------------------quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:14 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een single vrouw van 37, werk fulltime en freelance als copywriter en kijk heel divers.
Van Desperate Housewives tot Shameless (vanavond weer!!!) en van Het Uur van de Wolf tot America's Next Top Model.
Favo BN-ers heb ik niet echt, hoewel ik Ali B. wel erg graag mag. Hollywooders vooral van de oude garde: Bogart, Joan -No wire hangers!!! -Crawford en Bette Davis, maar ook Sean Penn enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Johnny DeppJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Muziek: heel divers ook, met een beetje voorkeur voor hiphop (van Snoop tot Common & van The Roots tot Wu Tang Clan). Alleen van (hard)house, trance en techno ben ik niet zo gecharmeerd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Shameless (vanavond weer!!!)
quote:America's Next Top Model.
quote:hoewel ik Ali B. wel erg graag mag.
quote:hiphop (van Snoop tot Common & van The Roots tot Wu Tang Clan)
quote:Alleen van (hard)house, trance en techno ben ik niet zo gecharmeerd.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:23 schreef Copycat het volgende:
N*E*R*D, RHCP, Chet Baker, Massive Attack, John Legend, UDS betere dwarsdoorsnedes uit mijn cd-kast?
En niksan???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
Zo, trouwen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Die wil niet trouwen.quote:
Ze heeft door mij een trauma aan overgehoudenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die wil niet trouwen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik doe niet aan trouwerijen... wel aan seks voor het huwelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
Zo, trouwen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat constateerde ik ook zojuist!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:01 schreef The_Langolier het volgende:
Hee! ik plaats een post!
Ach ja, die bruiloft schrappen we dan maar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trouwerijen... wel aan seks voor het huwelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik voel me trouwens zeer vereerd met de prachtige OP!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
At your servicequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trouwerijen... wel aan seks voor het huwelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En veel zullen er volgenquote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik voel me trouwens zeer vereerd met de prachtige OP!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zij welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:14 schreef Airelle het volgende:
Ohja... als Copycat hier nou vaker dan 1 keer per maand post, kan ze in de OP-plaatjes.
Nietes.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
En mijn oude oude oude avatar staat nog in de OP.
Afgesproken!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:14 schreef Airelle het volgende:
Ohja... als Copycat hier nou vaker dan 1 keer per maand post, kan ze in de OP-plaatjes.
Ja hé.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:18 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zij welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:18 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zij welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zul je toch met *mij* moeten afspreken, aangezien ik voor de OP zorg.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hé.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan die smiley moeilijk nóg een oog geven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik verzin, ooit, nog wel eens een keer wat voor die OP.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.het is een smileyJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zie ik nu pasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn beurt:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:21 schreef Dizer het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.het is een smileyJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zie ik nu pasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet je waar Eindhoven ligt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:20 schreef Bupatih het volgende:
Dat zul je toch met *mij* moeten afspreken, aangezien ik voor de OP zorg.
Dus wanneer kan je? Morgenavond?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:
Weet je waar jij straks ligt?
Hmm, dat met die zaal had ik niet helemaal in gedachten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ja, ik lig zo te kreunen in een zaal voor andere abs-attackersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom niet iets als:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hé.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan die smiley moeilijk nóg een oog geven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik verzin, ooit, nog wel eens een keer wat voor die OP.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom nou weer Tania?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom niet iets als:
Met zwarte/blauwe/paarse/whatever vierkantjes om lege plekken op te vullen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Met een beetje moeite zou je vast wel de avatars naar profielen kunnen laten linken, kunnen die namen ook weg.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat Tania's avatar geen animatie bevat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom nou weer Tania?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar als ik ze laat linken naar bijvoorbeeld een profiel krijg je wel zo'n lelijk blauw randje om elke avatar.
En in jouw plaatje zijn er meer blokjes (Tania's) dan users in ShowChat, heb ik zo het idee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat Tania's avatar geen animatie bevat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En anders doe je "SC" (ShowChat, duh) met de namen er wel gewoon naast. Moet passen. Als je dan nog wat mist kan je, zoals ik net al zei, altijd een 'filler' plaatje doen, gewoon een zwart vakje o.i.d. wat ingevuld kan worden als er iemand bijkomt.
Verrekquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:21 schreef Dizer het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.het is een smileyJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Whehequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:34 schreef Tania18 het volgende:
Verrekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Erg mooi, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom niet iets als:
Met zwarte/blauwe/paarse/whatever vierkantjes om lege plekken op te vullen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Met een beetje moeite zou je vast wel de avatars naar profielen kunnen laten linken, kunnen die namen ook weg.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Taniaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verrekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik let nooit op de OPquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Taniaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van jou had ik deze reactie niet verwacht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:44 schreef Bupatih het volgende:
"iets"
Ik moest toch iets zeggen als ik het had gelezenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Dat ben je ook schatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef LeBeau het volgende:
Dizer en Tania zagen nu pas dat het een smiley was?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gawd, en ik dacht dat ik erg was.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat ben je ook schatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik blijf het een mislukte smiley vindenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hey!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had het tenminste gezien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Apuffffquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik blijf het een mislukte smiley vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, jij hebt hem zeker gemaakt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apuffffom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij klopt tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat is er mislukt aan?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duhquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, jij hebt hem zeker gemaakt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niks hoor, hij is mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Lekker overtuigend.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, jij hebt hem zeker gemaakt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niks hoor, hij is mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Ssstt hij trapt erinquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Lekker overtuigend.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yeah right.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ssstt hij trapt erinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eindhovuuuh!quote:
Dan verbreek je het record van static namelijkquote:
Bij de homo's hebben ze een vet handige Php paginaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom niet iets als:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
-plak-quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan verbreek je het record van static namelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, dan heb ik je toch verkeerd ingeschatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yeah right.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij was toch op een verjaardag?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan verbreek je het record van static namelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben niet zo crea als die bea's.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef timbob het volgende:
[..]
Bij de homo's hebben ze een vet handige Php paginaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan je zelf alles invullen enzo.
Dat heeft ze nu al verbroken volgens mijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik trap niet zo snel in dat soort dingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik je toch verkeerd ingeschatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vanavond pasquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef timbob het volgende:
[..]
jij was toch op een verjaardag?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat heeft ze nu al verbroken volgens mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gewoon jattenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben niet zo crea als die bea's.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
in die volgordequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
vanavond pasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
moet me nog douchen en omkleden eerst.
static deed altijd -plak-quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:02 schreef Airelle het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja euh....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:02 schreef timbob het volgende:
[..]
gewoon jattenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die blond-mousse van Loreal helpt geen fluit trouwens.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:02 schreef timbob het volgende:
[..]
in die volgordeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik veelquote:
Jepquote:
Of even klagen als zijn avatar uit de OP was gehaaldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*plak* en hij was weer weg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja....soms kwam hij zijn laffer en static-meettopic rondspammen.
Zat zijn avatar ooit in de OP dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Of even klagen als zijn avatar uit de OP was gehaaldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
primeserver?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja euh....
En waar moet ik dat ge-PHP hosten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ken nog wel een paar crea bea'squote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben niet zo crea als die bea's.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar je was toch al blond van jezelf?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die blond-mousse van Loreal helpt geen fluit trouwens.
Zon is de beste optieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als hij steeds blijft terugkomen met een kloon dan zal het nog wel even duren ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:15 schreef Tania18 het volgende:
static is nog steeds gebanned denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een mod die gebanned isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:15 schreef Tania18 het volgende:
static is nog steeds gebanned denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelfs met een kloon neemt ie niet eens even de moeite om hier te postenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als hij steeds blijft terugkomen met een kloon dan zal het nog wel even duren ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die kloon zal ook wel gebanned zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zelfs met een kloon neemt ie niet eens even de moeite om hier te postenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar niet lichtblond.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar je was toch al blond van jezelf?
En dat lichtblonde haal je uit een potje?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar niet lichtblond.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat wilde ik dus... maar misluktje... nu moet het vooral door de zon komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En dat lichtblonde haal je uit een potje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yepquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus... maar misluktje... nu moet het vooral door de zon komen.
Ja maar ik doe het niet zonder reden.... wacht ik leg het je uit.
Vorig jaar (misschien weet je dat, misschien niet) had ik mijn haren donkerbruin geverfd... dat is nu redelijk uitgegroeid en vervaagd. Mijn haren waren dus een beetje 'mat' geworden van kleur... vandaar dat ik nu zomerblond en vanalles aan het uitproberen ben om het iets 'bruisender' (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) te krijgen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(Je mag best antwoorden met 'Yep' hoor.)
quote:
quote:America's Next Top Model.
quote:Hollywooders vooral van de oude garde: Bogart, Joan -No wire hangers!!! -Crawford
quote:en Bette Davis
quote:maar ook Sean Penn enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Johnny DeppJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nieuwe liefde?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
ik accepteer de cookies.
[..]
ik accepteer de cookies.
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik wil dr tenminste niet dronken voeren. In tegenstelling tot andere niet nader te noemen personen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nieuwe liefde?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik nog nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een paar crea bea'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:00 schreef mark_03 het volgende:
Schandeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb er net 3 ontmoet gisterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik nog nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie is hier nog geen 16 dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:00 schreef mark_03 het volgende:
Tsja, iemand van nog geen 16 met een vrouw van 37om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.SchandeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mag geen namen noemenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie is hier nog geen 16 dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ELM?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik mag geen namen noemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Een niet nader te noemen persoonJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat zo??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ELM?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is toch al ouder?
Op een ouwe mod fiets moet je het leren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:00 schreef mark_03 het volgende:
Tsja, iemand van nog geen 16 met een vrouw van 37om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.SchandeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Op een ouwe mod fiets moet je het leren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet je, Fok! heeft nog een heuleboel andere haske leuke smilies. Probeer ze eens, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik vind deze zo hilarischquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je, Fok! heeft nog een heuleboel andere haske leuke smilies. Probeer ze eens, zou ik zeggen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vandaar dus ook mijn tip.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:28 schreef mark_03 het volgende:
Zit m'n posts s ff te bekijken, maar in elke post gebruik ik de laatste tijd minimaal 1x dezeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Minimale middelen, maximaal resultaatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vandaar dus ook mijn tip.
Ik was al bang dat je misschien niet van het bestaan van die andere smilies af wist ofzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat betekent dat je er echt bij hoort hierquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:28 schreef mark_03 het volgende:
Zit m'n posts s ff te bekijken, maar in elke post gebruik ik de laatste tijd minimaal 1x dezeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik wou al zeggen ... ik ben vast niet de enige... jij gebruikt ze ook altijdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat betekent dat je er echt bij hoort hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Beev nog vakerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, ik wou al zeggen ... ik ben vast niet de enige... jij gebruikt ze ook altijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar nu noem je dus ook de 3 toppers van SCquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En Beev nog vakerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jezus, onder welke steen ben jij uitgekropen???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Een mod die gebanned isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joh, dat verwacht je toch nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus, onder welke steen ben jij uitgekropen???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar nu noem je dus ook de 3 toppers van SCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan lachen ze ons uit omdat wij niet zien dat de OP een smiley isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus, onder welke steen ben jij uitgekropen???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad... want om eerlijk te zijn, ken jij een smiley waarin een mond daarvan geplakt zit aan een kinquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En dan lachen ze ons uit omdat wij niet zien dat de OP een smiley isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat bedoelde ik dus met misluktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad... want om eerlijk te zijn, ken jij een smiley waarin een mond daarvan geplakt zit aan een kinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Krijg ik die cocktail nu nog wel?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef Bupatih het volgende:
Ach ja...ik weet wie het zegt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Krijg ik die cocktail nu nog wel?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tss, en als ie 'm niet wil geven kun je d'r ook een van mij krijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Krijg ik die cocktail nu nog wel?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Graag.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef mark_03 het volgende:
Ik had 't eerst ook niet gezien ... Buup, wil je een crea bea van me lenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Heb er aan drie toch teveelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* iene miene mutte ... nee, die wil ik zelf houden ... iene miene mutte ... nee, die ook ... iene miene mutte ... ik hou ze allemaal zelfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Graag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb hem al gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tss, en als ie 'm niet wil geven kun je d'r ook een van mij krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
* iene miene mutte ... nee, die wil ik zelf houden ... iene miene mutte ... nee, die ook ... iene miene mutte ... ik hou ze allemaal zelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Like duh.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb hem al gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is een goeie Buupom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij gebruikt hem vaker!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En Beev nog vakerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, en twee is teveel... anders word je ook zo'n alcoholist als die andere SC damesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb hem al gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is een goeie Buupom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat moet ik nou met mijn geverfde paardenbloemen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt niet, jij bent Koningquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij gebruikt hem vaker!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja en daar hoor ik absoluut niet bijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, en twee is teveel... anders word je ook zo'n alcoholist als die andere SC damesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja en daar hoor ik absoluut niet bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tel ze maar na, Beev gebruikt hem vakerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:21 schreef Bupatih het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tania is deom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.-gebruiker bij uitstek.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb gisteren mijn favoriete aflevering nog een keer gekeken (seizoen 1 met die stroomstoringquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:22 schreef mark_03 het volgende:
Ik ga nog ff Friends kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(alsof ik nog niet alles 4x gezien hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oké, zal ik doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tel ze maar na, Beev gebruikt hem vakerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet, muts.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tel ze maar na, Beev gebruikt hem vakerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel, sok.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet, muts.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is wel de slechtste grap die je ooit gemaakt hebtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel, sok.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sjongejonge wat intelligent weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, die is zooo grappig. Als Joey & Chandler gaan bellenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn favoriete aflevering nog een keer gekeken (seizoen 1 met die stroomstoringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je mag niet slecht praten over Tania!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dit is wel de slechtste grap die je ooit gemaakt hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben altijd heel eerlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag niet slecht praten over Tania!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het is wel zo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I knowquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dit is wel de slechtste grap die je ooit gemaakt hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I'm trapped in an ATM vestibule with Jill Gdyhfuirfoodacrequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, die is zooo grappig. Als Joey & Chandler gaan bellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dankzij jou ben ik op dit niveau beland hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Maar het is wel zo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je Monica imitatie is dan wel weer subliemquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I knowom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hihi, met dat kauwgomquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I'm trapped in an ATM vestibule with Jill Gdyhfuirfoodacreom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt, Tania. Bedankt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dankzij jou ben ik op dit niveau beland hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt geweldig. En ook met Ross en die kat op het balkonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hihi, met dat kauwgomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik slinger 'm d'r zo ook maar weer s inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Is verder toch niks op tvJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Mijn godsgruwelijkgeniaalgoede niveau zullen jullie nooit ofte nimmer bereiken, stelletje aardlingen!!! [afbeelding]
*insert evil laugh*
Over 10 jaar praten jullie hier niet meer over Friends-DVD's, maar over Bupatih-DVD's!!!
Mijn wraak zal zoet zijn!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ohjaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Echt geweldig. En ook met Ross en die kat op het balkonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoooo overratedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Mijn godsgruwelijkgeniaalgoede niveau zullen jullie nooit ofte nimmer bereiken, stelletje aardlingen!!! [afbeelding]
*insert evil laugh*
Over 10 jaar praten jullie hier niet meer over Friends-DVD's, maar over Bupatih-DVD's!!!
Mijn wraak zal zoet zijn!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, Tania, niks rustig!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ja Buup, rustig maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm, acteren kan ik al.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zoooo overratedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spaar maar vast voor een ladder om naar mijn niveau te klimmenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Tania, niks rustig!!!
Het zit me gewoon allemaal tot hier!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan er niet meer tegen, jullie zijn gewoon té ver gegaan deze keer. [afbeelding].
Maar ik laat het er niet op zitten! Ik zal terugkomen.
En hoe! Groter, beroemder en beter dan ooit tevoren! Jullie zullen om mijn handtekening smeken. Jullie zullen mijn naam scanderen tijdens mijn fan- en tourdagen!
Mijn wraak zal mierzoet zijn!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*MUWAHAHAHAHAHA*
Een ladder zonder sporten zeker? Zodat ik meteen naar jouw 'niveautje' kelder.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Spaar maar vast voor een ladder om naar mijn niveau te klimmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Tania zit daar alJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh wacht...ik wil daar opeens niet meer zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:42 schreef mark_03 het volgende:
* zingt op eenzame hoogte liedjes van Jan Smitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* gooit keihard z'n boomblaster naar beneden want hij ziet Bupa aankomen op de ladderquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh wacht...ik wil daar opeens niet meer zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En je wilde niet eens op TV komenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Tania, niks rustig!!!
Het zit me gewoon allemaal tot hier!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan er niet meer tegen, jullie zijn gewoon té ver gegaan deze keer. [afbeelding].
Maar ik laat het er niet op zitten! Ik zal terugkomen.
En hoe! Groter, beroemder en beter dan ooit tevoren! Jullie zullen om mijn handtekening smeken. Jullie zullen mijn naam scanderen tijdens mijn fan- en tourdagen!
Mijn wraak zal mierzoet zijn!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*MUWAHAHAHAHAHA*
Wie?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef mark_03 het volgende:
Is ymme hier ooit weer gesignaleerd?
Eindelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef Duiveltja het volgende:
Eindelijk niet meer alleen!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die was hier ook een paar dagen hevig aan het postenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alsof je hier in SC ooit alleen bentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef Duiveltja het volgende:
Eindelijk niet meer alleen!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik snap nu pas dat het over SHO gaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef Duiveltja het volgende:
ik accepteer de cookies.
Nope.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef mark_03 het volgende:
Is ymme hier ooit weer gesignaleerd?
O ja wacht, met die Lush avatar ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die was hier ook een paar dagen hevig aan het postenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, met die lelijke tulpquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
O ja wacht, met die Lush avatar ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ging die niet naar Kreta?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:49 schreef mark_03 het volgende:
En Timmai dan? Ook een tijd niet gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik ook niet... om nou met iedereen rekenschap te houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ging die niet naar Kreta?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet het ook allemaal nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap nu pas dat het over SHO gaat.
Ik dacht dat het om iets privé ging en je zo desperate was van het alleen zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lange vakantie danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Zijn laatste SC-topic: #387om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tss, mij een beetje nadoen met jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Zou toch kunnen?quote:Eindelijk niet meer alleen!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, en dan openen we een topic in General Chatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Lange vakantie danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of zullen we een zoekactie doen, net als met Dadaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kut, nu doe ik het ook!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tss, mij een beetje nadoen met jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar durf ik niet te komen ... doe jij maarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, en dan openen we een topic in General Chatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tuulk Buup, tuulkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zou toch kunnen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn cocktail is alweer op, dus doe er nog maar eentjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:57 schreef mark_03 het volgende:
Ik schenk ff een sappie in ... nog iemand wat?
Ik dacht écht dat 'ie dood was!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, en dan openen we een topic in General Chatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijn cocktail is alweer op, dus doe er nog maar eentjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht écht dat 'ie dood was!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
+2quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je hebt al genoeg gehadJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nouja, eentje dan nog, omdat het zo gezellig isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
+1quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht écht dat 'ie dood was!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
+1quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
+1quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:56 schreef mark_03 het volgende:
... maar gelukkig elke dag m'n eigen krant ...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
+1quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar durf ik niet te komen ... doe jij maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anderhalve week ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Eindelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe lang was het, twee weken ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee men, desperate ben ik nog laaaaaaang nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap nu pas dat het over SHO gaat.
Ik dacht dat het om iets privé ging en je zo desperate was van het alleen zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha, ik snap 'mquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dada kennende is het niet mogelijk dat 'ie 2 maanden lang niet terugmailt, iets wat 'ie normaal binnen een dag deed.
Ja.quote:
Hoe vind je dat in godsnaam (zo snel)?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[..]
ik accepteer de cookies.
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Anderhalve week ofzo
[..]
Nee men, desperate ben ik nog laaaaaaang nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zeg ik net.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[..]
ik accepteer de cookies.
Even door de postgeschiedenis van Beev gebladerdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe vind je dat in godsnaam (zo snel)?
We weten nog steeds niet waar die al die tijd uithing, toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeg ik net.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, maar zeg zelf. Ze mailden zowat elke dag. Dan opeens laat 'ie meer dan 2 maanden helemaal niks van zich horen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
+1quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeg ik net.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, maar zeg zelf. Ze mailden zowat elke dag. Dan opeens laat 'ie meer dan 2 maanden helemaal niks van zich horen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik door die van jou blader, kom je haast alleen maar SHO-topics tegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Even door de postgeschiedenis van Beev gebladerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij wil er niks over kwijt nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We weten nog steeds niet waar die al die tijd uithing, toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik durf niet in de andere subfora te komenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik door die van jou blader, kom je haast alleen maar SHO-topics tegen.
[hunk modes]quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:04 schreef BVO het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Blijft een vaag verhaalquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij wil er niks over kwijt nee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja, eerlijk gezegd boeit het me ook niet zo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Houd mijn handje maar vast.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik durf niet in de andere subfora te komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wacht trouwens nog steeds op mijn lurkrechten voor dat subforum.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
KEL?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag jij daar wel in?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
SEX? KEL?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan me d'r geen voorstelling van maken wat dat nou precies isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wacht trouwens nog steeds op mijn lurkrechten voor dat subforum.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:11 schreef BVO het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar KEL.
SEX?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mag jij daar wel in?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk niet dat ze m'n aanmelding serieus zullen nemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zullen we ons gewoon s aanmelden?
Je bent nog zo kleinquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SEX?
Why not?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze m'n aanmelding serieus zullen nemen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat moet ik er überhaupt in zetten? Ik houd wel van SMsex?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze m'n aanmelding serieus zullen nemen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat moet ik er überhaupt in zetten? Ik houd wel van SMsex?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het lijkt me echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Volgens mij heb jij stiekem wel toegang tot het keldertjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je bent nog zo kleinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij stiekem wel toegang tot het keldertjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al die enge Duitse mannen met zo'n leren pak en die vrouwen met die maskers opquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Het lijkt me echt helemaal niks.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die superman-PI zit eentje naast dequote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
[KEL]Show hier je nieuwe leren tuigjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kan me d'r geen voorstelling van maken wat dat nou precies isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat wel, maar wat men daar allemaal vertelt enzoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was pas bij Eddy Zoey, zo'n SM-huis. Ik werd er helemaal naar van.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Al die enge Duitse mannen met zo'n leren pak en die vrouwen met die maskers opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat heb ik ook gezien ... vreemd ... leek wel een sekte ... heel vreemdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was pas bij Eddy Zoey, zo'n SM-huis. Ik werd er helemaal naar van.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dankje, ik wou het net zeggenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:19 schreef Tania18 het volgende:
Beev, het is inmiddels ronde 3om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wacht in ieder geval tot de finale.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dankje, ik wou het net zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je al gestemd dan ... nee he,... en de vorige rondes ook al nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De vorige rondes kende ik het merendeel nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dankje, ik wou het net zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je al gestemd dan ... nee he,... en de vorige rondes ook al nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wacht in ieder geval tot de finale.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoef ik niet zo veel werk te verrichten elke keer.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De vorige rondes kende ik het merendeel nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu wel, ik zal binnenkort wel even stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dude, heb je die waslijst tijdens ronde 1 gezien?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! "Zoveel werk."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Binnen 2 min. ben je er klaar mee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We zitten toch al in ronde 3.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, heb je die waslijst tijdens ronde 1 gezien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beev heeft daar zelfs op gestemd ... wat een topper hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, heb je die waslijst tijdens ronde 1 gezien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je smiley, wat doe je?!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:42 schreef mark_03 het volgende:
Ben ik weer alleenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik voorzie daar geen problemen inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:01 schreef Skaai het volgende:
Ik wil je knuffelen, timbob.
Fijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:02 schreef timbob het volgende:
[..]
ik voorzie daar geen problemen inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
Opeen realiseerde ik me dat ik niet meer wil werken bij mijn part-time baan... en tot kort betekende het zoveel voor me.. Ik weet niet meer wat ik moet doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik twijfel of ik verder wil studeren...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet het niet....quote:
Ik zag altijd maar: spijt is wat de koe schijtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Denk er eerst goed over na voor je een beslissing neemt, Dizer. Je kan er zomaar spijt van krijgen.
Alhoewel je beter spijt kunt krijgen van iets wat je wel hebt gedaan dan van iets wat je niet hebt gedaan.
Zeg ik ook al tegen mijnzelf... maar goed..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alhoewel je beter spijt kunt krijgen van iets wat je wel hebt gedaan dan van iets wat je niet hebt gedaan.
hoi ja neequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
Hello, hebben jullie mij gemist?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En belangrijker: heb ik iets gemist de afgelopen dagen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
Hello, hebben jullie mij gemist?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En belangrijker: heb ik iets gemist de afgelopen dagen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik studeer over een kleine maand af.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is vast een stomme vraag, maar hoever ben je in je opleiding enzo, Dizer?
Heyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
hoi hetzelfde oh gelukkigquote:
Ik ben er weer Tomquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is vast een stomme vraag, maar hoever ben je in je opleiding enzo, Dizer?
En Leonie: ik mis je iedere seconde dat je niet aan mijn zijde bent.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Conclusie: jullie hebben me gemistquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef Dizer het volgende:
Sterker nog, we hebben geloof ik 2 dagen met 1 topic gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jezus! Kon je geen leukere foto vindenquote:
how about: eerst een jaar iets anders en daarna die school doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik studeer over een kleine maand af.
Ik heb het over mijn vervolgopleiding. Ik was/ben van plan om hierna nog 2 jaar universiteit te gaan doen.
Dude, die postte ik net in SPTquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Morgen en overmorgen mijn laatste mondeling en dan heb ik vakantieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ken mijzelf... ik zal ws niet meer teruggaan...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef timbob het volgende:
[..]
how about: eerst een jaar iets anders en daarna die school doen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef BVO het volgende:
Nee!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En daarna gelijk die maandag aan me vakantie baantjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben er weer Tomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Conclusie: jullie hebben me gemistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@mark_03: jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.leuke nieuwe modJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We denken wel een je hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef Copycat het volgende:
Oh... MissBliss heeft me al verwelkomt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En daarna gelijk die maandag aan me vakantie baantjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat brengt dan wel weer 450 euro opquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar dat brengt dan wel weer 450 euro opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uhuhquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef Copycat het volgende:
Oh... MissBliss heeft me al verwelkomt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Can't fight the moonlightquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
hoe heet dat nummer en zo van leann rimes van coyote ugly? geen zin om te googelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Can't fight the moonlight.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
hoe heet dat nummer en zo van leann rimes van coyote ugly? geen zin om te googelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop