beperkingen of belemmeringen.quote:
mijn toestemming heb je.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:49 schreef Falco het volgende:
Hopelijk kan en mag het?
Valt me overigens wél op dat Menno en Joost échte vrouwenmensen zijn... Ze roddelen dat het een lieve lust is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:50 schreef snakelady het volgende:
Menno is wel eerlijk waarom hij heeft gestemd op Lieske, is wel tactisch.
Nee, maar m'n pc is niet zo snelquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Internet jij nog met een 56k-modem????
Ik ga drvoorquote:
Zo, ik heb weer genoeg complimentjes gehad en kan er weer even tegenquote:
kan ik me enigszins voorstellen met zoveel stemmen tegen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:50 schreef Wup het volgende:
[..]
heeft hij haar ook al uitgelegd, maar volgens mij geloofde ze hem niet:)
Ik wou bij 300 naar bed jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
mijn toestemming heb je.![]()
Daar zat je op te wachten he??![]()
JIj bent de jonge mama van de groep hierquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
mijn toestemming heb je.![]()
Daar zat je op te wachten he??![]()
90.000 intens vukking posts in deze reeks alquote:
let maar eens op hoe weinig Menno loslaat......quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:51 schreef flugeltje het volgende:
Valt me overigens wél op dat Menno en Joost échte vrouwenmensen zijn... Ze roddelen dat het een lieve lust is.
Bij menno heb ik het idee dat hij dat ook uit tactische overwegingen doet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Valt me overigens wél op dat Menno en Joost échte vrouwenmensen zijn... Ze roddelen dat het een lieve lust is.
Maar hij heeft wel heel goed door dat inlikken bij de vrouwen hem wel eens wat rondes verder kan helpen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:52 schreef Wup het volgende:
[..]
let maar eens op hoe weinig Menno loslaat......
hahaha, dat gaat niet door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |