Ik wil dr tenminste niet dronken voeren. In tegenstelling tot andere niet nader te noemen personen.quote:
Dat zeg ik.quote:
Wie is hier nog geen 16 dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:00 schreef mark_03 het volgende:
Tsja, iemand van nog geen 16 met een vrouw van 37Schande
Ik mag geen namen noemenquote:
ELM?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik mag geen namen noemenEen niet nader te noemen persoon
Op een ouwe mod fiets moet je het leren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:00 schreef mark_03 het volgende:
Tsja, iemand van nog geen 16 met een vrouw van 37Schande
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Op een ouwe mod fiets moet je het leren..
Weet je, Fok! heeft nog een heuleboel andere haske leuke smilies. Probeer ze eens, zou ik zeggen.quote:
Ik vind deze zo hilarischquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je, Fok! heeft nog een heuleboel andere haske leuke smilies. Probeer ze eens, zou ik zeggen..
Vandaar dus ook mijn tip.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:28 schreef mark_03 het volgende:
Zit m'n posts s ff te bekijken, maar in elke post gebruik ik de laatste tijd minimaal 1x deze![]()
Minimale middelen, maximaal resultaatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vandaar dus ook mijn tip.
Ik was al bang dat je misschien niet van het bestaan van die andere smilies af wist ofzo..
Dat betekent dat je er echt bij hoort hierquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:28 schreef mark_03 het volgende:
Zit m'n posts s ff te bekijken, maar in elke post gebruik ik de laatste tijd minimaal 1x deze![]()
Ja, ik wou al zeggen ... ik ben vast niet de enige... jij gebruikt ze ook altijdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat betekent dat je er echt bij hoort hier![]()
En Beev nog vakerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, ik wou al zeggen ... ik ben vast niet de enige... jij gebruikt ze ook altijd
Maar nu noem je dus ook de 3 toppers van SCquote:
Jezus, onder welke steen ben jij uitgekropen???quote:
Joh, dat verwacht je toch nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus, onder welke steen ben jij uitgekropen???
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar nu noem je dus ook de 3 toppers van SC
En dan lachen ze ons uit omdat wij niet zien dat de OP een smiley isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus, onder welke steen ben jij uitgekropen???
Inderdaad... want om eerlijk te zijn, ken jij een smiley waarin een mond daarvan geplakt zit aan een kinquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En dan lachen ze ons uit omdat wij niet zien dat de OP een smiley is
Dat bedoelde ik dus met misluktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad... want om eerlijk te zijn, ken jij een smiley waarin een mond daarvan geplakt zit aan een kin![]()
Whehequote:
Tss, en als ie 'm niet wil geven kun je d'r ook een van mij krijgenquote:
Graag.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef mark_03 het volgende:
Ik had 't eerst ook niet gezien ... Buup, wil je een crea bea van me lenenHeb er aan drie toch teveel
* iene miene mutte ... nee, die wil ik zelf houden ... iene miene mutte ... nee, die ook ... iene miene mutte ... ik hou ze allemaal zelfquote:
Ik heb hem al gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tss, en als ie 'm niet wil geven kun je d'r ook een van mij krijgen
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
* iene miene mutte ... nee, die wil ik zelf houden ... iene miene mutte ... nee, die ook ... iene miene mutte ... ik hou ze allemaal zelf![]()
Like duh.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb hem al gehad![]()
Het is een goeie Buup![]()
![]()
Ja, en twee is teveel... anders word je ook zo'n alcoholist als die andere SC damesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb hem al gehad![]()
Het is een goeie Buup![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Wat moet ik nou met mijn geverfde paardenbloemen?
Ja en daar hoor ik absoluut niet bijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, en twee is teveel... anders word je ook zo'n alcoholist als die andere SC dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |