Veel plezier Kribbet, we zien je vanzelf wel weer verschijnen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef KRIBBET het volgende:
Mijn pilletje begint mijn hersenpan binnen t dringen dus ga zo lekker slapen![]()
Komend dagen ben ik er wat minder vanwege een Anja verwen-weekend (Anja is mijn vrouw) dus staat het hele weeknd in teken van haar en zal waarschijnlijk wat minder hier zijn maar ik zal later het meeste wel terug lezen.
Vanaf morgen gaan we eerst naar en soort van Spa (2000) restaurant, film en de dag later gaan we winkelen, masseren, weer uit eten, kroegje enz.
Ben blij dat ik maandag een rustdag heb![]()
pas op jij héquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee!! Jij mag niet meedoen!!
Jij komt uit Limbabwe!!![]()
In de nachtdienst denk ik dat het wel iets hoger ligt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:31 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd hier minstens 30
ook al is dat zo dan durft diegene dat niet toe te geven gok ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef -Delta- het volgende:
Voelt er iemand zich op z'n Tanja's vanavond?
Nu ik de leeftijden hier zo'n beetje zie (inclusief m'n eigen leeftijd) denk ik dat je helemaal gelijk hebt ja..quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:34 schreef Coos het volgende:
[..]
In de nachtdienst denk ik dat het wel iets hoger ligt.
http://www.musicfrom.nl/bands/bandpagina.php?id=5076quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:34 schreef wickie het volgende:
Ik hoor net dat Roel in een bandje zit genaamd GRILLIG, daar heeft ie heel vaak een tshirtje van aan.
M'n vriendje komt net thuis en had gekletst met iemand die in die band zit en die vertelde dus dat hij zich onlangs bij die band heeft gevoegd als beatmaster.
Nu begrijp ik helemaal waarom ie dat tshirt altijd aan heeft, ik dacht dat ie het gewoon een leuke band vind, maar nee hij is t gewoon aan t promoten net als clone records, voor zn eigen centjes
haha die gast is werkelijk waar geweldig
Daar zakt je de broek van af inderdaad. Ik vind Ingrid echt een slijmerd eerste klas. Ze komt zo best aardig over, maar door die open nominaties moet ze toch wel door de mand zijn gevallen zou je denken. Helaas niet, blijkt het.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef Maurisico het volgende:
ok slowchatters, de leeftijd gaat hier weer iets omlaag.......tot morgen...![]()
![]()
Als klap op de vuurpijl :Ingrid nomineert Lieske maar hoopt van harte dat ze erin blijft.
Chantal maakt de enige rake opmnerking van de avond: "maar waarom nomineer je er dan?"
Ingrid murmelt en mompelt iest over niveau [ ze maakt haar zinnen nooit echt af... vaag....]
Lieske zit niet op het niveau van Ingrid.........als ze daarmee intellect bedoelt....![]()
Joost hoopt Ralph door zijn nominatie juist beter te leren kennen...![]()
![]()
![]()
wat een kwattas ongelofelijk....
Je bent een Roel ^^ Live your own lifequote:Op zaterdag 24 september 2005 02:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
ook al is dat zo dan durft diegene dat niet toe te geven gok ik.
Ik weet eigenlijk niet op wie ik het meeste lijk.![]()
Dan ben jij de Rob van de groep hierquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog niet zo oud als je je leeftijd omdraait... Maar veel scheelt het niet.
hier nog een paar dagjes en dan............jong en nog steeds ondeugendquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog niet zo oud als je je leeftijd omdraait... Maar veel scheelt het niet.
Absoluut kom is terug, maandag sowieso, het weekend staat echt totaal in teken van mijn vrouw (dus ook geen voetbal kijkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Veel plezier Kribbet, we zien je vanzelf wel weer verschijnen.![]()
Welterusten![]()
Hallo schatje... Ik had je al gemist... Waarom ben je hier maar zo zelden?quote:
Jij bent de lieve Lieskequote:Op zaterdag 24 september 2005 02:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
ook al is dat zo dan durft diegene dat niet toe te geven gok ik.
Ik weet eigenlijk niet op wie ik het meeste lijk.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:35 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Je bent een Roel ^^ Live your own life
Al 37quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:34 schreef Coos het volgende:
[..]
In de nachtdienst denk ik dat het wel iets hoger ligt.
Gewoon naar bed gaan als je zegt dat je naar bed gaatquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:30 schreef MissHobje het volgende:
Ok... ik was verdorrie nog even niet slapen.. omdat ik me weer zo stoor aan Sjankwal
Bleh wat een roddelwijf zeg ..![]()
zo nu kan ik slapen![]()
Ik had jou al welterusten gewenst!quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:37 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Gewoon naar bed gaan als je zegt dat je naar bed gaan
af en toe kan ik best lief zijn.quote:
Ik ben een mix tussen Ralph en Lieske denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jij bent de lieve Lieske![]()
![]()
Ik lijk het meest op Joost, druk doen en praten, alleen hou ik in het normale leven m'n bek wel op momenten als het nodig is, Joost moet je soms in een andere kamer zetten, als een drukke Jack Russel![]()
Stond zelf in één van je posts, je voelde je teveel Dido om iets [ kweet niet meer wat....] te doen.......quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Puhleazzzz..... Mij vergelijken met Dido![]()
![]()
Ging ook alleen om het lieve gemoedelijke, verder nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
af en toe kan ik best lief zijn.![]()
Ik ging niet slapen dus dat scheeltquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik had jou al welterusten gewenst!![]()
neh, schot voor open doel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben een mix tussen Ralph en Lieske denk ik.
(ja kom maar met de reacties)
Joost weer over z'n showblokjequote:Op zaterdag 24 september 2005 02:39 schreef flugeltje het volgende:
Zitten ze nu nóg te roddelen?
Ik denk dat je meer naar Ralph z'n kant neigt dan Lieske, klopt dat?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de Rob van de grop ben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan ben jij de Rob van de groep hierEn dat is positief, ik vind Rob leuk
![]()
Die dominante trekjes en praatjes neem ik voor lief. Hij heeft een goed hart en is volgens mij een erg lieve vader.
ah ja dus jij bent die vrouwelijke brandweerman uit Den Haag die spuiten intens relaxemundo vindt...quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ah ja dus jij bent die vrouwelijke brandweerman uit Den Haag die spuiten intens relaxemundo vindt...![]()
Volgens mij ben je groffer dan Rob, am I right?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de Rob van de grop ben.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ah ja dus jij bent die vrouwelijke brandweerman uit Den Haag die spuiten intens relaxemundo vindt...![]()
Ach ja, die post.... Toen was ik idd even lui... Nooit gedacht dat zoiets nog tegen me gebruikt zou wordenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:39 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Stond zelf in één van je posts, je voelde je teveel Dido om iets [ kweet niet meer wat....] te doen.......![]()
![]()
Ik stop meteen met spetteren enzal niet meer met mijn vinger de pindakaaspot uitlikken...quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de Rob van de grop ben.![]()
he jij was slapen.......quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:41 schreef flugeltje het volgende:
Ach ja, die post.... Toen was ik idd even lui... Nooit gedacht dat zoiets nog tegen me gebruikt zou worden![]()
Maar ik ben zeker niet Dido...
Ben een combi tussen Rob en Lieske denk ik. (heel eerlijk gezegd) De ergste combinatie dus => Een betweter met een benjaminsyndroom...
Verder heb ik ook wel Nathalie trekjes... Val ook op Ralph.![]()
Oh ja als we zou gaan beginnen dan ben ik ook een combi van meerdere mensen, niet alleen 1.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach ja, die post.... Toen was ik idd even lui... Nooit gedacht dat zoiets nog tegen me gebruikt zou worden![]()
Maar ik ben zeker niet Dido...
Ben een combi tussen Rob en Lieske denk ik. (heel eerlijk gezegd) De ergste combinatie dus => Een betweter met een benjaminsyndroom...
Verder heb ik ook wel Nathalie trekjes... Val ook op Ralph.![]()
Ik heb vrij veel van Ralph... alleen wel veel opener, maar kan ook zo maf doen als Joost (maar wel met mate) en ben net zo gevoelig als Lieske. Zo zit het zo'n beetje denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer naar Ralph z'n kant neigt dan Lieske, klopt dat?
Zie jou niet echt voor me, zoals Lieske de eerste dagen in het huis was![]()
ik heb net een nieuwe baan en mega druk ermeequote:Op zaterdag 24 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hallo schatje... Ik had je al gemist... Waarom ben je hier maar zo zelden?
Maar wel veel toffer natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:42 schreef Falco het volgende:
Ik ben in het dagelijks leven nog het meest een Joost denk ik.
Jij voelt je als webroddelaar natuurlijk wel aangetrokken tot Dido, Nathalie of Chantal...quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:42 schreef Maerycke het volgende:
Ik zou niet weten met wie ik me in het huis moet vergelijken eigenlijk.
Lief karakter dusquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel van Ralph... alleen wel veel opener, maar kan ook zo maf doen als Joost (maar wel met mate) en ben net zo gevoelig als Lieske. Zo zit het zo'n beetje denk ik.
Beetje vaag dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |