T zal niet aan zn nicotine tekort liggenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:19 schreef snakelady het volgende:
Roel ligt flink te woelen.
Wat heeft deze opmerking met BB te maken..... Je ziet het -zoals Joost net zei: in de eerste weken waren we nog fris en vrolijk... nu worden we paranoia en zoeken we overal wat achter... Ik zie ook de spanningen in dit topic ook toenemen.....fris en vrolijk begonnen worden nu de eerste spanningen zichtbaar.... Ook hier hebbenwe Roelen [ Scanman die als geheime opdracht heeft stiekum plaatjes in dit topic te dumpen, Dido's: Flugeltje die slechts zelden post na 22.00 -net zo lui als Dido dus, Delta die elke discussie op zijn Menno's wil winnen, en Joosten [ Peter 6000 en Lekker Simpel]......kortom BB is als het Fok-forum......Voel jij je een Linda of een Rob... meld je gerust aanquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:11 schreef Maerycke het volgende:
Kap eens met die off-topic opmerkingen de hele tijd
Val jij op huisvrouwtjes van 47 kiloquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:18 schreef Coos het volgende:
[..]
1.50?? Zo ongeveer 47 kg, een jaar of dertig en slank?? Met alles erop er eraan??![]()
Dan wil ik ook wel met Scan meeten.![]()
Nou iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:19 schreef snakelady het volgende:
Roel ligt flink te woelen.
Jaaaaa scanman maak u bekend!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:19 schreef Falco het volgende:
Bij scanman denk ik altijd aan een ruige harige bink!
Jij, scanman, Coos en ik trekken de leeftijd behoorlijk omhoog.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach de gemiddelde leeftijd is hier altijd +-20, dus het niveau ligt ook rond die leeftijd.![]()
Ruige harige bink is nichtentaal....quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:19 schreef Falco het volgende:
Jaja hier spreekt een ruige harige binkquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Val jij op huisvrouwtjes van 47 kilo
Ik weet niet, maar dat is wel het laatste wat me aantrekt.
Ik voel me momenteel wel een Lindaquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Wat heeft deze opmerking met BB te maken..... Je ziet het -zoals Joost net zei: in de eerste weken waren we nog fris en vrolijk... nu worden we paranoia en zoeken we overal wat achter... Ik zie ook de spanningen in dit topic ook toenemen.....fris en vrolijk begonnen worden nu de eerste spanningen zichtbaar.... Ook hier hebbenwe Roelen [ Scanman die als geheime opdracht heeft stiekum plaatjes in dit topic te dumpen, Dido's: Flugeltje die slechts zelden post na 22.00 -net zo lui als Dido dus, Delta die elke discussie op zijn Menno's wil winnen, en Joosten [ Peter 6000 en Lekker Simpel]......kortom BB is als het Fok-forum......Voel jij je een Linda of een Rob... meld je gerust aan, ook tanjas zijn natuurlijk van harte welkom!
Mag ik ook meedoen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jij, scanman, Coos en ik trekken de leeftijd behoorlijk omhoog.![]()
bij een lengte van 1.50m kan het nog wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
40+quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jij, scanman, Coos en ik trekken de leeftijd behoorlijk omhoog.![]()
Ik zal de bal niet terug kaatsen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:19 schreef Falco het volgende:
Als ze niet te hoog zijn!! Dus goed geproportioneerd, dan wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat je punten en komma's moet gebruiken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:21 schreef Coraatje het volgende:
ik zit me net te bedenken bb moet eigenlijk een spelletje verzinnen uitspraken van iemand opschrijven en dat men dan moet raden wie dat gezegd heb en dan met name die kwaad sprekende roddel uitspraken
dat zal wel wat stof doen opwaaien denk ...
En bedankt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik kan het Mac onderwerp niet meer loslaten, sinds de vrouwen het er over hadden. Patat, hamburger, milkshakes![]()
![]()
![]()
![]()
Chocolademilkshakesquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
En bedankt.![]()
heb nu oo zijn in mac.![]()
Adem in, adem uit, Scan je kunt hetquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal de bal niet terug kaatsen.
haha, Wickie dat dacht ik nou ook, lees mijn post hierboven maar eens.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:19 schreef wickie het volgende:
Tis hier net een big brother huis aan t worden................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |