Hey Beevquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef BVO het volgende:.
. BVO zit even achter het internet zijn tourspel bij te werken.
.
Het is warmmmmmmmmmmmmm.. Maar leuk.
.
Net als (sommige) Egyptische vrouwen..
De 'Trek-een-onderbroek-over-je-hoofd-met-een-gevulde-koek-tussen-je-billetjes-edition'.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar heb ik over gehoord.
Is dat de Black of de White edition?
Hmmz.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De 'Trek-een-onderbroek-over-je-hoofd-met-een-gevulde-koek-tussen-je-billetjes-edition'.
Aha, dus je voelt je helemaal thuis?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:07 schreef BVO het volgende:
Helemaal heel aangekomen ja..
De mannen lopen hier wel vaak met van die kleden aan.. Burqa' s hebben ze niet, maar wel allemaal een hoofddoek uiteraard.
.
Ik wilde eerst de 'Trek-een-onderbroek-over-je-hoofd-met-een-stroopwafel-tussen-je-billetjes-edition' organiseren, maar dat vind ik dan ook meteen zo platvloers hè.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz.
Dan ben ik vast in de war met iets anders..
Allemaal van die Hind look-a-likes daarquote:
En zo 2002 ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de 'Trek-een-onderbroek-over-je-hoofd-met-een-stroopwafel-tussen-je-billetjes-edition' organiseren, maar dat vind ik dan ook meteen zo platvloers hè.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania moest lichtjes glimlachen.
En dat is voor mij genoeg..
Ach ja...je bent jong en je wilt wat, hè.quote:
Ik moet m'n renners even wisselen, ik sta wel 21e hoor en de eerste prijs is een reis naar Curacao.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:16 schreef MissBliss het volgende:
Hoi Beev
Je kan het niet lang uithouden zonder internet he?
Kokosmakronen misschien een leuk idee?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach ja...je bent jong en je wilt wat, hè.
Ik heb het allemaal al meegemaakt....stroopwafels, biscuitjes, speculaasjes.....maar op een gegeven moment heb je ook zoiets van: "Waarom organiseer ik zoiets nog?"
Ik slaap nog niet hoor.quote:
Of anders negerzoenen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kokosmakronen misschien een leuk idee?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik slaap nog niet hoor.. En ' t is hier al 2121 he.
.
Nee, zo eerst nog even de stad in en dan maar naar m'n bed, kan ik er morgen weer tegenaan..
quote:Ik ga sowieso trouwens gelijk naar m'n bed toe
Kijk, jij snapt wat een Bupa-fan nou wil zien op zo'n dag!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kokosmakronen misschien een leuk idee?
Ja, naja, ik bedoel... ik maak er geen nachtwerk van vanavond.quote:
En dat alles onder het genot van een glaasje cola (quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt wat een Bupa-fan nou wil zien op zo'n dag!
Een frisse onderbroek op de kop en een kokosmakroon tussen de billetjes.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:22 schreef beaverhausen het volgende:
negerzoen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, naja, ik bedoel... ik maak er geen nachtwerk van vanavond.. Zeg maar.
.
Je maakt me vaak aan het glimlachen vandaagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Is er niks op tv dan?
'Knoop in je hoofddoek' ofzo?
Coooolaaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat alles onder het genot van een glaasje cola () en een
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |