Ik moest toch iets zeggen als ik het had gelezenquote:
Dat ben je ook schatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef LeBeau het volgende:
Dizer en Tania zagen nu pas dat het een smiley was?![]()
Gawd, en ik dacht dat ik erg was.![]()
Hey!quote:
Apuffffquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik blijf het een mislukte smiley vinden
Oh, jij hebt hem zeker gemaakt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apuffff
Hij klopt tochWat is er mislukt aan?
Duhquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, jij hebt hem zeker gemaakt?
Niks hoor, hij is mooi![]()
![]()
Lekker overtuigend.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, jij hebt hem zeker gemaakt?
Niks hoor, hij is mooi![]()
![]()
Bij de homo's hebben ze een vet handige Php paginaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom niet iets als:
Met zwarte/blauwe/paarse/whatever vierkantjes om lege plekken op te vullen?Met een beetje moeite zou je vast wel de avatars naar profielen kunnen laten linken, kunnen die namen ook weg.
-plak-quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan verbreek je het record van static namelijk.
jij was toch op een verjaardag?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben niet zo crea als die bea's.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef timbob het volgende:
[..]
Bij de homo's hebben ze een vet handige Php pagina
kan je zelf alles invullen enzo.
Dat heeft ze nu al verbroken volgens mijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik trap niet zo snel in dat soort dingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik je toch verkeerd ingeschat
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat heeft ze nu al verbroken volgens mij
in die volgordequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
vanavond pas.
moet me nog douchen en omkleden eerst.
Ja euh....quote:
Jepquote:
Of even klagen als zijn avatar uit de OP was gehaaldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep
*plak* en hij was weer weg.
Nou ja....soms kwam hij zijn laffer en static-meettopic rondspammen.
Zat zijn avatar ooit in de OP dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Of even klagen als zijn avatar uit de OP was gehaald![]()
primeserver?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja euh....
En waar moet ik dat ge-PHP hosten?
Maar je was toch al blond van jezelf?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die blond-mousse van Loreal helpt geen fluit trouwens.
Zon is de beste optie.
Als hij steeds blijft terugkomen met een kloon dan zal het nog wel even duren ook.quote:
Zelfs met een kloon neemt ie niet eens even de moeite om hier te postenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als hij steeds blijft terugkomen met een kloon dan zal het nog wel even duren ook.
Die kloon zal ook wel gebanned zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zelfs met een kloon neemt ie niet eens even de moeite om hier te posten![]()
Ja maar niet lichtblond.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar je was toch al blond van jezelf?
En dat lichtblonde haal je uit een potje?quote:
Dat wilde ik dus... maar misluktje... nu moet het vooral door de zon komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En dat lichtblonde haal je uit een potje?
Yepquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus... maar misluktje... nu moet het vooral door de zon komen.
Ja maar ik doe het niet zonder reden.... wacht ik leg het je uit.
Vorig jaar (misschien weet je dat, misschien niet) had ik mijn haren donkerbruin geverfd... dat is nu redelijk uitgegroeid en vervaagd. Mijn haren waren dus een beetje 'mat' geworden van kleur... vandaar dat ik nu zomerblond en vanalles aan het uitproberen ben om het iets 'bruisender' () te krijgen.
(Je mag best antwoorden met 'Yep' hoor.)
quote:
quote:America's Next Top Model.
quote:Hollywooders vooral van de oude garde: Bogart, Joan -No wire hangers!!! -Crawford
quote:en Bette Davis
quote:maar ook Sean Penn enJohnny Depp
.
Nieuwe liefde?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |