Ik heb 'em effe in de O.P. geplaatst.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:59 schreef Zapje het volgende:
[afbeelding]
wit er ff om weggehaald.........![]()
Ik hoef niet zelf in de stad te wonen, om te weten hoe het er aan toe gaat hoor, daar heb ik andere middelen voorquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ken de mentaliteit daar, ken heel veel mensen die er gewoond hebben of nog wonen. Is niet bepaald een stereotype randstadmentaliteit wat er hangt.
Waar ik woon is het 1 brok aso's, dus wat dat betreft ook niet alles, hemel mezelf niet op hoor en heb als klein kind vaak in dorpjes gewoond![]()
Ach.... heel even... zodra er weer iets interessants gebeurt zitten we er weer bovenop.quote:
Hoezoquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:04 schreef Wup het volgende:
sc is geen succes.......
Al dat offtopic gelul, dat was anders nooitquote:
Maar er gebeurd dan ook helemaal NIETS in dat huis dat het vermelden waard is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:04 schreef Wup het volgende:
sc is geen succes.......
quote:
Durven ze niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gaat weer over de tong. Joost meldt dat hij dagen heeft dat hij haar niets vindt.
NOMINEER HAAR DAN EIKEL!
Die heb je alvast binnen Scanman.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt als er ooit een BB-meet komt, wil ik jou iig wel ff meeten hoor![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Al dat offtopic gelul, dat was anders nooit![]()
vindt dat een behoorlijke off topic opmerking....quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Al dat offtopic gelul, dat was anders nooit![]()
Ja, ja...quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
haha niks, ik wilde gewoon even jammeren.....
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt als er ooit een BB-meet komt, wil ik jou iig wel ff meeten hoor![]()
Ja ik zeg toch sorry net, ik kan het gewoon niet latenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:10 schreef Maurisico het volgende:
[..]
vindt dat een behoorlijke off topic opmerking....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |