Eeuh jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Da's toch die 13-jarige die denkt dat het hip is om lesbisch te zijn?
Oke nieuwe pogingquote:
quote:
Je kent mij toch: in eerste instantie al gelijk hebben en daarna zijn gelijk laten erkennen door de zeikerds.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je kent me toch eerst zeiken dan pas proeven
![]()
Geen idee, 2018 ofzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja.
Maar wanneer werd die gehouden eigenlijk?
Good for you!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn TLTTT pakken ze me niet meer af!
Zo'n unieke ervaring!
[/dramatisch]
Jij verpeste het weer door 5 minuten later te postenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig maar, schat.
De wedstrijd is nog niet afgelopen.
Zodat ik niet als een verslaafde overkom als ik Fok heel de dag open heb staanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
MBabe, waarom heb je je plusminnetje-dingetje verborgen?
Nee dat hoor ik pas voor het eerstquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kent mij toch: in eerste instantie al gelijk hebben en daarna zijn gelijk laten erkennen door de zeikerds.
Oh ja, zoiets was hetquote:
Oprahquote:Good for you!![]()
[/Oprah]
Duh, ik wil die wedstrijd toch winnenquote:Jij verpeste het weer door 5 minuten later te posten
Maar ik wil weten wanneer je online bent, zodat ik mijn posts kan aanpassen aan jouquote:Zodat ik niet als een verslaafde overkom als ik Fok heel de dag open heb staan
Het is nooit verkeerd om belangrijke dingen in het leven te herhalen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat hoor ik pas voor het eerst![]()
Daarom post ik gelijk maar evenquote:
Wat een kutsmoesquote:Maar ik wil weten wanneer je online bent, zodat ik mijn posts kan aanpassen aan jou
[/kutsmoes]
Ha! Ik was nét wat eerderquote:
Viel het zo erg opquote:Wat een kutsmoes![]()
Msn-en en popcorn eten zijn mij funestquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, 10 minuten stilte.
Niet verkeerd, Bup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |