je zei woensdag avond!!! Das morgen avondquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:47 schreef Svensational het volgende:
Trouwens ik blijf nog een hele week hoor
Niet moeilijk, wel irritantquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:47 schreef Tania18 het volgende:
Maar dan zit de a toch gewoon op de plek van de q? Dat is toch niet zo moeilijk dan![]()
Ja maar dan over een week dusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
je zei woensdag avond!!! Das morgen avond
De avatars in de OP zijn nog steeds formaat mini...quote:
We roddelen over je, blijf dus nog even wegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef beaverhausen het volgende:
Hoorde ik daar mijn naam?
Lul!!! Zolang kan ik je niet missen!! Heb je al bijna een heel jaar moeten missenquote:
Ik lees wel terug.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
We roddelen over je, blijf dus nog even weg![]()
Idem..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De avatars in de OP zijn nog steeds formaat mini...![]()
>>> R&Pquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lul!!! Zolang kan ik je niet missen!! Heb je al bijna een heel jaar moeten missen
Tssssssk....dat was 5.5 maandquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lul!!! Zolang kan ik je niet missen!! Heb je al bijna een heel jaar moeten missen
Gisteren patatjemet met een broodje frikadel speciaal opquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik zo patat als het meezit..
Naja, 'zo' duurt nog wel 2,5 uur ofzo..
fetakaas met bacon en honing, gehaktballetjes in tomaten saus, garnaaltjes, gebakken chorizo, gevulde olijven met geitenkaas, champignons in wilde saus... ALLES is lekker bij de tapasquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
fetakaas met bacon en honing, gehaktballetjes in tomaten saus, garnaaltjes, gebakken chorizo, gevulde olijven met geitenkaas, champignons in wilde saus... ALLES is lekker bij de tapas
Wéér.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De avatars in de OP zijn nog steeds formaat mini...![]()
Naar wie moet ik nou luisteren?quote:
Juistquote:
Als honing ergens doorheen zit dan gaat het nog wel, maar gewoon honingquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wéér.![]()
(Al vind ik honing niet smerig ofzo.)
Té zoet hèquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als honing ergens doorheen zit dan gaat het nog wel, maar gewoon honing![]()
Tussen jou en mij zou het nooit wat kunnen worden... fetakaas én olijven niet lekker vinden. Dat zijn nou juist mijn twee favoriete eten dingetjesquote:
De meerderheid, MissB en Dizer willen allebei groter, en ik sta maar alleen (quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Naar wie moet ik nou luisteren?
DILEMMAAAAAAAAAAAAAAAAA
Naja, naar mij heb je kennelijk niet geluisterd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
DILEMMAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tussen jou en mij zou het nooit wat kunnen worden
Naar MB (quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
DILEMMAAAAAAAAAAAAAAAAA
Madagascar natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:12 schreef Duiveltja het volgende:
Seau ik ga eindelijk eens na een tijdje weer eens naar de bios in Utrecht. Laatste film was The Incredibles
Hebben jullie nog aanraders?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De meerderheid, MissB en Dizer willen allebei groter, en ik sta maar alleen () dus moet je naar hun luisteren
![]()
MBabe, ik zou het ook aanpassen hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, naar mij heb je kennelijk niet geluisterd.
Ik beschouw eten als een heel belangrijk relatiemiddel!! Als je niet hetzelfde lust, wordt het nooit wat!quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:12 schreef Duiveltja het volgende:
Seau ik ga eindelijk eens na een tijdje weer eens naar de bios in Utrecht. Laatste film was The Incredibles
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
MBabe, ik zou het ook aanpassen hoor.Maar het is er nog niet van gekomen.
Ik doe het dadelijk wel.![]()
Tania, sorry.
Wil je lachen:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:12 schreef Duiveltja het volgende:
Je bent geen prins, maar een slechte ruiter. Ik vind jou... een flierefluiterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
F! L! I! E! R! E! F! L! U! I! T! E! R!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
(Dat kusje is niet voor jou Dizermaar voor Tania en MBabe enzo...)
quote:
Owja Madagaskarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet War Of The Worlds iig
Madagaskar is leuk![]()
Ik vond het einde wel super! Maar goed, dat is mijn mening!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
War of the Worlds is meer eyecandy dan dat het verhaal echt inhoud heeft lijkt mij. Daarnaast hoorde ik dat het einde niet echt super is.
Ik vond het nogal abruptquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond het einde wel super! Maar goed, dat is mijn mening!
Eindelijk eens een leuke einde en niet zo een "Men In Black" "Independance Day" einde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet morgen gewoon naar Charly and the Chocolate Factory gaan, D.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik was je net even voorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Mr. en Mrs. Smith wil ik ook nog zien![]()
Ja die wil ik sowieso ook nog zien. Depp is natuurlijk de enige die zo'n rol op zijn lijf is geschreven. Hij ziet er trouwens wel erg gay uit in de film, lijkt net of ie een of andere drag-queen is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet morgen gewoon naar Charly and the Chocolate Factory gaan, D.
Hij blijft tochquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja die wil ik sowieso ook nog zien. Depp is natuurlijk de enige die zo'n rol op zijn lijf is geschreven. Hij ziet er trouwens wel erg gay uit in de film, lijkt net of ie een of andere drag-queen is.
Niet lezen hoor, dan weet je hoe het aflooptquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
MB waarom nou die spoiler, ik ben nieuwsgierig enzo
Damn....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Krijg net een smsje van een vriendin dat haar moeder klinisch dood is verklaard.. Pffft.
.
.
Dat is kutquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Krijg net een smsje van een vriendin dat haar moeder klinisch dood is verklaard.. Pffft.
.
.
Hoe laat is dat, ik zit bij de ene laatste raam van de linker kantquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:26 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zwaai zo wel als ik langskom met de 74, Dizer.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
.
Anders word ik geband mên...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja die wil ik sowieso ook nog zien. Depp is natuurlijk de enige die zo'n rol op zijn lijf is geschreven. Hij ziet er trouwens wel erg gay uit in de film, lijkt net of ie een of andere drag-queen is.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
.
...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
.
Waarom toch altijd ditquote:
Wowquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
.
Doe ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon kijken hoe groot ze moeten zijn om nog een beetje duidelijk te zijn
Leuk nummer hè.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
F! L! I! E! R! E! F! L! U! I! T! E! R!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Een steek in m´n hart, dit is wel de gruwelijkste vernedering ooit![]()
![]()
![]()
Leuk nummer, hèquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je bent geen prins, maar een slechte ruiter. Ik vind jou... een flierefluiter![]()
Ik vind Depp juist helemaal niks voor die rolquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mijn god...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
.
Heb jij:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind Depp juist helemaal niks voor die rol
Gene Wilder was gewoon erg goed als Willy Wonka
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb jij:
# Edward Scissorhands
# Don Juan DeMarco
# Ed Wood
# Fear and Loathing in Las Vegas
# Sleepy Hollow.
# Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
gezien? Zo nee, doe dat en kom dan even terug op je mening
Maak jij deze vergelijking ook met Depp en WIlder:? Nou dan moet je toch eens even dat rijtje even kijken, want imo zit je er dan gruwelijk naast.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Dat is hetzelfde als twee kneuzen aanstellen om Jim Carrey en Jeff Daniels te vervangen in de prequel van Dumb en Dumber.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Dat is hetzelfde als twee kneuzen aanstellen om Jim Carrey en Jeff Daniels te vervangen in de prequel van Dumb en Dumber.
Jim doet zins Ace Ventura niet meer aan tweede delen of wel?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan moet Gene Wilder wel héél goed zijn als je Johnny Depp daarmee vergelijkt
Ging jij niet weg?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet.(Dit is ook tegen Duiveltja, met zijn soortgelijke post)
Maar Gene Wilder zette die rol van WW gewoon érg goed neer.
Jim Carrey zette de rol van die Dumb-man gewoon érg goed neer.
En in het verleden is al zo vaak gebleken dat mensen die dezelfde rol op zich moeten nemen, het gewoon niet halen bij diegene die dat de eerste keer deed.
En ik denk dus ook niet dat Depp dat opeens wél zou kunnen.
zinsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jim doet zins Ace Ventura niet meer aan tweede delen of wel?
True.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jim doet zins Ace Ventura niet meer aan tweede delen of wel?
Ok, nou die eerste film heb ik op de basisschool wel eens gekeken en de nieuwe nog niet gezien, dus ik kan geen oordeel vellenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet.(Dit is ook tegen Duiveltja, met zijn soortgelijke post)
En in het verleden is al zo vaak gebleken dat mensen die dezelfde rol op zich moeten nemen, het gewoon niet halen bij diegene die dat de eerste keer deed.
was liar liar niet een vervolg op liar?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True.
Hij wilde geen vervolgfilms meer opnemen.
Vandaar dat hij niet speelde in the prequel van Dumb & Dumber en ook niet speelde in The Son of the Mask.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:51 schreef timbob het volgende:
[..]
was liar liar niet een vervolg op liar?
Welke eerste film? Die van Dumb and Dumber?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, nou die eerste film heb ik op de basisschool wel eens gekeken en de nieuwe nog niet gezien, dus ik kan geen oordeel vellen![]()
Heb ik nou ook! Want niemand komt aan de orginaliteit van Jimquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke eerste film? Die van Dumb and Dumber?
Nou, ik heb dat 'vervolg' ook niet gezien, omdat ik het niet wilde zien.
Ja joh, zijn orgainaliteit....pfff, echt een geniale orgainaliteit heeft die man!! Niet normaal zeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik nou ook! Want niemand komt aan de orgainaliteit van Jim
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja joh, zijn orgainaliteit....pfff, echt een geniale orgainaliteit heeft die man!! Niet normaal zeg.
--edit--
Anders laat je je mooie fout gewoon staan, ofzo.
Neequote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke eerste film? Die van Dumb and Dumber?
Ik wil sowieso niet kijken naar een film en een personage waar eigenlijk Jim Carrey had moeten staan.Die gast kun je niet vervangen, opvolgen of nadoen.
En alle recensies waren ook nog eens hartstikke kritisch / negatief bezig over de film, dus ik wist wel genoeg.
Het zijn 2 verschillende acteurs, de interpretatie van de rol is dan ook anders. Je kan niet verwachten dat Depp WIlder gaat nadoen in deze film. Hij zal zijn eigen draai geven aan de rol, die naar alle waarschijnlijkheid niet overeenkomt met die van Wilder.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mooi!quote:
Heb je die gezien?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neede eerste Charlie and the Chocolatefactory bedoelde ik
Echt tenenkrommend gewoon hoe die kerel de trekjes van Jim Carrey na probeerde te doen.quote:Die prequel van Dumb & Dumber heb ik idd wel eens gezien in de videotheek, maar no way dat ik die ga kijken
pberends zit al enige tijd in hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mooi!Oh en ook nieuwe avatars erin zie ik, pberends enzo
Kijk, en dát vind ik nou jammer. Dat de interpretatie opeens heel anders is. Dat de rol anders vervuld wordt enzo...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende acteurs, de interpertatie van de rol is dan ook anders. Je kan niet verwachten dat Depp WIlder gaat nadoen in deze film. Hij zal zijn eigen draai geven aan de rol, die naar alle waarschijnlijkheid niet overeenkomt met die van Wilder.
Géén remake?quote:Ik denk dat je deze film an sich moet zien en niet als remake van de eerste. De invulling van Depp als Willy Wonka is imo een goede keuze geweest. Ik zie in Hollywood niet zo snel een andere acteur voor die rol.
Ja op de basisschool heb ik die dus gezien... eeeeeeuwen geledenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je die gezien?
Maar net zeg je nog dat je Gene Wilder niet kent.?
Anyway..wat vond je ervan?
Die film was jarenlang een favoriet van mij. Maar dat was dus ook vroeger, hè
[..]
Echt tenenkrommend gewoon hoe die kerel de trekjes van Jim Carrey na probeerde te doen.Prutser
Ohquote:
Naja, ze hadden Johnny Depp* iig ouder moeten laten lijken vind ik.. Net als Gene Wilder dus, die leeftijd is toch logischer voor die rol?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk, en dát vind ik nou jammer. Dat de interpretatie opeens heel anders is. Dat de rol anders vervuld wordt enzo...
Want hoe je het wendt of keert, de mensen die de eerste WW&CF hebben gezien gaan het automatisch met elkaar vergelijken. Je kan er dan moeilijk aan wennen dat Depp opeens die rol speelt.
[..]
Géén remake?
Hmm, hoe zou je het dan moeten zien?
En tsja...ik weet zo 1-2-3 ook niet echt wie Willy Wonka anders had moeten spelen.
Hij moet nors zijn, maar soms ook weer tegen een grapje kunnen. En vooral zelf grapjes kunnen maken.
Hmm, misschien Jim Carrey?
Nee, jullie gesprek over Jim en Johnny is nogalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:05 schreef MissBliss het volgende:
Hey, is iedereen nu weg?
Wat verschrikkelijk zegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kreeg net een telefoontje. D'r moeder is overleden.
He, wat een vervelend nieuws, Tom_Tom.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat naar zegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik een klein stukje en het was idd verschrikkelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Op dat formaat zien ze er alleen een beetje lelijk uit.quote:
Idd, helemaal vervormd enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Op dat formaat zien ze er alleen een beetje lelijk uit.
Dan zijn ze onherkenbaarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, helemaal vervormd enzo
Ik zeg toch, mini![]()
Precies Tania.quote:
Oiquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Precies Tania.![]()
Vooral MissB, want topics vinden kan zij ook al niet.
quote:
Whehe, eeuwen geleden? Ben je al zo oud?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja op de basisschool heb ik die dus gezien... eeeeeeuwen geleden
Het zijn gewoon allemaal prutsers.quote:Ik weet het ook niet echt meer, maar net met die plaatjes kwam het wel een beetje terug
En Gene Wilder: tja ik wist dus niet dat hij dat was
Prutsersdie ander is ook niet veel soeps..
Jep.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, ze hadden Johnny Depp* iig ouder moeten laten lijken vind ik.. Net als Gene Wilder dus, die leeftijd is toch logischer voor die rol?
* Of Jim Carrey natuurlijk![]()
Djezus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind ze niet lelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Op dat formaat zien ze er alleen een beetje lelijk uit.
Naja, meer zo van: ik weet er niks meer vanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, eeuwen geleden? Ben je al zo oud?![]()
Muhahahahaquote:
Vergeetachtigheid komt ook met de jaren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, meer zo van: ik weet er niks meer van
Die eerste foto van die hierboven ,.... zooooo fucking sexyquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Grrrr, waarom heeft zij nog geen fatsoenlijk tv-werk gekregen?
Waarom zit ze nog bij die belspelletjes?
En waarom heeft zij met die sukkel van een Aram van de Rest?
Ok ok, ik ben oud...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vergeetachtigheid komt ook met de jaren.
Die knipoog-PI breekt de boodschap nogal af Bupa..quote:
MBquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die knipoog-PI breekt de boodschap nogal af Bupa..![]()
Precies ... en dat zijn de leukstenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind haar trouwens ook niet dom overkomen hoor, Mark.
Ze weet wat ze zegt.
En ze neemt zichzelf (en haar werk) niet zo serieus.Da's goed!
Ah okquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
MB
Die-PI sloeg meer op die opmerking ervoor.
Zo van: "Het was maar een grapje hoor".
Ik?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
Wil je me nu achter mijn oortjes krabbelen?
Nee, maar ik ben alvast aan het oefenen voor als je mij als huisdier neemt.quote:
Ja. Hoi. Enzo.quote:
Ohquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben alvast aan het oefenen voor als je mij als huisdier neemt.
Hoi. Dat is snel. Enzoquote:
Het alarm ging hier een beetje laat af.quote:
It's just you and me beavquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het alarm ging hier een beetje laat af..
Bij de rest zo te zien ook..
Aaaawquote:
De ANTI-Wytske club ja.quote:
Hebben we ook meer ruimte in het clubhuis.quote:
quote:
De WC-hoofd-Wytske club.quote:
Laat hem eens kunstjes doen.quote:
verwarrend.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Nou, dan richt ik lekker de Anti-Anti-Wytske-club op!
Zo!
Ha!
Puh!
Ja. Hoi. Bij welke club hoor jij?quote:
waar jij ook zitquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. Hoi. Bij welke club hoor jij?
Goezzo TéBé.quote:
Bestaat ons clubhuis al?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hebben we ook meer ruimte in het clubhuis..
Ik was niet van plan dat voor je te doen nee.. Maar je maakt dus geen gebruik van het toilet?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Oh ja, een voordeel:
Ik kan mezelf uitlaten.
Ja toch? Zal toch wel? Toch?quote:
Dat heft elkaar op dus je zit gewoon in de Wytske-clubquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Nou, dan richt ik lekker de Anti-Anti-Wytske-club op!
Zo!
Ha!
Puh!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was niet van plan dat voor je te doen nee.. Maar je maakt dus geen gebruik van het toilet?![]()
Uuuuhm.quote:
Hodfr TéBé!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:24 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben voor wytske!
ik heb een JA wytske NEE huis aan huisbladen stikker
een trio met jou en wytske sla ik niet afquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hodfr TéBé!
M'n hart wat doe je?!.
Bij de WC-hoofd Wytske-club gaat het om de kwaliteit niet om de kwantiteit.quote:
Zou ze al aan het timmeren zijn?quote:
Oeh! Tempting TéBé, tempting...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:26 schreef timbob het volgende:
[..]
een trio met jou en wytske sla ik niet af
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Tempting TéBé, tempting....
Dat lijkt me wel. Aangezien ze hier niet is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou ze al aan het timmeren zijn?.
Alweer zo goed opgemerkt. 14.gif.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Aangezien ze hier niet is.
Kenmerk van de clubleden: goed opmerkingsvermogenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alweer zo goed opgemerkt. 14.gif.
Ja, ik draai een pirouette en ik zing. Een dans alleen of in een lange rij, heel treurig en dan hopla weer heel blij. Ik dans, ik dans, ik huppel en ik spring, draai ik als een vaantje en ik zing. Ik dans alleen of in een grote kring en als ik moe ben sta ik even stil.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:47 schreef beaverhausen het volgende:
Doe je daar ook bijpassende dansjes bij?.
Zijn daar ook video-fragmenten van toevallig?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik draai een pirouette en ik zing. Een dans alleen of in een lange rij, heel treurig en dan hopla weer heel blij. Ik dans, ik dans, ik huppel en ik spring, draai ik als een vaantje en ik zing. Ik dans alleen of in een grote kring en als ik moe ben sta ik even stil.
Nog niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn daar ook video-fragmenten van toevallig?
Zijn er al details bekend?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog niet.
Die komen wel op mijn nog uit te brengen DVD 'Bupatihs hoogtepunten'.
Ow.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:55 schreef Bupatih het volgende:
En néé, hoogtepunten moet je niet zó opvatten, viespeuken!
![]()
Nou ja, eerst moeten er hoogtepunten zijn in mijn Fok!-carrière hèquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn er al details bekend?
Kan ik al ergens reserveren?
Oh, dan zal reserveren voorlopig wel niet nodig zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, eerst moeten er hoogtepunten zijn in mijn Fok!-carrière hè
Daar heb ik over gehoord.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
Maar op de eerstkomende Bupa-fandag worden er gratis flyers uitgedeeld met al het nieuws omtrent dé sensatie van 2005, Bupatih
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef BVO het volgende:.
. BVO zit even achter het internet zijn tourspel bij te werken.
.
Het is warmmmmmmmmmmmmm.. Maar leuk.
.
Net als (sommige) Egyptische vrouwen..
Hey Beevquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef BVO het volgende:.
. BVO zit even achter het internet zijn tourspel bij te werken.
.
Het is warmmmmmmmmmmmmm.. Maar leuk.
.
Net als (sommige) Egyptische vrouwen..
De 'Trek-een-onderbroek-over-je-hoofd-met-een-gevulde-koek-tussen-je-billetjes-edition'.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar heb ik over gehoord.
Is dat de Black of de White edition?
Hmmz.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De 'Trek-een-onderbroek-over-je-hoofd-met-een-gevulde-koek-tussen-je-billetjes-edition'.
Aha, dus je voelt je helemaal thuis?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:07 schreef BVO het volgende:
Helemaal heel aangekomen ja..
De mannen lopen hier wel vaak met van die kleden aan.. Burqa' s hebben ze niet, maar wel allemaal een hoofddoek uiteraard.
.
Ik wilde eerst de 'Trek-een-onderbroek-over-je-hoofd-met-een-stroopwafel-tussen-je-billetjes-edition' organiseren, maar dat vind ik dan ook meteen zo platvloers hè.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz.
Dan ben ik vast in de war met iets anders..
Allemaal van die Hind look-a-likes daarquote:
En zo 2002 ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de 'Trek-een-onderbroek-over-je-hoofd-met-een-stroopwafel-tussen-je-billetjes-edition' organiseren, maar dat vind ik dan ook meteen zo platvloers hè.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania moest lichtjes glimlachen.
En dat is voor mij genoeg..
Ach ja...je bent jong en je wilt wat, hè.quote:
Ik moet m'n renners even wisselen, ik sta wel 21e hoor en de eerste prijs is een reis naar Curacao.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:16 schreef MissBliss het volgende:
Hoi Beev
Je kan het niet lang uithouden zonder internet he?
Kokosmakronen misschien een leuk idee?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach ja...je bent jong en je wilt wat, hè.
Ik heb het allemaal al meegemaakt....stroopwafels, biscuitjes, speculaasjes.....maar op een gegeven moment heb je ook zoiets van: "Waarom organiseer ik zoiets nog?"
Ik slaap nog niet hoor.quote:
Of anders negerzoenen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kokosmakronen misschien een leuk idee?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik slaap nog niet hoor.. En ' t is hier al 2121 he.
.
Nee, zo eerst nog even de stad in en dan maar naar m'n bed, kan ik er morgen weer tegenaan..
quote:Ik ga sowieso trouwens gelijk naar m'n bed toe
Kijk, jij snapt wat een Bupa-fan nou wil zien op zo'n dag!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kokosmakronen misschien een leuk idee?
Ja, naja, ik bedoel... ik maak er geen nachtwerk van vanavond.quote:
En dat alles onder het genot van een glaasje cola (quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt wat een Bupa-fan nou wil zien op zo'n dag!
Een frisse onderbroek op de kop en een kokosmakroon tussen de billetjes.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:22 schreef beaverhausen het volgende:
negerzoen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, naja, ik bedoel... ik maak er geen nachtwerk van vanavond.. Zeg maar.
.
Je maakt me vaak aan het glimlachen vandaagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Is er niks op tv dan?
'Knoop in je hoofddoek' ofzo?
Coooolaaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat alles onder het genot van een glaasje cola () en een
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Is er niks op tv dan?
'Knoop in je hoofddoek' ofzo?
Ik doe het dan ook voor jou, Tania.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je maakt me vaak aan het glimlachen vandaag![]()
Ma'as salaamaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:31 schreef BVO het volgende:
[..]
. Alleen Arabische en Duitse zenders.
.
Ben er trouwens weer vandoor, de hitte in... het is nu (2130) nog 36 graden..
Dat stond toch al vast?quote:
Al bijna 3 weken ja maar tochquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:02 schreef MissBliss het volgende:
Krijg nou wat
Er zijn weer TTT's
Zit je met je TLTTT Bupa
Oh ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat stond toch al vast?
Ik en je 2 andere fans enzo
Je bent nogal vergeetachtig Bupa... jaartje ouder alweer?
Mijn TLTTT pakken ze me niet meer af!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:02 schreef MissBliss het volgende:
Krijg nou wat
Er zijn weer TTT's
Zit je met je TLTTT Bupa
Rustig maar, schat.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik mis jullie jongens
Die pubers luisteren niet altijd
Stuur ze naar hun kamer.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik mis jullie jongens
Die pubers luisteren niet altijd
Dan moet je bij Brechtje zijn die is de mod daarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stuur ze naar hun kamer. [afbeelding]
Die is waarschijnlijk al naar d'r kamer gestuurd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan moet je bij Brechtje zijn die is de mod daar![]()
Die zit heel der dag op de kamerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk al naar d'r kamer gestuurd.
Martinuhhh! post daarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
Da's helemaal niet leuk, ELM
Zie je daar mij soms posten? Nee
Zie je MB daar posten? Nee
Zie je Tania daar posten? Nee
Hoe kan het dan in godsnaam leuk zijn?
Ja en vraag jequote:
Eeuh jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Da's toch die 13-jarige die denkt dat het hip is om lesbisch te zijn?
Oke nieuwe pogingquote:
quote:
Je kent mij toch: in eerste instantie al gelijk hebben en daarna zijn gelijk laten erkennen door de zeikerds.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je kent me toch eerst zeiken dan pas proeven
![]()
Geen idee, 2018 ofzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja.
Maar wanneer werd die gehouden eigenlijk?
Good for you!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn TLTTT pakken ze me niet meer af!
Zo'n unieke ervaring!
[/dramatisch]
Jij verpeste het weer door 5 minuten later te postenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig maar, schat.
De wedstrijd is nog niet afgelopen.
Zodat ik niet als een verslaafde overkom als ik Fok heel de dag open heb staanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
MBabe, waarom heb je je plusminnetje-dingetje verborgen?
Nee dat hoor ik pas voor het eerstquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kent mij toch: in eerste instantie al gelijk hebben en daarna zijn gelijk laten erkennen door de zeikerds.
Oh ja, zoiets was hetquote:
Oprahquote:Good for you!![]()
[/Oprah]
Duh, ik wil die wedstrijd toch winnenquote:Jij verpeste het weer door 5 minuten later te posten
Maar ik wil weten wanneer je online bent, zodat ik mijn posts kan aanpassen aan jouquote:Zodat ik niet als een verslaafde overkom als ik Fok heel de dag open heb staan
Het is nooit verkeerd om belangrijke dingen in het leven te herhalen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat hoor ik pas voor het eerst![]()
Daarom post ik gelijk maar evenquote:
Wat een kutsmoesquote:Maar ik wil weten wanneer je online bent, zodat ik mijn posts kan aanpassen aan jou
[/kutsmoes]
Ha! Ik was nét wat eerderquote:
Viel het zo erg opquote:Wat een kutsmoes![]()
Msn-en en popcorn eten zijn mij funestquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, 10 minuten stilte.
Niet verkeerd, Bup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |