Heb je BB1 nooit gevolgdquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb BB1 nooit gevolgd, maar van wat ik er van heb gezien, idd een simpele vent.
En iedereen vond het zó geweldig, dat slappe toontje waarop ie praatte en wat hij uitkraamde, jeetje zeg wat een humornot
![]()
Nee en jij woont in Zwolle, vandaar dat je er zo over denkt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog even als reactie hierop: jij vindt dat niet begrijp ik![]()
Deze moet op dat Wiki-gedoe!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef Falco het volgende:
Hey jij was er toch nog! En met twee uien! Dit is stiekum een nog toffere OP!
Chantal wél, maar dan uit een andere lichaamsopening dan gebruikelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:46 schreef Sanne het volgende:
Zijn ze al aan de diarree?
Dat je rechts bent geeft verder niks hoor. En geloof me... niemand ziet jou voor links aanquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef -Delta- het volgende:
Gelukkig maar dat dat duidelijk is, zou het treurig vinden als iemand me als Linkse ziet.
Ik zal er even iets moois van maken, dan kan in het jubileumtopic weer wel die keigave OP en dan inclusief uien!quote:
Geen enkele BB gevolgd, tot deze.quote:
Op de steams was het een belevenis op zich. De uitzendingen waren minder belangrijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Heb je BB1 nooit gevolgd*shock*
Int begin was het wel geinig, maar na een maand ben je dat spuugzat en ik keek dan alleen nog maar de tv uitzendingen. Kan me niet voorstellen hoe de streamers zich hebben moeten voelen![]()
Het is goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee en jij woont in Zwolle, vandaar dat je er zo over denkt.![]()
Kom een jaartje hier wonen, ben je meteen van dat idee af, dat elke zakkenwasser een kans verdient.
Waar woon jij wel niet dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kom een jaartje hier wonen, ben je meteen van dat idee af, dat elke zakkenwasser een kans verdient.
Volgende topic 3 uien!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zal er even iets moois van maken, dan kan in het jubileumtopic weer wel die keigave OP en dan inclusief uien!
Deze post heeft wel mijn sympathiequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De kracht van Ruud was juist zijn simpelheid.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb BB1 nooit gevolgd, maar van wat ik er van heb gezien, idd een simpele vent.
En iedereen vond het zó geweldig, dat slappe toontje waarop ie praatte en wat hij uitkraamde, jeetje zeg wat een humornot
![]()
Ach ik ben zo'n contrast en gemixt met bepaalde dingen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat je rechts bent geeft verder niks hoor. En geloof me... niemand ziet jou voor links aan
BB is een hele goede afleidingquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geen enkele BB gevolgd, tot deze.
En zit nu veel thuis door wat redenen, dus kan wel wat afleiding gebruiken.
In het westen natuurlijk.. En daar hebben ze het zo zwaar met al die buitenlanders enzo...quote:
Ook dat verbaast me niet eigenlijk.quote:
Nou ik ook woon ook int westen hoor, en ik heb t helemaal niet zwaar met de buitenlandersquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het westen natuurlijk.. En daar hebben ze het zo zwaar met al die buitenlanders enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |