je zei woensdag avond!!! Das morgen avondquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:47 schreef Svensational het volgende:
Trouwens ik blijf nog een hele week hoor
Niet moeilijk, wel irritantquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:47 schreef Tania18 het volgende:
Maar dan zit de a toch gewoon op de plek van de q? Dat is toch niet zo moeilijk dan![]()
Ja maar dan over een week dusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
je zei woensdag avond!!! Das morgen avond
De avatars in de OP zijn nog steeds formaat mini...quote:
We roddelen over je, blijf dus nog even wegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:51 schreef beaverhausen het volgende:
Hoorde ik daar mijn naam?
Lul!!! Zolang kan ik je niet missen!! Heb je al bijna een heel jaar moeten missenquote:
Ik lees wel terug.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
We roddelen over je, blijf dus nog even weg![]()
Idem..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De avatars in de OP zijn nog steeds formaat mini...![]()
>>> R&Pquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lul!!! Zolang kan ik je niet missen!! Heb je al bijna een heel jaar moeten missen
Tssssssk....dat was 5.5 maandquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lul!!! Zolang kan ik je niet missen!! Heb je al bijna een heel jaar moeten missen
Gisteren patatjemet met een broodje frikadel speciaal opquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik zo patat als het meezit..
Naja, 'zo' duurt nog wel 2,5 uur ofzo..
fetakaas met bacon en honing, gehaktballetjes in tomaten saus, garnaaltjes, gebakken chorizo, gevulde olijven met geitenkaas, champignons in wilde saus... ALLES is lekker bij de tapasquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
fetakaas met bacon en honing, gehaktballetjes in tomaten saus, garnaaltjes, gebakken chorizo, gevulde olijven met geitenkaas, champignons in wilde saus... ALLES is lekker bij de tapas
Wéér.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De avatars in de OP zijn nog steeds formaat mini...![]()
Naar wie moet ik nou luisteren?quote:
Juistquote:
Als honing ergens doorheen zit dan gaat het nog wel, maar gewoon honingquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wéér.![]()
(Al vind ik honing niet smerig ofzo.)
Té zoet hèquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als honing ergens doorheen zit dan gaat het nog wel, maar gewoon honing![]()
Tussen jou en mij zou het nooit wat kunnen worden... fetakaas én olijven niet lekker vinden. Dat zijn nou juist mijn twee favoriete eten dingetjesquote:
De meerderheid, MissB en Dizer willen allebei groter, en ik sta maar alleen (quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Naar wie moet ik nou luisteren?
DILEMMAAAAAAAAAAAAAAAAA
Naja, naar mij heb je kennelijk niet geluisterd.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
DILEMMAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tussen jou en mij zou het nooit wat kunnen worden
Naar MB (quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
DILEMMAAAAAAAAAAAAAAAAA
Madagascar natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:12 schreef Duiveltja het volgende:
Seau ik ga eindelijk eens na een tijdje weer eens naar de bios in Utrecht. Laatste film was The Incredibles
Hebben jullie nog aanraders?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De meerderheid, MissB en Dizer willen allebei groter, en ik sta maar alleen () dus moet je naar hun luisteren
![]()
MBabe, ik zou het ook aanpassen hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, naar mij heb je kennelijk niet geluisterd.
Ik beschouw eten als een heel belangrijk relatiemiddel!! Als je niet hetzelfde lust, wordt het nooit wat!quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:12 schreef Duiveltja het volgende:
Seau ik ga eindelijk eens na een tijdje weer eens naar de bios in Utrecht. Laatste film was The Incredibles
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
MBabe, ik zou het ook aanpassen hoor.Maar het is er nog niet van gekomen.
Ik doe het dadelijk wel.![]()
Tania, sorry.
Wil je lachen:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:12 schreef Duiveltja het volgende:
Je bent geen prins, maar een slechte ruiter. Ik vind jou... een flierefluiterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
F! L! I! E! R! E! F! L! U! I! T! E! R!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
(Dat kusje is niet voor jou Dizermaar voor Tania en MBabe enzo...)
quote:
Owja Madagaskarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet War Of The Worlds iig
Madagaskar is leuk![]()
Ik vond het einde wel super! Maar goed, dat is mijn mening!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
War of the Worlds is meer eyecandy dan dat het verhaal echt inhoud heeft lijkt mij. Daarnaast hoorde ik dat het einde niet echt super is.
Ik vond het nogal abruptquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond het einde wel super! Maar goed, dat is mijn mening!
Eindelijk eens een leuke einde en niet zo een "Men In Black" "Independance Day" einde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet morgen gewoon naar Charly and the Chocolate Factory gaan, D.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik was je net even voorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Mr. en Mrs. Smith wil ik ook nog zien![]()
Ja die wil ik sowieso ook nog zien. Depp is natuurlijk de enige die zo'n rol op zijn lijf is geschreven. Hij ziet er trouwens wel erg gay uit in de film, lijkt net of ie een of andere drag-queen is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet morgen gewoon naar Charly and the Chocolate Factory gaan, D.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |