Hodfr TéBé!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:24 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben voor wytske!
ik heb een JA wytske NEE huis aan huisbladen stikker
een trio met jou en wytske sla ik niet afquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hodfr TéBé!
M'n hart wat doe je?!.
Bij de WC-hoofd Wytske-club gaat het om de kwaliteit niet om de kwantiteit.quote:
Zou ze al aan het timmeren zijn?quote:
Oeh! Tempting TéBé, tempting...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:26 schreef timbob het volgende:
[..]
een trio met jou en wytske sla ik niet af
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Tempting TéBé, tempting....
Dat lijkt me wel. Aangezien ze hier niet is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou ze al aan het timmeren zijn?.
Alweer zo goed opgemerkt. 14.gif.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Aangezien ze hier niet is.
Kenmerk van de clubleden: goed opmerkingsvermogenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alweer zo goed opgemerkt. 14.gif.
Ja, ik draai een pirouette en ik zing. Een dans alleen of in een lange rij, heel treurig en dan hopla weer heel blij. Ik dans, ik dans, ik huppel en ik spring, draai ik als een vaantje en ik zing. Ik dans alleen of in een grote kring en als ik moe ben sta ik even stil.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:47 schreef beaverhausen het volgende:
Doe je daar ook bijpassende dansjes bij?.
Zijn daar ook video-fragmenten van toevallig?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik draai een pirouette en ik zing. Een dans alleen of in een lange rij, heel treurig en dan hopla weer heel blij. Ik dans, ik dans, ik huppel en ik spring, draai ik als een vaantje en ik zing. Ik dans alleen of in een grote kring en als ik moe ben sta ik even stil.
Nog niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn daar ook video-fragmenten van toevallig?
Zijn er al details bekend?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog niet.
Die komen wel op mijn nog uit te brengen DVD 'Bupatihs hoogtepunten'.
Ow.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:55 schreef Bupatih het volgende:
En néé, hoogtepunten moet je niet zó opvatten, viespeuken!
![]()
Nou ja, eerst moeten er hoogtepunten zijn in mijn Fok!-carrière hèquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn er al details bekend?
Kan ik al ergens reserveren?
Oh, dan zal reserveren voorlopig wel niet nodig zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, eerst moeten er hoogtepunten zijn in mijn Fok!-carrière hè
Daar heb ik over gehoord.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
Maar op de eerstkomende Bupa-fandag worden er gratis flyers uitgedeeld met al het nieuws omtrent dé sensatie van 2005, Bupatih
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef BVO het volgende:.
. BVO zit even achter het internet zijn tourspel bij te werken.
.
Het is warmmmmmmmmmmmmm.. Maar leuk.
.
Net als (sommige) Egyptische vrouwen..
Hey Beevquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef BVO het volgende:.
. BVO zit even achter het internet zijn tourspel bij te werken.
.
Het is warmmmmmmmmmmmmm.. Maar leuk.
.
Net als (sommige) Egyptische vrouwen..
De 'Trek-een-onderbroek-over-je-hoofd-met-een-gevulde-koek-tussen-je-billetjes-edition'.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar heb ik over gehoord.
Is dat de Black of de White edition?
Hmmz.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De 'Trek-een-onderbroek-over-je-hoofd-met-een-gevulde-koek-tussen-je-billetjes-edition'.
Aha, dus je voelt je helemaal thuis?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:07 schreef BVO het volgende:
Helemaal heel aangekomen ja..
De mannen lopen hier wel vaak met van die kleden aan.. Burqa' s hebben ze niet, maar wel allemaal een hoofddoek uiteraard.
.
Ik wilde eerst de 'Trek-een-onderbroek-over-je-hoofd-met-een-stroopwafel-tussen-je-billetjes-edition' organiseren, maar dat vind ik dan ook meteen zo platvloers hè.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz.
Dan ben ik vast in de war met iets anders..
Allemaal van die Hind look-a-likes daarquote:
En zo 2002 ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de 'Trek-een-onderbroek-over-je-hoofd-met-een-stroopwafel-tussen-je-billetjes-edition' organiseren, maar dat vind ik dan ook meteen zo platvloers hè.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania moest lichtjes glimlachen.
En dat is voor mij genoeg..
Ach ja...je bent jong en je wilt wat, hè.quote:
Ik moet m'n renners even wisselen, ik sta wel 21e hoor en de eerste prijs is een reis naar Curacao.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:16 schreef MissBliss het volgende:
Hoi Beev
Je kan het niet lang uithouden zonder internet he?
Kokosmakronen misschien een leuk idee?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach ja...je bent jong en je wilt wat, hè.
Ik heb het allemaal al meegemaakt....stroopwafels, biscuitjes, speculaasjes.....maar op een gegeven moment heb je ook zoiets van: "Waarom organiseer ik zoiets nog?"
Ik slaap nog niet hoor.quote:
Of anders negerzoenen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kokosmakronen misschien een leuk idee?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik slaap nog niet hoor.. En ' t is hier al 2121 he.
.
Nee, zo eerst nog even de stad in en dan maar naar m'n bed, kan ik er morgen weer tegenaan..
quote:Ik ga sowieso trouwens gelijk naar m'n bed toe
Kijk, jij snapt wat een Bupa-fan nou wil zien op zo'n dag!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kokosmakronen misschien een leuk idee?
Ja, naja, ik bedoel... ik maak er geen nachtwerk van vanavond.quote:
En dat alles onder het genot van een glaasje cola (quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt wat een Bupa-fan nou wil zien op zo'n dag!
Een frisse onderbroek op de kop en een kokosmakroon tussen de billetjes.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:22 schreef beaverhausen het volgende:
negerzoen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, naja, ik bedoel... ik maak er geen nachtwerk van vanavond.. Zeg maar.
.
Je maakt me vaak aan het glimlachen vandaagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Is er niks op tv dan?
'Knoop in je hoofddoek' ofzo?
Coooolaaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat alles onder het genot van een glaasje cola () en een
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |