Heb je BB1 nooit gevolgdquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb BB1 nooit gevolgd, maar van wat ik er van heb gezien, idd een simpele vent.
En iedereen vond het zó geweldig, dat slappe toontje waarop ie praatte en wat hij uitkraamde, jeetje zeg wat een humornot
![]()
Nee en jij woont in Zwolle, vandaar dat je er zo over denkt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog even als reactie hierop: jij vindt dat niet begrijp ik![]()
Deze moet op dat Wiki-gedoe!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef Falco het volgende:
Hey jij was er toch nog! En met twee uien! Dit is stiekum een nog toffere OP!
Chantal wél, maar dan uit een andere lichaamsopening dan gebruikelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:46 schreef Sanne het volgende:
Zijn ze al aan de diarree?
Dat je rechts bent geeft verder niks hoor. En geloof me... niemand ziet jou voor links aanquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef -Delta- het volgende:
Gelukkig maar dat dat duidelijk is, zou het treurig vinden als iemand me als Linkse ziet.
Ik zal er even iets moois van maken, dan kan in het jubileumtopic weer wel die keigave OP en dan inclusief uien!quote:
Geen enkele BB gevolgd, tot deze.quote:
Op de steams was het een belevenis op zich. De uitzendingen waren minder belangrijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Heb je BB1 nooit gevolgd*shock*
Int begin was het wel geinig, maar na een maand ben je dat spuugzat en ik keek dan alleen nog maar de tv uitzendingen. Kan me niet voorstellen hoe de streamers zich hebben moeten voelen![]()
Het is goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee en jij woont in Zwolle, vandaar dat je er zo over denkt.![]()
Kom een jaartje hier wonen, ben je meteen van dat idee af, dat elke zakkenwasser een kans verdient.
Waar woon jij wel niet dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kom een jaartje hier wonen, ben je meteen van dat idee af, dat elke zakkenwasser een kans verdient.
Volgende topic 3 uien!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zal er even iets moois van maken, dan kan in het jubileumtopic weer wel die keigave OP en dan inclusief uien!
Deze post heeft wel mijn sympathiequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De kracht van Ruud was juist zijn simpelheid.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb BB1 nooit gevolgd, maar van wat ik er van heb gezien, idd een simpele vent.
En iedereen vond het zó geweldig, dat slappe toontje waarop ie praatte en wat hij uitkraamde, jeetje zeg wat een humornot
![]()
Ach ik ben zo'n contrast en gemixt met bepaalde dingen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat je rechts bent geeft verder niks hoor. En geloof me... niemand ziet jou voor links aan
BB is een hele goede afleidingquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geen enkele BB gevolgd, tot deze.
En zit nu veel thuis door wat redenen, dus kan wel wat afleiding gebruiken.
In het westen natuurlijk.. En daar hebben ze het zo zwaar met al die buitenlanders enzo...quote:
Ook dat verbaast me niet eigenlijk.quote:
Nou ik ook woon ook int westen hoor, en ik heb t helemaal niet zwaar met de buitenlandersquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het westen natuurlijk.. En daar hebben ze het zo zwaar met al die buitenlanders enzo...
NEE!!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het westen natuurlijk.. En daar hebben ze het zo zwaar met al die buitenlanders enzo...
Oke, de hele OP zit nu vol uienquote:
Ik wist niet dat het Westland net zoveel overeenkomsten had met de grote steden in de buurt zoals R'dam of Vlaardingenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nou ik ook woon ook int westen hoor, en ik heb t helemaal niet zwaar met de buitenlandersEcht dikke pret op elke verjaardag mag ik mn standpunt weer verdedigen
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:53 schreef Rica het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Dliehondeld uien vool meneel"
ja, jij ook stoppen met roken Chantal, dan krijgt de groep ook appels................quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:52 schreef Rica het volgende:
Ok Chantal zou het delen met de groep. Tijd voor een praktijktest.
Dit noem ik nou hét voorbeeld van iemand die lekker zichzelf is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Over slimheid gesproken
[afbeelding]
Ik heb toevallig in R'dam op school gezeten hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het Westland net zoveel overeenkomsten had met de grote steden in de buurt zoals R'dam of Vlaardingen![]()
Duh je zit in een beschermd boerige omgeving. Daar gebeurd nooit wat.
Maar goed over naar BB, ik zal me weer gedragen![]()
Ben ik het zowaar mee eens..... alleen is het wat mij betreft een niet al te prettig 'zichzelf'quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dit noem ik nou hét voorbeeld van iemand die lekker zichzelf is.![]()
Ach... het is SC hèquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:56 schreef Maerycke het volgende:
Kan de politiek en de bijbehorende links/rechtse opvattingen gewoon éven buiten dit topic blijven.. pfff...
Truste flugel!
Er is nog geen dag geweest dat ze het er niet over hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:54 schreef Falco het volgende:
Jezus in de woonkamer gaat het nog steeds over het spel zelf. Ze kunnen ook overdrijven hoor!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik het zowaar mee eens..... alleen is het wat mij betreft een niet al te prettig 'zichzelf'
Voorburg??quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:56 schreef Maerycke het volgende:
Kan de politiek en de bijbehorende links/rechtse opvattingen gewoon éven buiten dit topic blijven.. pfff...
Truste flugel!
Ja nu mag tquote:
Ik ken de mentaliteit daar, ken heel veel mensen die er gewoond hebben of nog wonen. Is niet bepaald een stereotype randstadmentaliteit wat er hangt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:55 schreef BlaBlub het volgende:
Ik heb toevallig in R'dam op school gezeten hoorMaar anyway dat t Westland een boerendorp (beschermd boerige omgeving
) vind bewijst al weer genoeg
![]()
Flauw![]()
Wedje leggen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:53 schreef Rica het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Dliehondeld uien vool meneel"
Volslagen off-topic: Waar is de pindakaas met sambal gebleven? Dat was echt een tegenvaller van de weekquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:57 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zet er dan ook een pot pindakaas bij!
[afbeelding]
Chantal: "Ik ga de DBK in en kijk wel wie er op borrelt"quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me iedere dag weer af of ik een nog grotere hekel kan krijgen aan Chantal.... en iedere dag is het antwoord weer "JA"
Whehehehequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmmm... ik zeg maar even niets nu.
ên ..quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:57 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zet er dan ook een pot pindakaas bij!
[afbeelding]
Dan stem je lekker rechts bij gemeenteraadsverkiezingen... en links als het hele land aan de beurt is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ken de mentaliteit daar, ken heel veel mensen die er gewoond hebben of nog wonen. Is niet bepaald een stereotype randstadmentaliteit wat er hangt.
Waar ik woon is het 1 brok aso's, dus wat dat betreft ook niet alles, hemel mezelf niet op hoor en heb als klein kind vaak in dorpjes gewoond![]()
Idd, dit is de straf die ze krijgen, dat ze er SC van hebben gemaaktquote:
Mag ik dat doen? *enthousiast opspringt*quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:00 schreef BB-King het volgende:
Kan iemand een ui in Chantal haar bek stoppen...![]()
Wie niet??quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
sorry, ik heb nogal de neiging om snel offtopic te gaan![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:59 schreef Zapje het volgende:
[afbeelding]
wit er ff om weggehaald.........![]()
Zelfs meer dan 1 a.u.b.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mag ik dat doen? *enthousiast opspringt*
Scan, zullen we dit een ander keertje bespreken?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stem je lekker rechts bij gemeenteraadsverkiezingen... en links als het hele land aan de beurt is.
Ik woon in R'dam en ik ben links, en ik deel je mening niet....quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stem je lekker rechts bij gemeenteraadsverkiezingen... en links als het hele land aan de beurt is.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:02 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik woon in R'dam en ik ben links, en ik deel je mening niet....
Dat mag allemaal hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:02 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik woon in R'dam en ik ben links, en ik deel je mening niet....
Ik heb 'em effe in de O.P. geplaatst.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:59 schreef Zapje het volgende:
[afbeelding]
wit er ff om weggehaald.........![]()
Ik hoef niet zelf in de stad te wonen, om te weten hoe het er aan toe gaat hoor, daar heb ik andere middelen voorquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ken de mentaliteit daar, ken heel veel mensen die er gewoond hebben of nog wonen. Is niet bepaald een stereotype randstadmentaliteit wat er hangt.
Waar ik woon is het 1 brok aso's, dus wat dat betreft ook niet alles, hemel mezelf niet op hoor en heb als klein kind vaak in dorpjes gewoond![]()
Ach.... heel even... zodra er weer iets interessants gebeurt zitten we er weer bovenop.quote:
Hoezoquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:04 schreef Wup het volgende:
sc is geen succes.......
Al dat offtopic gelul, dat was anders nooitquote:
Maar er gebeurd dan ook helemaal NIETS in dat huis dat het vermelden waard is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:04 schreef Wup het volgende:
sc is geen succes.......
quote:
Durven ze niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gaat weer over de tong. Joost meldt dat hij dagen heeft dat hij haar niets vindt.
NOMINEER HAAR DAN EIKEL!
Die heb je alvast binnen Scanman.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt als er ooit een BB-meet komt, wil ik jou iig wel ff meeten hoor![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Al dat offtopic gelul, dat was anders nooit![]()
vindt dat een behoorlijke off topic opmerking....quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Al dat offtopic gelul, dat was anders nooit![]()
Ja, ja...quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
haha niks, ik wilde gewoon even jammeren.....
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt als er ooit een BB-meet komt, wil ik jou iig wel ff meeten hoor![]()
Ja ik zeg toch sorry net, ik kan het gewoon niet latenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:10 schreef Maurisico het volgende:
[..]
vindt dat een behoorlijke off topic opmerking....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |